Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pro

delta8

Recommended Posts

weet iemand nog een betere manier om van delta9 delta8 te kunnen maken. ik heb geen zin om een guanolamp te jatten uit een dierentuin. please help mij ik weet dat het met een speciale hasjmaak manier kan. is er iemand die dit goed kan uitleggen????

Share this post


Link to post
Share on other sites

srry zou het niet weten :smoke :blink:

 

ik kweet dat ik je vraag eiglijk beantwoord door nog een vraag :verrygood srry hiervoor

 

maar wat is delta 8/9 ?? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op zich vind ik het geen slechte vraag Radon. THC is onder andere onderverdeeld in delta 8 en 9 componenten. (als hij dat al bedoeld hoor........... :smoke ) Maar hoe je die balans kan verschuiven is volgens mij hogeschool genetica. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx vo de antwoord bambo en pro khoop dat je snel je antwoord te weten komt :verrygood als dat al mogelijk is :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

thc is dus delta 9-tetra-hydro cannabinol maar wat is nu dus het voordeel om van die ene delta 9 delta 8 te maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
thc is dus delta 9-tetra-hydro cannabinol maar wat is nu dus het voordeel om van die ene delta 9 delta 8 te maken?

delta 8 heeft een andere uitwerking dan delta 9, die eigenschappen wil hij dus meer terugzien in zijn plant. Daar zijn volgens mij ook al die medicinale kweekboeren mee bezig. En volgens de laatste Nova uitzending wil dat niet erg lukken. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
delta 8 heeft een andere uitwerking dan delta 9, die eigenschappen wil hij dus meer terugzien in zijn plant.

bedoel je hiermee of dat het je meer stoned of high word of heb ik het totaal misbegrepen en zoja welke eigenschappen dan?? (hoe ze groeiien of bloeien??)

 

weet op vlak van delta 8/9 niet veel :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet op vlak van delta 8/9 niet veel 

 

Dan kan ik je een hand geven. :verrygood Ik dus ook niet maar ben gewoon benieuwd wat Pro nou wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cannabisplant synthetiseert meer dan 400 verbindingen, iets meer dan

60 hiervan behoren tot de cannabinoïden.

Cannabinoïden vormen een groep van biologisch actieve verbindingen

die structureel verwant zijn. Ze worden alleen door de cannabisplant

gemaakt, tot op heden zijn ze nooit in andere plantensoorten

aangetroffen. De belangrijkste cannabinoïden, dat wil zeggen die welke in

de hoogste concentraties in de cannabisplant voorkomen, zijn:

cannabinol, cannabidiol en 9-tetrahydrocannabinol (9-THC).

Van de cannabinoïden zijn 9-tetrahydrocannabinol (9-THC) en 8-

tetrahydrocannabinol (8-THC) de enige twee die alle psychoactieve

effecten van marihuana kunnen opwekken.

Omdat de hoeveelheid 8-THC in de cannabisplant ten opzichte van 9-

tetrahydrocannabinol te verwaarlozen is wordt de sterkte van de

psychoactieve effecten van de cannabisplant in de praktijk gerelateerd aan

de concentratie 9-THC. In sommige publicaties is sprake van 1-

tetrahydrocannabinol, dit is echter hetzelfde als 9-tetrahydrocannabinol.

De cannabinoïdenfractie in een hennepplant kan voor bijna honderd

procent uit 9-THC bestaan, maar er zijn ook planten die helemaal geen

9-THC bevatten. Schattingen geven aan dat 70 tot 100 procent van de

marihuana high het gevolg is van 9-THC.

Hoewel de concentratie THC voor de gebruiker een belangrijke indicatie

is voor de kwaliteit van cannabisproducten is dit niet de enige factor. In

de hennepplant is 9-THC slechts voor een klein deel in vrije vorm

aanwezig. Het grootste deel van de stof is aanwezig in de vorm van zuren

(THC-zuren) die bij verhitting, bijvoorbeeld door roken of koken,

spontaan tot 9-THC decarboxyleren.

Cannabinoïden

9-THC

 

ik weet al weer hoe je aan delta 8 kan komen. manier 1 een guano lamp. dat is een of andere lamp die je in een dierentuin moet gaan zoeken bij een of andere leguanen soort die zo'n lamp perse nodig hebben om te overleven, onvindbaar dus. manier 2 is isomerzation. ga maar naar google en type in ISOMERZATION. daar leggen ze wel uit hoe je precies delta 8 van 9 kan maken. je word er dan veel lijper van en je kan gaan hallucineren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is mooi verhaal...

