Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
n00b

maxx-trading

Recommended Posts

Hallo iedereen

 

heeft iemand deze site weleens gebruikt voor zn spullen te kopen??

ZEER AANTREKKELIJKE PRIJZEN

 

Gavita pro line 1k watt = 371 EURIES!!

 

ik heb niet echt naar de rest gekeken maar als ze legit zijn dan is dit een mooie prijs bij puk zijn ze 421 euro

laat even weten mensen.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel aantrekkelijke prijzen betekent ook vaak niet leveren aan particulier..

 

Algemene voorwaarden van Maxx, dus of ze leveren 1st ff checken lijkt me anders had er volgens mij niet boven gestaan niet particulieren..

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staat volgens mij nergens expliciet dat ze niet leveren aan particulieren dus in dat geval is het zelfs verboden om enkel prijzen ex BTW te vermelden :

 

"Specifiek voor internettransacties wordt dat nog eens onderstreept in artikel 7:46c BW:

 

Tijdig voordat de koop op afstand wordt gesloten, moeten aan de wederpartij met alle aan de gebruikte techniek voor communicatie op afstand aangepaste middelen en op duidelijke en begrijpelijke wijze, de volgende gegevens worden verstrekt, … de prijs, met inbegrip van alle belastingen, van de zaak;

 

Ook is het sinds enige tijd op grond van de Wet Oneerlijke Handelspraktijken verboden om een prijs exclusief BTW (of andere belastingen) te vermelden richting een consument. De prijs inclusief BTW is “essentiële informatie” (art. 6:193e BW) en mag dan ook niet ontbreken in een reclame, aanprijzing of aanbod gericht op consumenten.

 

Het is dus niet toegestaan om een consument een prijs exclusief BTW te melden, ook niet als je erbij zet dat de prijs exclusief BTW is. Er moet echt een prijs inclusief BTW bij staan. (Je mag natuurlijk wél de prijs zowel inclusief als exclusief melden.)"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ff bij maxx geweest ....

En wat denk je ... Het is een groothandel volgens de KVK dus de prijzen zijn excl. Btw.

 

Dan... Maxxtrading is gavita regio dealer en levert aan andere Gelderse shops.

 

De 1000watter DE

Ik kon de lamp vandaag meenemen voor 380 euro incl btw en korting.

Bij andere is dit 371 excl btw.

 

Wat ik ook zeker weet is dat ze daar de laagste prijs garantie geven ..

En een voorraad dat ze daar hebben ... Mis grijpen is bijna niet mogelijk!

Ook niet voor grote projecten ...

 

en mensen .... Handel drijven we in de shop...niet online :lol:

 

GroeneGroet,

 

UrbanGrower

 

P.s. Ik ben alleen een tevreden klant!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...