Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wegpiraat

Hulp nodig bij de eerste 4 x amnesia H Outdoor

Recommended Posts

@ Greenlee

 

Dankje we doen ons best om ze zo smakelijk mogelijk te maken

Ja rot meeldauw ik wordt er niet vrolijk van meer bladeren trek ik er ook niet meer af anders zit ik einde vd rit met alleen maar rot :lol:

Ze staan van 7 tot 7 buiten en dan gaan ze me hobbyhok in met een fan erop zodat het niet te vochtig wordt

Als een dag is met kans op regen staan ze onder een afdak met alsnog volle zon erop B)

We hopen op het beste te kort aan liefde zal het niet zijn en hopelijk heeeeeel wat amnees :D

 

@poldergrower

 

Ja inderdaad mindere stekke die maat van me heeft ook een kut draai gehad onder hps daar stonden er ff een stukkie meer :wub:

Volgend jaar lekker vanuit zaad en 2 keer oogsten ;)

Jaazeker liefde zat me vrouw praat nog meer met ze dan met mij B)

Ik hoop niet voor vervelende verassingen te komen staan.

 

Iemand nog een tip om de meeldauw tegen te gaan? Ik heb inmiddels het goedje Silinal van Ecostyle in huis gehaald hopen dat het daarmee niet doorzet

 

Greetz!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gegroet

 

Gezien het niet al te lekkere weer gaan ze redelijk goed in mijn ogen wel hier en daar nog steeds last van meeldauw het blijft maar zitten

Gaan nu de 6de bloeiweek in dus nog wel wat weken te gaan en zie best al wat bruine haren

 

De grote van de toppen vindt ik zelf niet zo maar zit knettervol thc en stinken al als een gek

Krijgen nog steeds Bloom van Bg en pk van bcuzz

 

Paar foto's van vandaag

 

gallery_32874_15969_966660.jpg

 

gallery_32874_15969_1156302.jpg

 

gallery_32874_15969_1960711.jpg

 

gallery_32874_15969_519585.jpg

 

gallery_32874_15969_141250.jpg

 

gallery_32874_15969_649298.jpg

 

gallery_32874_15969_540661.jpg

 

Hoor graag wat jullie ervan vinden wat beter kan wat goed is enz

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er toch niet slecht uit? Ik heb amnesia gold zogezegd auto's... Gekocht in Sluis. Had er twee, een (de grootste) cadeau gegeven aan een collega en deze die ik over heb gehouden is maar pas echt overal in de bloei geschoten... Ik schat zo een week of drie vier bloei tot nu... Veel toppen maar nooit last gehad van dauwmeel, Wel vele gele bladeren door te kleine pot volgens ik hier heb gelezen. Ze staat in een elf liters pot. Ben eerlijk gezegd ook met mijn eerste kweek bezig en dus ook een leek. Super goed weer, ongeveer een meter en tien... Ik geef ze sinds een week boost van canna en pk 13/14... Met die laatste ben ik (denk ik toch) wat te vroeg begonnen en met de eerste wat te laat... LOL! Maar ik hoop dat alles goed komt. Ze ruikt nog niet... Veel geluk met de jouwe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen zien er al goed uit !!!

 

Zal een lekker wietje worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@laatbloeier65

 

Vindt het zelf voor de eerste keer ook niet al te slecht gaan beter kan altijd heb nu al best leuke ideeen voor volgend jaar aangezien ik echt een grote tuin heb

Ben er wel flink rot van die meeldauw het wordt nu met de dag erger vandaag de planten goed bekeken en kwam nog iets raars tegen

Ik geef ze alleen bloei en pk van bcuzz had er ook een booster bij moeten geven maar is misschien nog niet te laat voor moet nog wel een paar weekjes

 

@Ganjaman1

 

Bedankt! hoop ook op een lekker wietje

 

 

Hier 2 foto's van de bladeren die een roestachtige spikkels hebben

 

gallery_32874_15969_1422019.jpg

 

gallery_32874_15969_700584.jpg

 

Het zit op een paar bladeren niet op heel de plant. Wie heeft een idee wat dit kan zijn.