 

 

maar ik snap dr geen zak van ofja dtat laatste wel....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dit gedoe ver boven ons ligt :verrygood

zo slim zijn we ook niet allemaal ik zal eens wat stukjes erover gaan lezen tis wel interessant

Share this post


Link to post
Share on other sites

sluit ik mij bij aan , HOOGST interresant :blink:

 

zo een quanolamp ik geloof dat je die MISSCHIEN kan kopen in exotische dierenwinkels, een kennis van me heeft thuis een terrarium en weet niet exact welke soort lampen maar hij gebruikt er lampen voor hagedissen, leguanen, etc . . en heeft ooit ook iet gezegd over vleermuizen en dergelijke beesten.

 

Hoop dat ik je hiermee een beete eb kunnen helpen pro kan dat ik er helemaal naast zit hoor :verrygood .

 

bedankt trouwens voor je uitleg over delta8/9, heb weer iets bij geleerd :smoke

 

nog een vraagje die verticale strepen die bij de 8 & 9 staan is dat door de moleculaire (heb ik is geleerd in chemie) verbindingen of heeft het hier een andere betekennis??

 

Thx & Grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zou goed kunnen dat ze bij die kennis van je die lampen hebben, als die voor een soort leguaan soort is. ik wist het niet precies meer maar ik dacht dat de soort guano hete of zo. als je zo'n lamp er boven zet worden het normale THC, delta 9 omgezet in delta 8. dit is veel sterker. en een andere manier is isomerzation.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De cannabisplant synthetiseert meer dan 400 verbindingen, iets meer dan...

 

ga maar naar google en type in ISOMERZATION. daar leggen ze wel uit hoe je precies delta 8 van 9 kan maken. je word er dan veel lijper van en je kan gaan hallucineren

ik geloof dat het goede woord isomerization is en niet isomerzation.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry mijn fout je hebt helemaal gelijk het is isimerization.

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn... isomerization

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja zou goed kunnen dat ze bij die kennis van je die lampen hebben, als die voor een soort leguaan soort is. ik wist het niet precies meer maar ik dacht dat de soort guano hete of zo.

ja maar een guano is een vleermuis :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja zou goed kunnen dat ze bij die kennis van je die lampen hebben, als die voor een soort leguaan soort is. ik wist het niet precies meer maar ik dacht dat de soort guano hete of zo.

ja maar een guano is een vleermuis :verrygood

Dan zal het wel een iguano lamp geweest zijn, want dat betekend wel leguaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tis da waat zoek je nu eigenlijk een iguano of een guano lamp want de een is voor hagedissen en et ander voor vleermuizen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja soory jongens alles hangt een beetje ver weg in mijn geheugen voor zo ver ik dat nog heb. wat maakt het het uit je weet dat het een lamp voor een hagedis is met iets van guano ofzo. en betekent guano echt vleermuis?? ik dacht altijd dat het alleen de poep van de vleermuis was. omdat die zo extreem vruchtbaar is. maar er waren nog meer manieren dan alleen de lamp. de gene die op google hebben gezocht zijn vast wel op een of andere site terecht gekomen over hoe je op de goede manier hash kan maken dat je ook delta 8 kan maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oww ja dat zou kunnen dat guano de shit van de vleermuis is :smoke wask vergeten en mss weet ik nu beter wat je bedoelt met die proces

 

verkrijg je dan een soort poeeder?? ofzo iets want een maat van me wil wat hij noemt "pure thc" maken en dat is een soort poeder schijnt heel straf te zijn

 

mss dat het etzelfde is??

 

hij hed er een manier voor :

 

een halve colafles(2l) vullen met bevroren bladafval enzo en kleine topjes en dan in een nylonkous met ijs en schudden(10 min geloof ik) ff w8te en dan nog is 1à trg w8te enzo herhalen een paar keer. dan door een zeef laten lopen en wat er dan doorloopt geloof dat et een vloeistf was en dit dan laten drogen en het werd dan een poeder !! :verrygood

 

niet icolaten hoor ik weet wel wat het verschil is tussen hasj maken en dit :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo iets zo misschien kunnen. ik zie al er zijn nog andere manieren om delta 8 te maken maar als je zo'n leguaanen lamp hebt groeit het in de plant al als delta 8 en kan je dus delta 8 wiet roken wat anders nooit zou lukken omdat je er een soort hasj van maakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...