Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
achterlijkeharry

Harry is om en durft het te vragen.

Recommended Posts

Beste medi-wieters.

 

Harry is om en durft het te vragen.

 

Ik heb 2 auto-ongelukken gehad.

Ben 1 keer met een gang van 140 van achter aangereden en 1 keer een blackout gehad achter het stuur.

Door de laatste heb ik mijn stuitje,heupen,bekken,ribben,middenrif en een paar wervels gebroken.

Daardoor heb ik redelijk wat zenuw knellingen in nek tussen me schouderbladen en in de onderrug.

En heb dus elke dag pijn in mijn flikker en ben slecht ter been.

 

Heb zelf al van alles voor geschreven gekregen,spierverslappers anti depressiva pijnstillers.

Slikken doe ik ze niet want van die meds krijg ik nog slappere benen dan dat ik normaal al heb.

 

Nou vond ik mediwiet altijd een beetje zweverig haha (Sorry)

maar nu ik dit jaar bubba kush heb gegrowd ben ik toch een beetje aan het omslaan,alleen word ik erg para van de bubba kush wat ik weer niet prettig vind.

 

Kan iemand me een paar tips over strains geven die goed pijn stillend werken zonder de para bij werking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je dr niet mee helpen maar wel tof dat je de medische wereld een dikke vinger geeft en zelf maar eens gaat kijken of je ergnes mee geholpen kan worden zouden er meer moeten doen

 

suc6 met je speurtocht genoeg kennis hier op wf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeggen lees de topics van blowsterke eens na.

die kweekt alleen maar medi soortje !

en wat voor de 1 werkt word de andere para van.

je zult zelf ook moeten proberen welk soortje het beste bij jou werkt.

voor de rug paf ik gewoon een critical widdow werkt bij mij weer erg lekker !

trouwens torsti en djbroertje doen ook in de medi strains.

ik zeg : neem de tijd en lees ff lekker in de ronde.

 

grtn Erazer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kan je mij nou vergeten erazer :lol:

 

@achterlijkeharry

meer lotgenoten op WF dan je ooit kon vermoedden :D

 

Herijuana legt je zenuwafvuur redelijk lam maar flinke bodystoned dus niet voor hele dag en je went er ook best wel snel aan.

combineren met een lichte haze maar als je er niks voor voelt om happy verrot in de stoel te zitten is het ook niet alles :)

 

Alles waar wat meer CBD in zit zal je mee geholpen zijn, dit maakt je systeem een stuk rustiger waardoor minder last van dat onverwachte.. he ik voel me goed, zet 1 stap en donder compleet in elkaar gevoel ;) het wordt wat meer met de voetjes op de grond ipv zweverig en 'ben ik nu high/stoned of niet'

 

Daarnaast zul je er rekening mee moeten houden dat je bij je zoektocht naar de voor jou best werkende een flinke toenname in tolerantie gaat opbouwen en soortjes die in begin veel te heavy bleken kunnen later zomaar een graaltje zijn :)

Zo werd ik in begin van s5 nog euforisch, nu alleen als ik het in combi met ICE gebruik.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry, het beste paard van stal !

hoe kon ik jou nu vergeten ??

Bij deze , lees de topics van lostchild ook ff na, die weet er ook het een en ander vanaf !!

 

grtn Erazer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achterlijke Harry, een vraag van mijn kant, hoe wil je het medisch gaan gebruiken, verdampen, thee, wietolie puur, wietolie gemengd, tinctuur.

Als je het namelijk oraal inneemt werkt het het langst en effectiefst. Roken en verdampen geeft effect maar is van korte duur. Thee heeft ook een langdurig effect.

Voor overdag neem ik het liefst tinctuur, omdat ik hierdoor gewoon alles kan doen, heb verschillende soortjes, ook waar ik goed van kan slapen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
met ICE gebruik.

dat werkt bij mij heel goed...heb ook wat zenuwen bekneld zitten

 

meer lotgenoten op WF dan je ooit kon vermoedden :)

zijn er inderdaad veel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte man.

