Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

__Wallie__

Onze eerste Guerilla kweek

Recommended Posts

Mooie guerilla! Succes

 

Hey ja dankjewel man!!! jij ook succes!! had even snel gekeken of je ook foto's had of een verslag maar die zullen waarschijnlijk nog wel volgen!!

 

Zal je verslag eens in de gaten houden!

 

Gr. Wallie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen, voor deze week geen foto update!! Helaas, maar we hadden haast. Een van onze spots is waarschijnlijk ontdekt, hebben dus snel water gegeven en valletjes gezet om zo te zien of er nog meer mensen komen. We waren zwaar verbaasd toen we vlak naast een plantje een mega voetstap zagen. Ik baalde als een stekker, dit had ik hier nooit verwacht!!! Na het water geven zijn we snel weer weg gegaan. We hebben besloten de plantjes te laten staan en we zullen dus moeten afwachten of ze niet gestolen worden. :-(

 

We houden de moed er in op onze andere spot!

 

Tot de volgende update medekwekers!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is er eindelijk weer even van gekomen dat we naar de plantjes toe konden, de plantjes zijn de laatste week erg gegroeid!! (ook de weg ernaartoe was erg begroeid :-) )

 

gallery_37073_15710_2381644.jpg

 

gallery_37073_15710_2037891.jpg

 

gallery_37073_15710_844335.jpg

 

gallery_37073_15710_2215076.jpg

 

gallery_37073_15710_2308908.jpg

 

gallery_37073_15710_2226965.jpg

 

gallery_37073_15710_3046279.jpg

 

Tot de volgende update!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
(ook de weg ernaartoe was erg begroeid :-) )

 

Still alive ;)

 

Ik herken dat goed, we hebben steeds een hele klus om er te geraken, dat is ook wel positief, je loopt daar niet voor de lol, een ander dus ook niet. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het komt allemaal bekent voor wallie ,je moest eens wete wat voor toeren ik af en toe uit moet halen om er te komen ,en zeker om je grond en benodiheden daar op de plek te krijgen .

Je planten doen het ook zeer goed ,nu het goede weer nog ,hij geeft beter weer aan volgende week .

ik volg je gestaag .

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...