De meeldauw zet ook egt door niet iets om vrolijk van te worden nu vroeg ik me af

 

Ik zet de planten na 12 uur licht iedere dag me hobbyhok in niet de meest stofvrije ruimte met daar in een fan die er op staat

Door de ruimte loopt aan het plafon een afzuigbuis van het huis die door het bovenlicht van de uitgang heen loopt daar hangt voor het rooster een zwart doek tegen vals licht een de zijkanten daarvan komt wel (wat) lucht langs maar naar mijn idee te weinig ik ben bang dat het te vochtig is in de ruimte ondanks dat de fan goed hard staat wordt er dus niks afgezogen

 

Is het een idee om dat als de sodemieter te gaan fiksen dat er afgezogen wordt

Ik heb een oud katteluik aan de onderkant van de deur misschien een optie om daar iets door heen te laten afzuigen (pc fan ) ofzo alleen zit ik er dan mee dat er mogelijk vals licht door komt 1 vd planten staat zowat tegen die deur aan

 

Iemand tips mening of advies hier mee en over die roestkleurige bladeren hoor ik het graag met alle liefde

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand nog suggesties en tips?

 

Hoor het echt graag, lees net iets dat wanneer je 2 ziektes en of gebreken heb aan je dame het nogal fout kan aflopen

 

En dit WILLEN WE NIET meeldauw wordt met de dag echt bizar erger

 

Is dit egt een groot probleem of kan ik ze gewoon af laten bloeien met die rotzooi erop

 

Kan het nog schadelijk zijn om te roken Want op de eerste takken van onder zit het echt vol tot aan de topjes toe knetter wit en gaat met de dag hogerop zitten.

 

PLEASE HELP

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi plantjes jammer van de meeldauw je had in het begin stadium kunnen sprayen tegen meeldauw nu zijn je toppen al aardig in de bloei dus lijkt me nu niet meer verstandig .

 

Het enigste wat ik ken bedenken is oogsten

 

Schimmel roken is niet echt goed voor je longen

 

Dat is mijn advies heb Zelf nog niet met meeldauw te maken gehad wel al heel veel gelezen

is voor mij ook pas me 2 de jaar plantjes

 

Gr kamaro

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kamaro dankje heb ze in de tijd dat ze het begonnen te krijgen bestreden met Silinal daarmee verklein je de kans dat het erger wordt

Maar helaas mag het niet helpen

 

Oogsten gaat hem niet worden denk moet nog zeker 4 tot 5 weken omhoog proberen te houden

Wel echt knetter harde toppen niet de aller grootste maar zker wel 1 van de harde :verrygood

Het probleem ligt denk ik aan te hoge luchtvochtigheid in me hobby hok wordt niks afgezogen

 

Nog wat foto's die ik vandaag heb gemaakt

 

ROTMEELDAUW

 

gallery_32874_15969_102634.jpg

 

gallery_32874_15969_710078.jpg

 

 

 

Topjes gaan wel goed :) niet de grootste maar zijn echt kei en keihard

 

gallery_32874_15969_339500.jpg

 

gallery_32874_15969_935181.jpg

 

gallery_32874_15969_1833240.jpg

 

 

Iemand nog tips over de roest stippels lijkt me calcium te kort ik meet geen ph en ec krijgen gewoon kraanwater met bloei van Bg en Pk van Bcuzz

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er ondanks de ziekte zeer goed uit voor een eerste keer. Veel donkerder groen dan ik ze had toen ik een paar jaar geleden dezelfde stap zette.

 

De vraag of je nu moet oogsten of over een paar weken is een lastige. In de ideale situatie over een paar weken, maar met dit weer en de beloofde berichten misschien wel nu. Als alle toppen je straks verrotten door het weer heb je niks, maar als je nu oogst en het weer verbetert kan je jezelf wel voor je kop slaan. Te vroeg geoogste wiet werkt overigens wel, dus als je eieren voor je geld wilt is nu oogsten denk ik het beste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zien er ondanks de ziekte zeer goed uit voor een eerste keer. Veel donkerder groen dan ik ze had toen ik een paar jaar geleden dezelfde stap zette.

