Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RadoN

Mijn buiten plantje

Recommended Posts

gwn even mijn plantje laten zien :bier nog niet veel te zien maar ik zal jullie upgedate houwen van hoe et er mee gaat :smoke :bier

 

maar hier in belgie is het op het moment niet al te mooi weer soms felle windvlagen :smoke ;)

 

maarja maar hopen dat ie er gwn sterker van word want "wat hem niet dood zal hem alleen maar sterker maken" :bier :bier :bier

 

maar er is maar een klein dingske het zit namelijk zo dat de grootste 7-vingerige blad een beetje geel ziet langs de randen en een beetje begint te verdorren :smoke :smoke

 

Wat kan ik hier aan doen ??

 

Het is een Shiva of een White Rhino stekje dat ik van een vriend eb gekregen (thx NiTrOgEn :smoke :bier ) en staat in een 30l emmer in gwn potgrond. Geef em elke dag een paar keer een goede douche met een spuitachtig ding (ge kent da wel dat da zo in fijne druppeltje rondvliegt :blink: :D :bier )staat nu ong een week in potgrond is is ondertusse wel al 2-3 cm gegroeid en ziet er voor de rest gezond uit :bier

 

Heb ook al 30 misty zaadjes gekregen (vandaag zelfs, leuk verjaarsdag cadeautje :D :smoke )

ben van plan deze in een 1.2x1.2x2m kast te zetten onder 2 x 600 Watters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze neit zovaak water geven, ik zou het maximaal 1 keer per dag doen en gewoon met een fles water geven en niet met zon spuit.

 

enne over dat grote 7-vingerige blad.... is dat 1 van de onderste bladeren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oww ja srry mense was een beke te steined en was de link na men site vergete :blink: :D :D :smoke :smoke

 

hier is ze dan :

 

de plantjes !!

 

en ja da was een van de onderste blaadjes ik weet dat et dan meer kans is enzo ma toch . . . . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Ze staan er mooi bij...

 

En die zaadjes komen van de Nirvana!! :blink:

Gezien het potterdoosje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze staan er mooi bij...

 

En die zaadjes komen van de Nirvana!!  :D

Gezien het potterdoosje  :blink:

jep ze zijn idd van nirvana :smoke :D

 

goed gzn exclaim ik zie dat je er ook ervaring mee ebt ;) :smoke

et zijn trouwens misty's ben van plan ze in een kastje te zetten onder 2x600wattertjes :smoke

 

oww ja en die stek is White Rhino gekregen van ne vriend (hij loopt ier ook wel ergens op het forum rond : NiTrOgEn :smoke )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze staan er mooi bij...

 

En die zaadjes komen van de Nirvana!!  :D

Gezien het potterdoosje  :blink:

jep ze zijn idd van nirvana :smoke :D

 

goed gzn exclaim ik zie dat je er ook ervaring mee ebt ;) :smoke

et zijn trouwens misty's ben van plan ze in een kastje te zetten onder 2x600wattertjes :smoke

 

oww ja en die stek is White Rhino gekregen van ne vriend

mooi setje bij elkaar :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik eb er hier nog een 40 tal liggen :smoke ;) maar die zijn voor vrienden

eb wel nog een paar mix skunk zaadjes (gratis bij nirvana gekrege) heeft iemand enig idee of deze goe zijn??

 

en potters zijn degoutant maar toch eet ik ze allemaal op :blink: :D :D :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die rare verdorring heb ik ook een beetje, geen idee wat eraan te doen valt :unsure:

verder ziet je plantje er mooi uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik weet het voor de rest scheelt er niet veel aan en het is wel redelijk goed bezig voor de rest

 

als er iemand weet wat de verdorring kan zijn en hoe dees op te losse laat dan iet wete

 

thx,

 

RadoN,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Zien er netjes uit :D

En Nirvana roelt! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep nirvana roelt :P :D

 

voor de rest gaatet met men plantje goed :whistling maar ben bang van overbewatering door de regens :D (hier in belgie , in nederland ook cker ?? . . . .)

 

is dit niet schadelijk?? :) teveel water toch want elkes keer als ik ga kijken liggen er veel druppels op elk blad en is ie doorweekt. . . . :)

 

Ik ga nog is foto's maken op woensdag (ga dit elke woensdag doen zodat je een soort wekelijkse update gaat krijgen B) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

eventjes een update met de nodige nieuwe fotootjes : B) :)

 

voila ze

 

2 weken oud is ze nu een 17tal cm groot en op de foto zie je het nog niet maar heb er ook al een stokje voor de ondersteuning gezet, want met de felle windvlagen en stormen de laatste dagen hier in belgie is het een constant gevaar voor zo een klein plantje :)

 

gelukkig staat ie ernog want er is een andere boom omgevalle in de buurt van men plantje die er allang staat met dikke wortels :whistling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe lol de ene geeft complimentjes over hoe mooi en donker men blad is en de andere : mmm je blaadjes zien er wat vaag uit

 

de stevige bladeren zijn wel normaal vo buiten planten :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe lol de ene geeft complimentjes over hoe mooi en donker men blad is en de andere : mmm je blaadjes zien er wat vaag uit

 

de stevige bladeren zijn wel normaal vo buiten planten :whistling

Yup door de wind verstevigd de plant zijn stam en bladeren :D

 

Greetz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnenkort ga ik er nog is een paar fotos van nemen is nu a een tijdje geleden maar ben druk bezig geweest met andere dingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...