Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lousdy

Wat te doen?

Recommended Posts

Mijn jaar begon ontiegelijk goed met mijn Painkillers van Dr Underground, eindelijk slaap ik wat dieper, en dat is echt voor het eerst in mijn leven, ben er elke dag zeer dankbaar om, ondanks dat het me niet elke dag lukt om 2 uur vast te slapen, maar het maakt al zoveel uit voor me die keren dat het wel geweldig gaat.

 

Had ook 7 prachtige stekken waarvan 2 Painkillers en 5 K2,..... had ze voor het eerst wat voorgegroeid onder een tl 36 watt, ze staan nu op het balkon en staan 2 weken in bloei, vanaf buiten valt er totaal niets te zien. Kreeg eerder bezoek van de woningbouw waardoor ik 2 planten snel heb weggehaald. Diegene heeft de planten ook niet gezien omdat ik meerdere dekbedden over mijn waslijn heb gehangen.

 

 

Nu kreeg ik een brief van de woningbouw dat ze de buitengevels gaan onderhouden van de woningen en dat geintje gaat zon 6 weken in beslag nemen.

Op dit moment ken je totaal van buiten af mijn planten niet zien, maar dat word door die steigers wel ff anders.

 

Ik heb een medische verklaring van mijn huisarts voor 5 planten.....

 

 

Iemand een idee wat te doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdelijk ergens anders zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb t zelfde probleem hier, zelfs ook nog brand uitgebroken eergisteren in die panden die in de steigers staan.

Daarom laat ik ze zelf momenteel veel binnen staan. Beter voorkomen dan genezen.

Per dag een beetje bekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ook zelfde verhaal heb alles stil gelegd tot na de zomervakantie... :verrygood aan de ene kant wel gelijk mooi de kans om alles weer s na te kijken en goed te reinigen wie weet maar een beetje uitbreiden om de verloren maanden weer recht te zetten

 

suc 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...