Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabinoide

balkon kweekje 1x masterkush zaad. 1x haze zaad. 3x pp stekjes.

Recommended Posts

wat is al dat wit op de onderste foto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

scherp sensi!

 

nu zie ik het inderdaad ook, volop meeldauw in je masterkush ( en zie ik nou een schimmelende stam?)

je pptjes hebben er ook last van

 

ff in de gaten houden, ziet er niet fris uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow ja inderdaad, dat is niet echt soeps volgens mij. Of misschien zien we het verkeerd en spuit de thc werkelijk alle kanten op ;) . Mijn topjes worden ook een beetje paars. Denk je dat dat het pheno is? Bij mij is het meer te wijten aan de kopu volgens mij tijdens de nachten afgelopen dagen. En rook verslag volgt zeker, als je intersees hebt kunnen we misschien een leuk klein topje ruilen?

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede verluchting en lage luchtvochtigheid zijn echt wel belangerijk.

In men serre kweekie had ik een paar autoflowers, hadden allemaal last van top en stamrot op het eind.

Ook al stonde ze droog, doordat er niet genoeg lucht door de serre heen vloog en ventileerde had ik alsnog toprot.

Bijna de helf weg gegooid. :P

 

goede les voor volgende ronde;)zolang het droog blijft gewoon buiten afbloeien op plek met genoeg wind.

 

succes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sensi life: meeldauw een schimmel. B)

 

skunkmonster: idd meeldauw. maar die stam had stamrot dus bijna de hele plant afgeknip en bekaarsvet :phone:

 

grownoob: heey :D ja was het de thc maar ;) :P ! last van meeldauw en is begonnen op die kush, het trekt nu over naar de andere planten B) komt goed ik ga het behandelen, ik zou het egt niet weten waarom die ineens paars wordt maar hier hebben we idd ook koude nachten gehad maar een pheno zou ook goed kunnen, tuurlijk lijkt me een leuk idee ik moet officieel verduisteren tot volgende week woensdag maar de kush waarschijnlijk langer tegen die tijd stuuren we mekaar pm :icecool

 

redwizzard: AWW jammer zeg altijd zonde van je opbrengst ik heb het ook eerder meegemaakt alleen ik kon gelukkig zow een 80% wiet redden nu idd afbloeien met een beetje mazzel wordt het goed weer!

 

BEDANKT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo man...haal die witte bladeren eraf...of misschien niet eraf maar doe er wat mee, zag dat mensen melk gebruiken om meeldauw tegen te gaan...als dat overslaat naar je toppen lijkt me dat niet echt rookbaar....snel actie!! Of ff snel een pro raadplegen..eeh dat laatste sowieso want ik ben het niet ;)

 

Of ik zie het helemaal verkeerd en is het gewoon bladverkleuring

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx!

 

ik heb 1deel melk 10 deel water in een spuitflacon gedaan bespoten nu kijken wat er gebeurd, idd ik hoop niet dat het naar de toppen trekt. al ben ik bang van wel bedankt voor je reactie!

 

greets and keep smoking!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...