Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hallo iedereen

 

hier op de foto 3x critical kush na ongeveer een dikke week onder 250W

met mijn vorige kweek heb ik wat problemen gehad met een herma die de andere vrouwtjes

ook zaadjes gaf...nu om dit te voorkomen is mijn vraag: is het linkse plantje misschien een ventje?

ik las dat de ventjes vaak er ongezonder uitzien en minder snel groeien dan de vrouwtjes of is dit gewoon een minder zaadje?

 

alvast bedank grtz

 

3x critical kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is meer een achterlopertje. Je moet gewoon onder de oksels blijven checken na 1/2 weken in de bloei kan je meestal al eigenschappen zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee wat een lettertype man ik kan dat amper lezen op me ipad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik las dat de ventjes vaak er ongezonder uitzien en minder snel groeien dan de vrouwtjes of is dit gewoon een minder zaadje?

 

ik weet niet of dit waar is...ik heb planten gehad die groeide als kool, de grootste en volste van het stel...en vervolgens een man.

heb al vaker mooie planten moeten kappen omdat het mannen waren, dus bij mij persoonlijk gaat dat ongezonder en minder snel groeien zeker niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm..ok bedankt voor je mening!

het word dus oksels in de gaten houden en als ik ballen zie leg ik hem om.

ik gebruik sinds kort producten van sannie btw en mooiere planten en oogst stukken beter :)

wat word de volgende stap.......xp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je jezelf goed had ingelezen dan had je het antwoord op je vraag al lang zelf gevonden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb de indruk op dit forum alsje een vraag stelt die al ergens anders op het forum staat maar niet gevonden hebt datje al vlug commentaar krijgt...

ik weet niet hoe ik me hierover kan inlezen...ik vraag meningen aan de hand van een foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannetjes zijn vaak wat slanker, minder "mollig" dan de vrouwtjes.

Maar dat is pas achteraf met zekerheid te zeggen.

 

Luther Burbank zou die zwakkeling meteen weg doen.

Maar die had zaad genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben toevallig net een herma tegen gekomen dus ter vergelijking mocht je dit vinden heb je pech:

gallery_37862_16434_61410.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik las dat de ventjes vaak er ongezonder uitzien en minder snel groeien dan de vrouwtjes of is dit gewoon een minder zaadje?

 

ik weet niet of dit waar is...ik heb planten gehad die groeide als kool, de grootste en volste van het stel...en vervolgens een man.

heb al vaker mooie planten moeten kappen omdat het mannen waren, dus bij mij persoonlijk gaat dat ongezonder en minder snel groeien zeker niet op.

 

in mijn ervaring zijn de snelst en groots groeiende onder 18.6 ook meestal mannetjes maar is pas met zekerheid te zeggen na een paar weken 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben toevallig net een herma tegen gekomen...

 

Nee, je hebt met met opzet die planten gekweekt,

Chritical Kush van Barney, toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt ervaring mee fool?

Het is er gelukkig maar 1 op dit moment en zeker niet met opzet haha als ik van te voren wist dat die herma gevoelig waren had ik het wel gelaten.

Mijn probleem is nog steeds dat ik altijd van de stekken was en zaadkweekjes een nieuwe wereld openen, hermas en dat soort ongein had ik me wat meer in kunnen verdiepen in ieder geval!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of het toeval is dat er een herma bij zit, zou je aan Barney's moeten vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al een mail gestuurd maar jou reactie zegt dat ik met opzet herma's kweek.

Dus mischien weet je meer dan ik van barneys zaden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, je kweekt met opzet, en het is dus niet toevallig dat je dan je plantjes regelmatig controleerd.

Het moment waarop je hem'haar ontdekte viel wellicht samen met het moment waarop het woord herma in dit topic werd genoemd,

misschien was het dat het toeval dat je bedoelde.

 

Volgens sommigen bestaat toeval niet,

en is het is de wil van een hogere macht dat ze op je pad kwamen.

God heeft het zo gewild.

 

Maar het kan geen kwaad om de leverancier te noemen, en te vragen, de klant is koning.

Edited by FoolOnTheHill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha dacht er iets heel anders achter te zoeken.

Was idd wel grappig dat hier de vraag kwam en ik er net 1 tussen de planten vond.

Maakt verder niet uit 9 planten over kwam mij toch al iets beter uit dan 10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn jou criticals ook van barney?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup jazeker ik had hiervoor ook oa g13 haze en amnesia lemon van barney's en telkens toch enkele zaden die slecht zijn....de goeie waren super!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...