 

De vraag of je nu moet oogsten of over een paar weken is een lastige. In de ideale situatie over een paar weken, maar met dit weer en de beloofde berichten misschien wel nu. Als alle toppen je straks verrotten door het weer heb je niks, maar als je nu oogst en het weer verbetert kan je jezelf wel voor je kop slaan. Te vroeg geoogste wiet werkt overigens wel, dus als je eieren voor je geld wilt is nu oogsten denk ik het beste.

 

 

@dilago dankjewel voor je compliment soms heb je dat ff nodig :)

Zie nog totaal geen bruin of opkomend rot er in zitten de haren zijn denk ik voor 40 a 50 procent bruin nu en gaan maandag de 9de bloeiweek in (7weken zichtbare bloei)

Dus eigenlijk moeten ze nog wel een maandje maar gezien het barre weer :verrygood wat er aan komt zit ik echt te overwegen wat ik moet doen

Tevens staan ze NOOIT in de regen op een dag zoals vandaag zet ik ze onder me afkap wanneer ik ze s'ochtends buiten zet

Nu zit ik alleen nog met een vraag is het verstandig topjes te roken waar meeldauw op zit of kan ik die takken vergeten??????

Als dat niet kan kap ik ze vandaag nog om want het wordt met de dag erger en gaat steeds hoger zitten

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit met hetzelfde dilemma plus een dief die het op mijn planten voorzien heeft. Het is een gok, dubbel of niets. Ik heb de mijne vandaag nog laten staan, maar ik kamp dan ook niet met een ziekte.

 

Als de meeldauw met de dag erger wordt zoals je aangeeft denk ik dat nu oogsten beter is. Of het schadelijk is om te roken weet ik niet, maar je wilt je wiet zo schoon mogelijk toch? Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zit met hetzelfde dilemma plus een dief die het op mijn planten voorzien heeft. Het is een gok, dubbel of niets. Ik heb de mijne vandaag nog laten staan, maar ik kamp dan ook niet met een ziekte.

 

Als de meeldauw met de dag erger wordt zoals je aangeeft denk ik dat nu oogsten beter is. Of het schadelijk is om te roken weet ik niet, maar je wilt je wiet zo schoon mogelijk toch? Succes!

 

Ja ik heb eerder zo iets gelezen in je topic een (maat) die je hoofdtoppen in ze graf klauwen had.

Die zijn ze vergeten ze vergassen, heb een hekel aan dieven.

Ik zit ook te tobbe wat ik moet doen het nog aankijken of 1 deze dagen de schaar erin.

 

Meer mensen met de mening om te om te halen???

Hoor het graag moet nog wel een aantal weken maar zoals dilago zegt dubbel of niets

Nog geen enkele teken te zien van rot maar wel goed goed last van meeldauw

 

Greetz

 

P.s reageer zonder schaamte en gooi het eruit wat u vindt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik heb eerder zo iets gelezen in je topic een (maat) die je hoofdtoppen in ze graf klauwen had.

Die zijn ze vergeten ze vergassen, heb een hekel aan dieven.

Nee dat was iemand anders die hem op heterdaad betrapte, ik weet (nog) niet wie het geweest is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik heb eerder zo iets gelezen in je topic een (maat) die je hoofdtoppen in ze graf klauwen had.

Die zijn ze vergeten ze vergassen, heb een hekel aan dieven.

Nee dat was iemand anders die hem op heterdaad betrapte, ik weet (nog) niet wie het geweest is.

 

Oke vergissing hou het op zaterdagavond in combinatie van Super Lemon Haze en Vodka jus :verrygood

 

Nog steeds niemand die eens een reactie durft neer te zetten mensen echt ik BIJT niet

 

Wieken - Laten staan?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vele hebben gelijk... Het weer wordt slechter!.... Kun jij ze echt niet binnen in huis halen?... Ik heb vernomen dat de THC gehalte omhoog gaat in de laatste weken van de bloei... Maar als het echt niet kan??? Misschien toch oogsten en genieten van wat jij eruit kan halen? DILEMA!. Langs de andere kant als jij te lang wacht blijft er niets bruikbaar over en ben jij een seizoen voor niets bezig geweest. Jij hebt er vier zie ik?... Waag een gok? 50/50... Laat er twee staan en oogst er twee? Ik heb hier veel geleerd en zal het volgend jaar veel beter doen dan mijn eerste kweek! Hoewel wij dit jaar een uitzonderlijk zomer meegemaakt hebben! Geloof mij!... Ik wordt bijna 50 (geen joke!) en heb weinig zulke mooie zomers meegemaakt in mijn leven!... Veel geluk met jouw kweek man!

