Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vlrs

Feminized denen

Recommended Posts

Yo,

 

ik zat zo een beetje na te denken en kwam opeens met de gedachte. Waarom ben ik nog nooit een feminzed Deense soort tegen gekomen? Dus denk aan een Royal Dane feminzed of een Henkes Lolland feminized. Ik weet dat veel guerilla kwekers het niet uitmaakt om de mannetjes eruit te pikken en dat de vrouwtjes dan sterkere planten zijn, maar voor een hobby kweker die niet meer dan 5 planten wil zou dit toch wel verrekte handig zijn. Ik heb al een beetje rond gekeken en kwam 1 verslag tegen maar die is nu al dood.

 

Dus, bestaan ze? Feminzed denen?

Of weet iemand er meer over? Lijkt me wel interessant.

 

Peace!

 

- vlrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

dene zijn al herma gevoelig dus is een extra risico denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wat vrouwelijk zaad gemaakt van de Deense Afghanen wat ik nu aan het testen ben. De RD's zijn nogal een stukje onstabieler, bij mij heeft eigenlijk maar 1 pheno geen nakomelingen met mannelijke geslachtsdelen voortgebracht; de overige (en de kruisingen) hadden wel een percentage herma's, of andere minpuntjes (te luchtig, te late bloei voor een rd, mindere smaak, etc.). Heb er al veel werk ingestopt maar ben er nog steeds niet blij mee, staat daarom ook op een lager pitje.

 

De Deense Afghaan daarintegen, daar heb ik nog geen herma's gezien. De bloei is wel later dan de vroege denen, maar de smaak die ik tussen 1 van die paarse pheno's ben tegen gekomen, straight up bramenjam. :wOOt Daarom meteen ook maar gefeminiseerd om te proberen die trait in te locken. De 2 grotere die ik in de tuin heb staan ruiken alvast veelbelovend als ik over de stammetjes heen wrijf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...