Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tratra

nu nog starten?

Recommended Posts

yooo, mijn kat heeft men heribei opgegeten is het te laat om nog te beginne? pak als ik nu bestel volgende week kan ik pas ontkieme is dit nog de moeite?

zonde van het geld is al 2de keer dat ze dit doet vlede jaar ware 7 white w plante die ze binnen speelde nu dit...

greetz tratra

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je kat in een hok of je planten in een hok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja is gewoon klote. kan die kat geen 24/24 in de gaten houden.. Ze stonden binnen trouwens, rotkat ....

kan weer geld uitgeven aan zaden, hoop dat het nog de moeit is.

heribei gaat eind julli in bloei denk ik dan nog een 3 weken groeien hoop dat het nog iets oplevert :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n baardagaam lust er ook wel pap van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mijne was eerst ook stront vervelend met de planten..

Ze graafde hele planten uit, om dan in de kuip/pot te gaan poepen..

Nu de planten in een kas staan, is het een soort van "binnen" voor d'r.

En binnen poep je niet. Ookal staat de deur open!

gallery_29036_15299_2752102.jpg

 

Mvg,

Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha mooi verhaal Wubbo zo'n slimme kat.

 

Die 2 van mij (kittens van 11 weken) zijn mijn ontkiem hokje ingeglipt, en ja hoor alle buitenste zaailingen eruit gelift :)

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kater van mij vernielde verleden jaar 3 planten, nu heeft hij het nog niet gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ja poeh dat is een complete kattestroafa.

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi dat je je kat anoniem laat wubbo

 

 

wel typisch weer zo'n bruine/zwarte

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mac, waar haal je het soms :)

 

Tja die poes is niet voor de poes, lapjes katten = 9/10 dames dus de katers sluiten we al uit.

Mot je der eigen wiet maar planten he.

Google maar eens Nepeta Cataria op, heb net me zaad binnen via 123zaden. Al eens een stoned poessie gezien

 

 

En voor diegene die het niet kennen en nou denken "hey dat lijkt wel op .... " het is er familie van ja, en wij kunnen het ook gebruiken (roken/thee) maar als je al weed rookt zul je aan kattewiet niet veel hebben.

 

ik doe iets fout

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zet je dubbel zoveel

Ja zal ik doen juist zonde van het geld...

mijn kat kakt er niet in ze eet ze gewoon op schiet niks meer van over...Heb ze vroeger wat blowtjes gegeven kan daar aan liggen?

Heb ook 2 honden boxer en dobrman pincher, op een dag kwam ik eens thuis en die boxer lag plat op het bed kon niet meer bewegen.

heb hem naar de auto moeten dragen, we dachten da onze honden vergiftigt waren want die pincher had hetzelfde probleem.

dierenarts verstond er niks van zijn ogen zagen er normaal uit, maar die hond lag plat kon nie meer lopen.

heeft hij cotrizone gekregen. We komen thuis na een tijdje roept mijn moeder me en zag ik op de gond plastiek liggen met kruimetljes in...

men lieve zus had voor mij een heerlijke spacecake gebakken die mijn hond helemaal had opgegeten... was drek gerustgestelt naaturlijk :)

conclusie zo baasje zo dier? of zeggen ze dat niet xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...