Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dio

Coffeeshop's belazeren de boel, wat zou jij doen?

Recommended Posts

niet iedere shop is het zelfde nesta,

en tot op de miligram op een geijkte schaal ? en zoja werd die ook daadwerkelijk iederjaar geijkt......

we hebben ook al eens het horror topic met de vliegjes voorbij zien komen, dus is die hooge kwalitijds controle ook niet overal van toepassing,

 

ik zeg het nog maar een keer maar nu beter verwoord, ga niet naar shops in gebieden waar een hoop toeristen komen, want een hoop van die shops flessen hier en daar de boel

 

zoek naar een plek waar een een paar shops kort op elkaar zitten buiten toeristen gebied zoals bijvoorbeeld in zuid rotterdam zitten er 4 2 straten van elkaar waarvan dus 2 indezelde straat tegen overelkaar all4 goede shops door de cuncurentie

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

't klavertje in amersfoort

 

zeeeeer goed gelegen en een goeie wok (plat ernaast) achteraf als de boefkick komt :-)

 

weegschaal voor de neus zonder zakje gewogen en 80% van men aankopen droge lekkere wiet

 

kga niet zeggen dat de soort de soort is want ik rook al 10 jaar WW zonder 2 x dezelfde smaak tegen te komen ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in Arnhem word alles afgewogen waar je bij staat ( meeste shops ).

Alhoewel je dan nog niet kan zien hoeveel gram je krijgt :verrygood

 

Wat ik wel merk, als je vaste klant bent krijg je gewoon meer ( logisch ook )

Ik ga zelf altijd naar een shop met kant en klare zakje's ( krijg daar het meeste ).

Die shop met die zakje's geven de ene meer dan de ander, ze hebben verschillende bakken met zakjes liggen.

Voor vaste klanten pakke ze de grote zakjes, voor mensen die daar haast nooit komen, krijgen een ander zakje met minder wiet.

 

Maar LET OP, degene die minder wiet krijgt krijgt precies hetgene wat er op het bord staat ( 8 euro per gram )

Ben je daar vaste klant krijg je gewoon extra wiet dus, als je geen vaste klant bent krijg je gewoon normaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wietsmoker93

 

toen ik nog in nijmegen woonde kwam ik altijd in de kronkel, daar wordt het netjes voor je neus afgewogen, prijs en gewicht netjes te zien en bonnetje achteraf met prijs en gewicht en soort erop

en uiteraard kreeg je als vaste klant altijd iets meer. :verrygood

 

hoe het er nu is geen id, ben er al meer als 7 jaar niet meer geweest

 

grtz

 

gezelligheidsroker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...