Ik heb ter ontspanning van het lijf veel baat gehad bij de Pakistan Valley van World Of Seeds.

En met een Lebanese kruising.

Dat zijn potente landrassen, hashplanten.

Nooit para van geworden, alleen maar tevreden en ontspannen.

Ook goed te gebruiken in combinatie met wiet met laag THC en hoog CBD, bijvoorbeeld die van de CBD crew.

Best of both worlds :)

 

Best Vibes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

purple pineaple druppels van amelov deeden het heel goed toen ik 2 ribben had gekneusd

 

royalhighnes en royal medic tinktuur en voel me oude(judo) sport blesures niet meer, me voet is ooit indemat blijven staan terwijl me bovenlichaam besloot gewoon door te gaan met de ingezete worp met als gevolg dat 1 enkelband is ingescheurd en andere verrekt

( en tuurlijk als ik geke bewegingen maak voel ik het nogwel maar is niet meer op de voorgrond aanwezig)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Agent orange

Thanks,zouden er idd meer moeten doen,al was het alleen maar om de kosten van het eigen risico te omzeilen.

 

@erazer

 

Bedankt voor de tips.

Ik zal idd weer veel moeten gaan lezen,komt goed.

 

@Amecheesia

 

CBDcrew staat genoteerd.

 

@Lostchild

 

Ja dat blijkt,mede door jou profiel te lezen heb ik doen besluiten om hier maar eens een topic te openen.

 

Ik ben wel op zoek naar een soortje wat je goed lam legt :) maar dan ook wel alleen voor 's avonds,overdag rook ik liever niet,dus de Herijuana is misschien wel een optie.

 

Vandaar dat ik me zo goed voel de laatste tijd,had begrepen dat er in de Uruzghani ook aardig wat CBD zit.

Want wat jij zegt,het gevoel van,ik voel me goed ,2 sec later klap je in mekaar is een stuk minder.

Dat komt dus daardoor. ;)

 

Wat bedoel je met,dat ik er rekening mee moet houden dat ik behoorlijk wat tolerantie ga opbouwen?

Is dat medi strain eigen,of omdat ik nu zwaardere soorten ga proberen.

 

@Blowsterke

 

Ik wil beginnen met gewoon roken,lekker 's avonds op de bank ontspannen,dat is voor mij nu het belangrijkst.

Later wil ik voor overdag nog een soortje(s) gaan zoeken om olie of tinctuur van te maken zodat ik,zoals jij zegt,alles dan nog kan doen,want ik had begrepen dat je van olie of tinctuur het duffe niet hebt.

En omdat ik wat kracht mis in beide benen rook ik overdag niet,dus lijkt olie/tinctuur een goede optie voor overdag.

Zat eerst nog aan verdampen te denken,tot dat ik de prijzen van die dingen zag,wij moeten hier elk dubbeltje 4x omkeren dus de verdamper moet nog op zich laten wachten.

Maar eerst opzoek naar een lekkere ontspanner voor 's avonds,overdag trek ik de pijn nog wel,maar ben dan in de avond echt toe aan ontspanning.

 

@Mitz

 

Bedankt voor je tip + link.

 

@Gobru

 

Hoe rook jij de ICE gobru,want als ik het in een blow doe krijg ik zo'n pijn in mijn keel van dat spul.

En krijg ik weer van die gummy benen.

 

@Nesta

Bedankt voor de tips,ga ik me zeker verder in verdiepen.

 

@Growweed

 

Ook jij bedankt voor je tips.

 

 

groetsels AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/Ik-heb-CHRONISCHE-...ook-t58574.html

 

en kijk ook bij plantenkamer, cbd strains,

 

cbd crew zaden werken zeer goed ( nou niet de zaden maar de wiet die er van gegroeid wordt hahah ) verder raad ik je afghaan hash aan, maar wel goede kwaliteit!!!! niet van die goedkope rommel.

ook Turkse hash!!!

