Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

De heribei,s bloeien niet

Recommended Posts

Guest wiet61

Beste mede hobbyisten hoe kan het naar jullie inziens ,dat op de plek waar ik er 9 heb staan in het bos dat ze al wel bloeien ,en waar er 6 staan bij mijn deense niet .

Op die plek zijn ze ook ongeveer 240 cm hoog ,en ze zijn nu langzaam aan het dicht groeien ,maar bloeien ho maar ,dit word dan een latertje dit jaar voor die 6 .

Of kunnen jullie iets anders verzinnen waar het aan kan liggen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken het niet zijn in combinatie warmte afgelopene weken en maanlicht dat die planten nog beetje dachten dat ze nog genoeg Tijs hadde om te groeien ik doe nix buiten maar ik gooi maar een balletje op

 

Groene groete Ali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heribei's in mijn tuin vorig jaar begonnen pas rond 10 Augustus te bloeien, no worry's. Wel vreemd dat ze op de ene plek wel bloeien en op de andere niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

rustig afwachten dus ,ja krasi ik vond het ook vreemd ,op de ene plek wel en de andere niet ,ik, had de vraag al meer gesteld in mijn tropic ,maar kreeg er totaal geen antwoord op .

Dus ik dacht laat het me nog maar eens vragen in een ander tropic ,ik snap er ook weinig van daarom ,misschien gaan ze nog aan de gang dit jaar .

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach wiet61,

 

Volgens mij maak jij je zorgen om niks.

Kijk eens of je wat voorbloei hebt...in de okseltjes kun je waarschijnlijk wel iets zien groeien, stinken de dames al?

Hou er ook rekening mee dat in de volle grond de kans kleiner is op vroege bloei dan in een emmer bijvoorbeeld.

Ze halen die achterstand ook zo weer in.

Noworry, ik heb nog nooit van een gezonde dame gehoord die niet ging bloeien!

 

Groet, Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn buiten planten staan ook nog niet in bloei. verwacht dat over een week /10 dagen pas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

OOo ik dacht er zal wel weer iets zijn met die planten ,omdat ze overal aangeven dat ze vroeg bloeien ,maar nu zijn ze een maand laten bijna ,

Word vervolgt . :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn het auto's? Kan niet met deze grote...

Hoezo een maand te laat? De langste dag is net geweest....

Laat de plant ff wennen dat de dag korter wordt....

 

No Worry!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...