Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jack white

Co2 boost emmer

Recommended Posts

wie heeft wel eens deze booster gebruikt en werkt het? zijn de oogsten aanzienelijk beter of heeft het totaal geen zin? heb er laats een kweekverslag van gezien van iemand die daar mee aan de slag ging

maar kan ik niet meer terug vinden :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, co2 werkt perfect. Maar als je afzuiger op 100% staat te rammen, dan heb je er niets aan. Je moet je hele kweekinrichting er op aanpassen. Lijkt me wel wat veel moeite voor maar 1 of 2 lampjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, co2 werkt perfect. Maar als je afzuiger op 100% staat te rammen, dan heb je er niets aan. Je moet je hele kweekinrichting er op aanpassen. Lijkt me wel wat veel moeite voor maar 1 of 2 lampjes..

snap niet echt je antwoord?? :smoke heb je ervaring met deze emmer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jack, lui die met co2 kweken doen dat meestal in gesloten systemen met minimale afzuig.

 

in een standaard situatie wordt de co2 die uit je emmer komt direct afgezogen en verhoogt dus niet het pmm van je lucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jack, lui die met co2 kweken doen dat meestal in gesloten systemen met minimale afzuig.

 

in een standaard situatie wordt de co2 die uit je emmer komt direct afgezogen en verhoogt dus niet het pmm van je lucht.

dus als je met deze emmer wil gaan werken zou je dus eigenlijk verplicht zijn om met optie te gaan werken? vind wel dat ze dat erbij mogen vermelden

dat het dus alleen werkt bij een gesloten ruimte ook al is het logies.. zou het wel kunnen als je het toevoegd bijv in de donker periode als je afzuiger bijv op 30% draait?

dan heb ik het wel over de winter periode als je vanuit een koele ruimte inblaast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarnaast werken deze emmers alles behalve optimaal omdat het pompje wat erbij zou zitten te zwak is,...

Co2 en kweken schiet pas op als je een groter gesloten circuit als kweekruimte hebt.

 

Begin eerst maar eens met het groot brengen van de dames dmv de basis kweek

beginselen,..das al lastig genoeg voor sommige hier. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

+2 :lol:

 

grtn erazer :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...