Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-..SicilianO..-

Lang In Houden..

Langer In Houden Stonder..?  

25 members have voted

  1. 1. Langer In Houden Stonder..?

    • Ja, Met Uitleg!
      12
    • Nee, Met Uitleg.!
      13


Recommended Posts

Word je door het langer in houden van de rook stonder of maakt het niet uit hoelang je het in houd..?

Graag Uitleg Erbij :whistling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja want dan nemen je longen meer thc op uit de rook die je in ademt en je krijgt meer druk op je pan dus word je ook stonder en het word meestal scherpen op je keel waardoor je meestal erna gaat hoesten en dat maakt je nog stonder.. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, want je neemt niet meer thc op.

Het enigste dat er gebeurd is dat je hersenen minder lucht krijgen en daardoor lijkt het dat je stoneder bent.

Je longen nemen maar 40% van de thc op die in je longen komt ook als je de rook langer inhoudt.

En het is slecht voor je hersenen natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt alsof je meer stoned wordt omdat je hersenen minder lucht krijgen... en het is veel slechter voor je longen dus beslis maar wat je doet :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het lijkt alsof je meer stoned wordt omdat je hersenen minder lucht krijgen... en het is veel slechter voor je longen dus beslis maar wat je doet :whistling

klopt.. maar het is natuurlijk ook niet goed voor je hersenen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is niet nodig aangezien 97% van de thc al in de eerste secondes word opgenomen, langer inhouden heeft dus geen nut.. Het lijkt mss dat je stoneder word maar dat komt alleen maar omdat je hersenen zuurstof gebrek krijgen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is niet nodig aangezien 97% van de thc al in de eerste secondes word opgenomen, langer inhouden heeft dus geen nut.. Het lijkt mss dat je stoneder word maar dat komt alleen maar omdat je hersenen zuurstof gebrek krijgen :D

Kijk door zo een poll leer je zelf ook nog wat :whistling

 

Greetz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL zij ik omdat ik de uitslag van de poll toch al kon raden, ik stelde hier ook niet die domme vraag weird.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
LOL zij ik omdat ik de uitslag van de poll toch al kon raden, ik stelde hier ook niet die domme vraag weird.gif

lol geen een vraag is dom maarja ik laat je lekker je gangetje gaan :) :whistling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik houdt de rook meestal lang in, als ik lucht nodig heb

blaas ik de helft uit, en adem dan gewoon weer snel in

 

volgens mij werkt dit toch lekker goed :whistling

 

edit:

 

het is waar dat THC binnen de paar seconden wordt opgenomen,

maar er zijn butien de THC nog veel meer werkende stoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is niet nodig aangezien 97% van de thc al in de eerste secondes word opgenomen

Grote onzin.. per hijs wordt maar 40% van de THC die in je lichaam komt, opgenomen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grote onzin.. per hijs wordt maar 40% van de THC die in je lichaam komt, opgenomen---> euh nee, zowat alle thc die je inhaleert word opgenomen, alleen inhaleer je maar 40% v/d joint omdat de rest gewoon wegbrand en dat rook je niet, dus krijg je 40% van alle thc binnen die in een joint zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...