Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

muggen en teken hebben jullie daar ook zoveel last van

Recommended Posts

Guest wiet61

Muggen en teken hebben jullie daar ook zoveel last van ,ik zou wel eens willen weten wat jullie er tegen doen .

Ze steken je lek ,en dan nog elke keer een paar teken op je lijf ,je snapt niet waar ze vadaan komen .

Ik gebruik al deet ,maar dat steken ze je nog lek .

ik snap er niks van ,in die vele jaren dat ik in het bos ben nog nooit mee gemaakt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit zelf vaak in de natuur en daar zitten ook veel teken,de beste manier om jezelf te beschermen is broekspijpen in de sokken t-shirt in je broek en een riem om en draag iets met lange mouwen. Regelmatig even je kleding tjecken op teken en pletten tussen je nagels van je duimen aangezien ze anders niet doodgaan...

Bij thuiskomst je goed nakijken op teken let op de kleinste zijn vaak maar een halve mm!!!

Voor muggen zou je iets met citroen kunnen gebruiken,al helpt dat ook niet heel de dag ik sla ze altijd dood als ik ze op tijd zie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb er ook zoveel last van ik probeeer er van alles aan maar niks helpt

 

ik had al 7 teken vast zitten allemaal optijd eruit gehaal die krengen gaan ook niegt zomaar dood nee

ik kijk me altijd goed na heb altijd wel ergens last van :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teken heb je overal wel, maar meer in de dichte en hoge begroeiing.

Daar is het voor de teek het makkelijkste om met het langslopende prooi(wij) mee te liften.

Zat laatst bij mijn (mislukte) guarilla kweek. Had nergens last van teken toen ik thuis kwam totdat ik wat voelde kriebelen onder mijn horloge!!! die kut teek verstopte zich daar!!

En als je dan echt minder last wil hebben van teken, dan moet je een wat meer mensvriendelijke spot vinden in de open natuur in de middle of fucking nowhere :D maar zelfs dan buiten de dichtbegroeide bosjes op een open plek kun je raar genoeg zomaar een teek oplopen :verrygood

Ze zijn niet te stoppen die klotedingen :D

Altijd tekenpen meenemen!

Edited by w33d

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik trek altijd lange voetbal sokken aan en een glade trainings broek + trainings jasje spuit me helemaal in met Deet Spray

 

heb ook zow Anti-Mosquito hoed besteld op ebay denk dat die wel relaxst zal zijn die kut mugeu vliegen steeds langs je kop

en ik wil geen chemie s klereu zooi in me gezicht spuiten :verrygood

gallery_32069_14843_50945.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viswinkel? ik zou niet weten.

Maar wat zeker werkt is Deet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Zou wat neem olie ook helpen tegen muggen en teken ,ik heb van die teken al 8 stuks van mijn lijf gepeuterd ,je word er echt niet goed van .

Laatst viel ik bij mijn spot ,ik schoot met mijn voet in een konijnen hol en lag op de grond ,meteen keek ik naar mijn arm ,er zaten wel 10 teken op ,zoveel zitten er daar .

Niet normaal meer ,ik zeg al dit heb ik nog nooit mee gemaakt . :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet je toch eerst een bivak muts op of een panty over je hoofd en dan die camo hoed thijsplantje12 :verrygood

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goeie teen knoflook een half uur tot uur voordat je weg gaat en je hebt van geen enkele bloedzuiger nog last. :D

Daarnaast heeft knoflook ook nog een antibiotische werking.

Ik zou wel bij thuiskomst en de volgende ochtend een glas volle melk drinken je tanden goed poetsen en je goed douchen om de lucht tegen te gaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61
Een goeie teen knoflook een half uur tot uur voordat je weg gaat en je hebt van geen enkele bloedzuiger nog last. :D

Daarnaast heeft knoflook ook nog een antibiotische werking.

Ik zou wel bij thuiskomst en de volgende ochtend een glas volle melk drinken je tanden goed poetsen en je goed douchen om de lucht tegen te gaan :verrygood

Sjorszzzzzzz dan kunnen mijn planten goed slap gaan hangen van de stank .

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ee wiet61 ik de denk ook dat er dit jaar meer muggen zijn teken zie ik dit jaar ook voor het eerst maar daar zitten er niet zo veel van nog maar 2 op de plek zelf gezien .

Ik ga ook niet meer in de avond heen alleen overdag dan heb je minder last van muggen

Edited by superaF

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt tegenwoordig ook van die leuke setjes dat je je teek kan checken op het virus wat lime veroorzaakt mischien wel leuk om te weten als je ze op je lijf hebt gevonden

 

maar je kan ook uit australie bushman bestellen een leuk zonnebrandje met 80% deet vind k persoonlijk wel een fijn idee.

 

http://www.bushman-repellent.com/why-bushm...tion-myths.html

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Waaom verkopen ze zoiets nu niet in nederland ,alles wat goed is willen ze hier niet schijnbaar . :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nog een tip laats was ik er overdag op de spot met veel zon , als ik in de schaduw stond om even uit te rusten had ik meteen last van muggen maar in de felle zon niet daar houden ze niet echt van denk ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...