Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow4now

micro scrog

Recommended Posts

Yo medekwekers :rofl

 

zoals jullie weten ben ik met een dp90 kweekje bezig maar wou ze in scrog zetten 1 deze dagen maar heb zoon secret jardin web 60x90 maar heb zo mun twijfels over dat ding veel te grote gaten na mij mening iemand anders mechien een goed idee ? hoor het graag. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een steun net, gewoon dat groene gaas pakken dat werkt het mooist.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0@ jow man ja ik weet precies wat je bedoelt dat dikke gaas toch donkergroen maar heb daar al na gezocht maar hoe noemen ze het ? :rofl

 

Baeke@ kippengaas is me iets te fijn af en ik denk beetje scherp voor de dames ? ik ben al niet zo voorzichtig haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon ff de gamma/praxis/intratuin etc... binnen lopen.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

das goede inderdaad, je heb die ook nog met nog grotere vierkante gaten ( deze zijn rechthoekig)

bijde goed te gebruiken maar deze heb je meer opbind mogelijkheid mee :D

 

plant bind draad ff bijhalen in een tuincentrum, 7 cm van nemen dubbel vouwen omde plant+net/rek heen door het oogje en dubbel vouwen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrog is gaten 5x5 ongeveer en een stuk geplastificeerd tuingaas vd Praxis is precies goed en ook in kleinere maat te krijgen (lxb).

 

Voor binddraad -->Action.. 2 rolletjes van 30?mtr voor 0,89, Zeeman heeft ook 30mtr rolletjes voor weinig op kartonnetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je hebt ook die perfecte vierkantjes, dat zijn losse gaas platen.. Voor mij was dat niet voordelig dus hier een rolletje van gehaald scheelde me heel wat centen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ik zat te denken aan wat greengrifter zegt, die groene gaas platen en die dikke, wie je ook niet kunt buigen ofzo dat had ik in gedachten heb al wel hier en daar gekeken en op internet maar kan ze nergens vinden dus kan ook niks kopen/bestellen dan :D ik dacht mechien kan iemand wie toevalig zoon plaatje gebruikt of gebruikt heeft mij verder helpen ofzo :rofl thx guys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...