Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

leuk topic om te lezen man hoe warm maakt het lampie het in je ruimte scheelt het veel t.o.v bijv je vsa voorheen?

 

qua geluid is het wel merkbaar hoorde ik het je al zeggen. ik twijfel nog of ik alvast een 40x40 tentje of een 80x 80 tentje ga nemen. en of er 70 watt hps in een 40x40 tent past. anders neem ik een 400 watt dim evsa voor de 80x 80 tentje.

 

enorm leuk gedaan btw en suc6 met de laatste loodjes

 

peace hempy

Edited by hemprenaissance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Hempy, thnx!

De evsa wordt iig een stuk minder warm dan de oude magnetische ballast. Op de bulb en het klimaat in het tentje heeft dit verder geen invloed. Wel geeft de nieuwe evsa mij een stuk veiliger gevoel en das ook belangrijk. ;)

Ik zit zelf ook aan een 40x40 tentje te denken, de Homebox Growlab zag ik voor 75 euro ergens.

Wil je knallen en ben je een stevige smoker? Dan zal ik niet voor een 70 watter gaan.

Doe je het alleen voor de fun of als side-project dan zeg ik doen! :D

 

De Lemon Kush dame is afgelopen zaterdag omgegaan op dag 78 12-12. Ik vond het wel welletjes zo.

 

Zo stond ze erbij voor het knippen.

 

gallery_32536_16295_2253639.jpg

 

En de grootste top.

 

gallery_32536_16295_2806301.jpg

 

Een dezer dagen doe ik nog een update met het te drogen goed en als afsluiter natuurlijk nog het droog gewicht.

 

Fijne jaarwisseling! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

op zich een mooie oogst toch

oja nog even over dat rare topje:ik had het zelfde omdat de lamp te dicht opzat en de groeischeur uitdroogde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...