Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gobru

vogelzaad?

Recommended Posts

krijg je last van amnesia ;) :) van al da gif ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk wat je denkt .. het is jouw idee.

jouw perceptie van de werkelijkheid ...

 

en waterdamp van een vliegtuig op bepaalde hoogtes is binnen een minuut verdwenen

die strepen in de lucht ... die had je 10 jaar geleden niet ;) . dus is er echt wel iets mis .. goed mis ..

 

en nu met youtube and social media ... is er geen houden meer aan ...

time will tell ...

 

 

Ik weet niet waar jij al die tijd gezeten hebt, maar 10 jaar geleden waren die strepen er ook al jaren.

En nee, het is niet alleen waterdamp wat er uitkomt, komop zeg, komt er alleen waterdamp uit de uitlaat van mijn benzine auto? Nee natuurlijk niet, ook koolwaterstoffen en andere meuk.

 

Zo ook bij een straalvliegtuig. Er zitten helemaal geen geheime dingen in man.

Ik heb jarenlang gewerkt met de technische dienst van een grote nederlandse luchtvaartmaatschappij en weet wat er in die tanks gaat.

 

Mensen die denken dat er iets "stiekem" gebeurt zijn niet goed bij hun hoofd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In nederland gebeurt het ook niet zover ik weet.

Weet wel dat er rare dingen in amerika gebeuren en die strepen geel zijn ipv wit hier.

Blijven ook dagen staan.

De overheid geeft het toe en zegt dat het onderzoeken zijn om het weer te beinvloeden.

Zou ik ook zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies

 

en waarom het weer beinvloeden ? voor welk doel ? met welke insteek doen ze dat ?

 

 

echt lekkerder weer

 

is het er niet op geworden ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen die denken dat er iets "stiekem" gebeurt zijn niet goed bij hun hoofd.

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Mensen die denken dat er iets "stiekem" gebeurt zijn niet goed bij hun hoofd.

Tuurlijk whee.gif

 

Nanoparticles as Fuel Additives, denk aan het nieuwsbericht over nano-plastic deeltjes in cosmetica & wat pas naar buiten kwam over prism & waarover Opstelten verder geen antwoorden wilde geven aan de 2e kamer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat proberen ze stiekem te houden ....

 

welcome to the internet ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
welcome to the internet ... :D

 

wat vol staat met leugens en onzin ;) ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
welcome to the internet ... :lol:

 

wat vol staat met leugens en onzin ;) :) :D

:D wietforum ook ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen die denken dat er iets "stiekem" gebeurt zijn niet goed bij hun hoofd.

 

+1

 

 

+2

 

 

Prism is ook zo opgeklopt, als je een beetje logisch nadenk dan weet je dat dat 10 jaar geleden ook al gebeurde. Ook in Nederland, we zijn niet voor niets het land met de meeste telefoon taps ter wereld.

 

Ik heb er ook niet zo veel problemen mee, soms heiligt het doel de middelen. Als het doel terrorisme bestrijding is heb ik er niet zo veel problemen mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Prism is ook zo opgeklopt, als je een beetje logisch nadenk dan weet je dat dat 10 jaar geleden ook al gebeurde. Ook in Nederland, we zijn niet voor niets het land met de meeste telefoon taps ter wereld.

 

Ik heb er ook niet zo veel problemen mee, soms heiligt het doel de middelen. Als het doel terrorisme bestrijding is heb ik er niet zo veel problemen mee.

Pffffft ga me vogelzaad plantjes voeding geven ;) plant%20grow.gif

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites



nee is gewoon water damp ( kuch) wat uit die vleugels komt .. echt waar ... Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) vondt dat plaatje met die tieten toch het leukst, ;) en ja 80 buiten planten in je voliere ,vind ik wel slim van boven af zie je het niet lijk het op een juist ja een vogel voliere ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik heb er ook niet zo veel problemen mee, soms heiligt het doel de middelen. Als het doel terrorisme bestrijding is heb ik er niet zo veel problemen mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of je nu gelooft in chemtrails of niet, in veel vliegbrandstoffen zit nog lood inverwerkt zoals vroeger bij de autobrandstof.Ongewild krijgen we toch looddeeltjes naar binnen.

 

http://www.scientificamerican.com/article....n-aviation-fuel

 

 

 

 

 

 

Waarom word hierover gelogen dan/verzwegen ? ... en 1 ding zwaveldioxide om te noemen ? dat gas dat is lekker gezond ja natuurlijk he :verrygood en als je duits kunt verstaan, hoor je ook nog de laatste zin.. zoiets van garantie dat het niet giftig en slecht is oid is er niet.

Trek je conclusie maar, wat ik allang gedaan heb.

 

Peace

 

P.s , we worden nie afgetapt hoor.. en we hebben de wet bescherming persoonsgegevens, mvg jan klaassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...