Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bosmaaier

waar kopen

Recommended Posts

waar kan ik in belgië (omgeving aalst)ergenbs rotswol voor hydrocultuur kopen

ik heb al de hele morgen op google zitten zoeken maar vind nergens iets

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb op deze sites gekeken maar de verzendkosten zijn hoger als de prijs van al men rotswol benodigheden,weet dan echt niemand een winkel in belgie waar ze dit verkopen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb op deze sites gekeken maar de verzendkosten zijn hoger als de prijs van al men rotswol benodigheden,weet dan echt niemand een winkel in belgie waar ze dit verkopen ?

wat is dat rotswol, bedoelen we wel hetzelfde hiermee? steenwol matten/slabs 1mtr lang bij 15 cm. bekende merken zijn cutilene, Bcuzz, grodan, ik gebruik zelf grodan. ga naar website grodan, zoek dealers in Belgie, en dan effekes bellen.

 

http://www.grodan.com/sw9983.asp

 

waarom ga je niet naar een growshop, in belgie heb je er een paar, hoorde ergens eentje in antwerpen, anders ga naar een growshop in NL in brabant of limburg het stikt daar van de growshops

 

http://www.growshop.nl

 

 

Ik neem aan dat je meer spul nodig hebt dan alleen matten, librabakken+ afvoerpijpjes dompelpomp, pe leiding, capillairs+druppelaars, pe bochten, eindstuk, pe waterfilter, terugslagklep, circulatiepompje, waterverwarming, timer en meer van dat soort shit. tenminste dit is voor automatisch wateren, bij hydro met slabs moet je dit wel hebben..

 

Bij slabs worden startblokken gebruikt die op de slabs worden geplaats, in die start blokken komen stekpluggen. het stekje wordt voorgegroeid in de stekpluggen, heb je ook nodig, en rizotonic stekpoeder.....

 

En voeding natuurlijk, keuze genoeg, ik ga voor Bcuzz atami, shit werkt goed, bij de growshop om een kweekschema vragen dan weet je gelijk welk spul je allemaal moet kopen ... of bekijk de flyer hieronder

 

http://www.atami.com/europe/Flyer%20hydrovoeding.pdf

 

 

Een bezoek aan een growshop lijkt me het handigst.. ken je alles in een keer kopen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je geen steenwol kan vinden kan je altijd nog hydro korrels kopen. eerlijk gezegd was dit mijn eerste keus geweest. ze heten niet voor nix hydrokorrels. dit zijn gewoon die bruine klei bolletjes die je wel vaker in potten ziet liggen. dit werkt prima en is goed doorlucht en heeft goede drainage. voor mijn hydro's gebruik ik dit ook en werkt geweldig.

 

pro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ook en als je water geeft zeikt het er net zo hard eronder uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...