Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dusk

South India * Skunk

Recommended Posts

bambo ooit south india x skunk gekweekt, want deze zou in half oktober klaar moeten zijn. Is dit een lekker en goed plantje??? Of weet je het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je ze hebben dan, kheb er nog 6 ofzo, maar tis een best goedkope plant hoor maar 12 euri voor die zaadjes, ik had er 1tje geplant, en hij was doorgeschoten, niet meer naar omgekeken in de tuin gedumpt ergen in een hoek en opeens zie ik dit onder de tafel in de tuin dit:

 

http://groups.msn.com/Weedplant/dekleine.msnw

 

wat is de natuur toch sterk :whistling

 

ik heb baat bij een mannetje want dan heb ik stuifmeel voor misschien een eigen kruising en als het een vrouwtje word kan ik er lekker stekken van snijden! :D

opzich hoop ik wel op een mannetje zodat ik volgende zomer me eigen kruising kan planten

hij is behoorlijk toegtakeld in die tijd maar nu ik hem een beetje verzorg komen er al gezondere blaadjes uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

smokert als je serieus van plan bent die zaadjes weg te geven zou ik ze heel graag willen hebben. goed plan van je spread the love.

 

pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

South India x Skunk is een sterke en stevige plant

ze is 12,5% indica en 87,5% stiva bloeitijd 9-12 weken

ze heeft een zoete geur en smaak en brengt veel op

200-500gram ze kan binnen buiten en in de kas

afkomstig uit India en California

 

Janna

Share this post


Link to post
Share on other sites

smokert stuur me een e mail naar joostkersaan.....geen email adressen op 't forum ..... dan zal ik je mijn adres geven. en dan kan je dde zaadjes sturen. ik zou er heel erg blij mee zijn.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

sinds ik binnenkort ga verhuizen en pro mij nog niet heeft gemaild bied ik mijn zaadjes aan aan de eerste die mij een mailtje stuurt met zijn adres.

het onderwerp moet dan zijn SOUTH INDIA X SKUNK zodat ik um eruit pik in de junkmail

 

wees snel!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo duurde wel lang zeg heb ze net pas binnen haha Er zat zelfs een kaart op voor extra portokosten ik moet een kwartje bij betaklen hahahah naja Zeer bedankt man!! :verrygood :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...