Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dirkieto

Gefimt/Getopt wil nu 12/12

Recommended Posts

Hallo, ik heb afgelopen woensdag heb ik 4 van de 5 dames getopt/gefimt B) Beetje mislukt fimmen maagoed.

Maar ze zijn onderhand toch wel aardig op lengte en ik heb geen zin in planten van 1,50 hoog.. Dus is het niet het beste dat ik dan nu op 12/12 ga kan het kwaad? dat is mijn vraag eerder. In vergelijking met anderen zijn ze alwel aardig huge voor nog op 18/6..

 

Fototje voor de duidelijkheid:

 

20131018_125749.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou de klok omgooien B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kan fimmen nou mislukken, gewoon 3/4 van de nieuwstegroei scheut eraf knijpen

 

zou ook omgooien, succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dirkieto,

 

Na het fimmen wachten tot je weer nieuwe groei zietin de gefimmde gedeeltes, dan overzetten op 12/12, meestal een dag of vier.

 

Mag ik vragen waarom je er maar 5 hebt staan, als ik jou was zou ik er een stuk of 9 neerzetten, scheelt weer een aantal dagen voorgroei.

 

 

Cheers and keep em green,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik in het begin niet wist hoeveel ik erin kwijt kon, en nogal regelmatig politie op de stoep dus.

Maar mn volgende kweek komen er 9 in te staan ^^

 

Vanacht om 12 uur gaat de klok om. (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag een 12/12 gehad, Alleen nu kwam ik eventjes checken en mijn bovenste bladpuntjes waren beetje geel verbrand denk ik, dus heb hem nog maar wat hoger gehangen, alleeen kom ik straks wel met een ruimte gebrek tussen mn lamp en mn planten, iemand een suggestie hoe ik dit kan vertragen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lostchild, heb vandaag die white widow het visdraad verwijdert en nog beetje bij gebogen, hij komt nu mooi in de breedte uit. Maar ik kan die specials ook gewoon uit elkaar trekken straks? de planten zijn nog vrij flexibel qua beweging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht altijd dat planten vrij snel kapot gaan, maar heb net alles beetje na beneden gebogen en blijft ook nog mooi zitten zo dus dat lukt wel, dankje alweer ;) Je bent onderhand mn personal mentor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svp niet zeg, mooi zelf alles leren en dat gaat je tot nu toe goed af als buiten kweker binnen waar je anders te werk gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm, die bladpuntjes staan nog steeds gekrult maar kheb de lamp onderhand al op 65 cm hangen...

Heb overigens sinds gister want ik heb hem nu snachts uit de lamp, en overdag aan. dat ik in de tent kom en een lv heb van 86 en het vocht over de planten heen druppelt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gekruld blad kan ook komen door bv een fan die op de planten blaast, maar ook een hoge EC in de bodem en dan vooral de concentratie N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje krasi, ik had dat gister al gelezen, ik had mn fan op stand 3, ik heb hem nu maar even op 2 gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...