Alain

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: mooie potjes, ik ben bij me broer al 2 planten kwijt door het slechte weer ,in het utrechtse heuvelrug,hier in rotterdam heb ik de eerste al geoogst deze oldfarmer was zo goed als klaar ,en heb er nog twee te gaan ,en eigelijk heb ik deze ook al afgeschreven,redden ze het is het mooi,anders beetje pech,ALS IK JOUW WAS.........OM en pakken je winst,denk niet dat het meer wordt ...........SUCES!

 

 

 

dampende groet wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vele hebben gelijk... Het weer wordt slechter!.... Kun jij ze echt niet binnen in huis halen?... Ik heb vernomen dat de THC gehalte omhoog gaat in de laatste weken van de bloei... Maar als het echt niet kan??? Misschien toch oogsten en genieten van wat jij eruit kan halen? DILEMA!. Langs de andere kant als jij te lang wacht blijft er niets bruikbaar over en ben jij een seizoen voor niets bezig geweest. Jij hebt er vier zie ik?... Waag een gok? 50/50... Laat er twee staan en oogst er twee? Ik heb hier veel geleerd en zal het volgend jaar veel beter doen dan mijn eerste kweek! Hoewel wij dit jaar een uitzonderlijk zomer meegemaakt hebben! Geloof mij!... Ik wordt bijna 50 (geen joke!) en heb weinig zulke mooie zomers meegemaakt in mijn leven!... Veel geluk met jouw kweek man!

Alain

 

 

Ze staan altijd 7:00 tot 19:00 buiten als ik op weerberichten zie dat er kans is op regen staan ze onder een afdak(staat eerder in topic)

Zijn dus nog nooit nat geregend staan altijd droog

De optie 50/50 is misschien nog niet zo een gek idee even me hoofdje laten denken (vergeet niet ze moeten nog een week of 4 tot 5)

Al met al wil ik wel iets te roken hebben dus als alles rot wordt ben je er echt ziek van alleen is mijn kans op rot ietsjes minder omdat ze totaal geen regenwater voelen

Tobbe Tobbe en nog eens tobbe

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ey wallythc Dankje volgend jaar gaan ze weer in gebruik, jaa dat is echt rot veel energie en moeite over de centjes nog niet gesproken voor noppes ben ik ook behoorlijk bang voor. Ik zit ook in Rotjeknor en wou het nog op zeker een week aankijken maar als ik zo de paar reacties bekijk lijkt het me ophakken.

Ben zo ziek van die meeldauw maar het probleem lig gewoon in me hobby hok volgend jaar zo een tuin tent aanschaffen zie ze regelmatig voorbij komen en is gewoon ideaal.

Scheelt me ook die kanjers naar binnen zette is tog een gewichtje zo een spaciekuip

Nu eerst een dikke draaien en maar eens goed tobbe wat het gaat worden.

 

In ieder geval ieder alvast bedankt voor de reacties op mijn vraag of ik ze nou moet omhalen.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

%^&*&^^*(*)%*$$*%&*^^(%&* Computer!!!!!!!!!

 

Een hele pagina vol getypt en alles weg ben even boos en moet blowen

 

Planten zijn om later op de avond doe ik nog een poging zeg dit is zo vervelend

 

Gggggrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

irritant is dat he ..

al een beetje ot rust gekomen weer ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa zeer iritant pfff

 

Had zo een dikke andre Hazes gedraait dat ik direct KO ben gegaan

Net wezen kijke bij het drooggoed en vanavond is het kurkdroog

 

Tog leuke compacte toppen er tussen

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gegroet alle

 

Poging 2 had echt een hele pagina vol getypt en boem weg was woest dus dit zal een wat kortere repley zijn

