Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sjorszzz

My first time

Recommended Posts

ik zou alleen die wiet wel uit al die zakjes halen, hoe denk je dat het overkomt als de politie bij je binnen komt en ze zien al die losse zakjes met je weegschaaltje er naast.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Juist ,er niet in laten zitten voor je eigen ,als de petten komen denken ze dat je dealt ,dan is je straf wel wat hoger dat kan ik je wel vertellen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgelopen weekend nog 1 plant geknipt, met z'n 3e waren we binnen no time klaar :lol:

Van deze plant is in totaal 33,38 gram droog vanaf gekomen.

Er hangen nog 2 planten in de schuur geforceerd te drogen. Deze komen uit het water v/d watercure

Ik zal later deze week foto's plaatsen :lol:

Afgelopen weekend heb ik 10 gram v/d slechtere toppen gebruikt om een spacecake van te maken.

Hier had ik meteen 2 plakken van gegeten, en een vriend die mee deed nam ook nog een plakkie :D

Het duurde 3,5 uur voordat het effect volledig op z'n piekmoment zat.

Ik ben nog nooit zo stoned geweest :lol: 't was echt heerlijk :lol: Ik kon de trap naar boven bijna niet meer opkomen :lol:

Die vriend die mee deed, is ongelofelijk "bad" gegaan op dat plakje. Hij zei dat hij vast zat in negatieve gedachten die steeds terug bleven komen :P

Hij was op dat moment al weer thuis toen het gebeurde.

 

Limbic, die wiet is echt wel droog.

De takjes zijn goed te breken, en de zakjes beslaan ook niet nu de wiet er al een tijdje in zit ;)

 

NYABINGHI, je vergeet 1 woord: een echte nep vriend ;)

 

3.0 & 61, ik zal de toppen er uit halen, lijkt me idd beter. Je weet maar nooit..

 

Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...