 

en wietthee! met een goede indica, ga op zoek naar hoog cbd gehalte planten en laag thc, dan kan je medicinaal pijnstillend goed mee werken zonder para te worden.

 

succes.

 

eventueel kan je me een pm sturen over cbd crew outdoor!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Gobru

 

Hoe rook jij de ICE gobru,want als ik het in een blow doe krijg ik zo'n pijn in mijn keel van dat spul.

En krijg ik weer van die gummy benen.

 

In de bong met een ijs element zeg maar wat in de vriezer gaat..bovenstuk dan....dat is zeer prettig voor je keel voel je eigenlijk niks meer ervan....in je keel dan :)

 

met deze maar dan zonder de olie dome erop

 

gallery_30925_14922_3754165.jpg

 

en dat ontspant goed hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zenuwpijnen zijn een ramp, geen pijl op te trekken waarom nu je pijn hebt (natuurlijk wel maar staat niet altijd in relatie tot) en ik kwam tot conclusie dat 'lam leggen' het beste werkt.

Je legt ze niet lam maar door meer CBD/zwaarder gebruik (geen CS THC shite..) zorg je er wel voor dat er veel minder kanonnen worden afgeknald gedurende de dag en dat maakt eea een stuk dragelijker en voorkomt een stuk vd 'stekker eruit fenomeen' je komt een beetje meer tot rust zeg maar en dat is een hele verademing.

 

Tolerantie opbouwen: ieders lichaamseigen systeem werkt anders, bij bepaalde nivo's zul je merken dat het voor jouw optimaal uit pakt, ongeacht hoe je het tot je neemt en helaas niet te voorkomen zul je gewend raken aan die hogere gehaltes en meer (lees 'zwaardere' soorten) tot je kunnen nemen wat ook weer erg positieve kanten heeft.. high of stoned wat je van recreatief kent wordt al snel verleden tijd en ook nog eens minder cannabis produkt nodig.

 

Ik rook nog steeds joints omdat ik slecht kan verdampen, mis wat nekuitslagen en dat maakt het pijnlijk,lastig.

Puur roken in een pijpje is na 30 jaren sigarettente heftig vd keel en als ik AHO neem dan loop ik de kans dat ik mezelf niet eens vertrouw om met auto boodschappen te gaan doen dag erna.

Tinctuur s'avonds in de koffie na het eten (ik eet overdag ook niet.. kom er zo weer uit) pakt wel heel goed uit maar omdat ik niet eet overdag kan ik dat niet elke dag doen, gaat mijn maag weer..

Nu speelt een stuk stress ook mee.. kan niet goed herleiden wanneer THC shot of nicotine van dat beetje tabak in de joint gevraagd wordt, wel dat ik er na 30jr roken totaal geen probleem mee had om geen sigaretten meer te kopen, was er klaar mee waar ik eerder bijna pakje per dag nog wegrookte naast joints.

 

Probeer gebruik cannabis met tabak zsm uit te bannen, deze combi maakt dat je andere toediening die een stuk beter voor je is, een stuk lastiger kunt beoordelen , bij verdampen, eten, tinctuur ed ontbreekt de downer die tabak is en die in een joint met een 'upper' gemixt wordt en een joint alleen vergelijkbaar maakt met.. een joint.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild

 

Bedankt voor de duidelijke uitleg. ;)

 

Ik rook nog steeds joints omdat we hier het geld niet hebben voor een goede waterpijp of verdamper.

Een gewoon pijpje,idd na zoveel jaar roken is dat niet echt prettig voor het keeltje. :)

 

Heb je advies opgevolgd,ben drastisch minder gaan roken en 's avonds een puur stikkie met een beetje Uruzghani gumby erdoor en ik kan er weer tegen tot de volgende dag.

Werkt idd beter dan gewoon blowen. :)

 

@ejb

 

Bedankt voor je tips.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...