Planten zijn om want die meeldauw werd met de dag erger en de toppen werden in plaats van groter naar mijn gevoel echt kleiner

 

Hier nog wat foto's van de dag dat ze omgingen afgelopen zaterdag heb ik ze om gehaald

Het waren er maar 4 ben er toch een kleine 4 a 5 uur zoet mee geweest best wat leuke compacte toppen maar ook best wat fluf

 

gallery_32874_15969_1772861.jpg

 

gallery_32874_15969_62501.jpg

 

gallery_32874_15969_757096.jpg

 

gallery_32874_15969_1162724.jpg

 

gallery_32874_15969_841743.jpg

 

gallery_32874_15969_22317.jpg

 

 

 

Na knip knip knip hadden we een kunstwerk bij 1 gedaan voor de foto ;) wel een rotwerk zo

 

gallery_32874_15969_704015.jpg

 

gallery_32874_15969_767177.jpg

 

Opbrengst nat van 1 dame die er het beste bij stond

 

gallery_32874_15969_627685.jpg

 

Heb alles in netjes gelegd en een fan er bij kacheltje op 22 en gaan met die banaan komt een bizare geur af en ziet er best mooi uit heb lelijker gezien

Denk dat er wel nog wat leuks afkomt

 

Als er mensen zijn die een gok willen wagen op het droge totaal gewicht doe een gok de gene die er het dichts bij zit zal ik een leuk topje toesturen

Hoef niet zo een heel rookverslag bij gewoon even puur de mening van je er van vond dus mensen gok maar raak

 

Ik heb de smaak wel zeker te pakken volgend jaar het iets serieuzer aanpakken kweken vanuit zaad en verschillende soorten

Nu heb ik een paar van die oh zo mooie tuin tentjes voorbij zien komen en wil opzeker zo 1 aanschaffen iemand een idee waar?

Was even een korte en de 1 na laatste update ik zal het droog gewicht nog even bekend maken

 

Iedereen bedankt voor de antwoorden op mijn vragen heb niet altijd antw gekregen maar ben er zeker goed doorgeloodst ;) in 1 woord TOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooi topic.

Ik heb zelf ook wel het een en ander gehad aan je topic omdat ik zelf ook amnesia vrouwtjes aan het grootbrengen ben.

 

En ik zal dan maar de eerste zijn: ik gok dat het 175 gram droog gaat worden.

 

Volgend jaar ga ik je zeker weer volgen met hopelijk een mooie tent!

 

Erg mooi topic.

Ik heb zelf ook wel het een en ander gehad aan je topic omdat ik zelf ook amnesia vrouwtjes aan het grootbrengen ben.

 

En ik zal dan maar de eerste zijn: ik gok dat het 175 gram droog gaat worden.

 

Volgend jaar ga ik je zeker weer volgen met hopelijk een mooie tent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Pasty-smasher Thanks heb zelf ook best wat opgestoken ervan maar veel lezen maar leuk en kan nooit genoeg weten

 

Volgend jaar ben ik zeker weer erbij en hopelijk wat eerder binnen een klein tentje gaat het misschien ook worden als vrouwlief mee instemt

 

Het drooggoedje is mooi droog geworden heb het meegeven aan kerel waar k me stekken van heb gekregen heeft een drooghok en was behoorlijk snel droog dus ik weet het eindgewicht ;)

 

Even een foto dan tog maar van een heerlijk gedroogd topje

 

gallery_32874_15969_13299.jpg

 

Heb al een lekkere van gedraaid goeie smaak lekkere geur en ik wordt er knetter van misschien door dit dat ik knetter wordt ;)

 

gallery_32874_15969_621968.jpg

 

Het zijn stekplanten geweest stond best raar te kijken toen ik er 1 tegen kwam tijdens kruimelen

Kan ik ze bewaren met een kans dat er dame's tussen zitten of de prullenbak in???

 

Hij staat genoteerd

 

Party-smasher 175 gram

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice bitches!! ;)

 

Zaad uit stek? wist niet dat dat ook mogelijk was.... (maar ben dan ook een noob)

 

Ik gok op zo'n 154 grammetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...