Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Weed

16 keer rqs indoor mix

Recommended Posts

de huidige ronde loopt nog maar ik begin al aan een volgende,

 

de planning kwa setup en voeding is als volgd,

 

setup:

 

voorgroei,

sj ds 60

2*55 tneon

300mh3 buisfan met 450 kub filter, deze is tevens inlaat voor het bloeihok(daarover straks meer,)

ik wil gaan voor groeien in verschillende potten en om de 1 a 2 weken verpotten we gaan deze ronde voor regelmatig verse aarde aan de voeten als wijze van test,

darom heb ik in het arsenaal,

2 trays van 10keer 4*4*4 (geloof ik)

1a: 20 potten van 7*7*9

1b: 20 potten van 9*9*10

2: 20 rozen potten 11.3*11.3*21 2 liter,

 

bloei,

kast 1,2 m2

2*250 watt lumatek evsa met lummen boost(twijfel of dat nog micro/fluo is trouwens)

750 m3 sofbox met een 1000 m3 filter deze is net als de 300mh3 inblaas geregeld op dezelfde svent 2,5 amp controler, hierdoor zal er altijd meer afzuig zijn dan inblaas capacitijds verschill :tu ben al reeds een paar dagen met sigareten rook de oude pasive inlaten aan het controleren en die werken nogsteeds op alle vermogen standen naar behoren rook word er recht naartoe getrokken

potten van 6,5 liter en bij eerste bloeitekenen nog een keer over naar pottenvan 12.5 liter

 

de aarde die ik de gehele ronde ga gebruiken zal een mix zijn van verse ongebruikte plagron light mix en plagron baxmix,

hier zal ik nog mykos en acos van extreme garden aantoevoegen,

en al meet ik geen ph en ec wil ik tog eens een voedings lijn gaan gebruiken

en wel deze, http://goldlabel.nl/Download-14.aspx enkel geen enzymen

 

gallery_34588_15690_90476.png

 

het is een schema voor gold label special, ik gebruik een plagron mix van light en bat dus denk dat ik dit schema zonder problemen zou moeten kunnen aanhouden, enkel begin ik eerder met spoellen

 

zaden zijn al aan het ploppen dus hier alvast een foto

gallery_34588_15690_2519698.jpg

 

deze potjes houden ze nog tot na het weekend

Edited by djbroertje
Topictitel aangepast

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 vd 18 zijn boven ik wacht het nog even af vandaag wel 1 liter water met 0.5 ml rootbooster gemaakt maar niet alles gegeven

 

gallery_34588_15690_181153.jpg

 

strek trek ik wel recht bij het overpotten

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: goed bezig GW.

hou alleen de critical in de gaten wat groei betreft.

ik heb een groot verschil in grootte met de critical en ww gehad ![wij hadden dezelfde zaden]

verder een erg lekker rokertje :)

ruikt errug lekker de critical !

ik ga deze volgen en kijken wat ze bij jou onder 500 gaan doen.

wish you luck m8

 

grtn Erazer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

critical rechts white widdow links :rolleyes: kan ik de lampen een paar cm verschillend hangen :lol:

kga erop letten komt goed

 

komt een upgrade aan 2e tneon set is besteld

 

15/18 laten hun koppie zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes man :rolleyes: ben benieuwd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig man.

ff uitbreiden die handel :lol:

bij mij waren de ww het laatst ontkiemd !

he elmo, ook weer op de wereld ?? [lekkere chocolaatjes he :rolleyes: ]

 

grtn erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met deze ronde Grow! Lekker door ekaar, indoor mix

Ga t volgen.

 

Groet Coos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Grow Weed,

 

Succes met je nieuwe rondje, lekker aantal ook nog.

 

Ik ben wel benieuwd of je wat gaat merken van het regelmatig overpotten. Ik heb ook wel eens zitten denken dat regelmatig overpotten een beter wortelstelsel zou kunnen geven.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@erazer die choco's zijn gevaarlijk :lol:

De lamp die nu in de tent hangt bestrijkt maar de halve tent en me kiemen groeien flink krom dus van restantje belasting terug gave mezelf een lamp Kado gegeven,

 

@ dj dat was ook mijn gedachte + dat er telkens vers bemeste aarde bij de wortels terecht komt

En ik wil de extreme garden overpot methode gebruiken, met overvloedig mycos poeder:) (zou wortel groei versnellen)

 

@coos deze ronde Hoop ik op meer gelijke oogst tijd, staan er 8 nog 3 wkn in me bloei hok :rolleyes:

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

regelmatig overpotten heeft ook nadelen, een plant hersteld zich elke keer en geeft stilstand. in hoeverre dit dan weer rechtgetrokken wordt door betere wortels, ja das een goeie vraag. kan ook voor stress zorgen als er teveel wordt overgepot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 15 weken uitgetrokken voor deze 8 weken bloeiers paardagen stilstand gooit dit Kerr geen roet in het eten, als ze maar niet Herman worden vind ik het best :rolleyes:

 

Vanochtend was het nog 15/18 boven als de tneon binnen is en hangt ga ik eerste verpot ronde doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

16/18 boven vanochtend even nog een keer met planten spuit alle topgrond natgespoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo daar was ik weer,

dit keer niet aleen met een update maar ook met een upgrade :lol:

gallery_34588_15690_990941.jpg

(moet nog even een 2e fan+voeding regelen maar komt vast goed ;) )

 

 

ik blijf steken op 16 van de 18 ontkiemd dus ik ga met 16 veder

gallery_34588_15690_3367528.jpg

loop van de week of volgend weekend gaan ze weer een pottje groter,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoii gw

 

Succes met de nieuwe ronde zijn lekkere soortjes en dat het wat leuks mag opleveren

 

groeten pac ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een mini foto update van het verpotten van gister,

 

zo waren ze

gallery_34588_15690_1735077.jpg

 

ik heb ze wederom verpot dit keer naar 11.5*11.5*30 2 liter rozen pot.

 

gallery_34588_15690_1467105.jpg

 

de mix is weer 50% batmix 50 light mix 1,5 gram mykos en wat azos dr door en wat extra onder de kluit

gallery_34588_15690_1908099.jpg

en wederom terug onder de 220 watt tneon, schakel klokje doet het nog gelukig dus nog geen noodzaak om me 2e davin afte stoffen

 

gallery_34588_15690_1138070.jpg

achterin staat een 8 weken bloeiende stanta shiva gona be mother paste niet meer bij me andere stek moeders,

 

 

 

denk dat ik na me verjaardag weer ga verpotten naar 6,5 liters en door ga op 12/12

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites
he elmo, ook weer op de wereld ?? [lekkere chocolaatjes he :) ]

chocola ? ik weet niet .. was ik weg dan ?

.. kan wel . weet niet meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minder blowen word je vergeet achtig van

Ug meeting, Miss gobru's chocs

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo we zijn week 3 groei in gegaan, ik heb eergister al de voeding gegeven die bij week 3 hoort mischien krijgen ze morgen nog een slok maar dat zal het gewicht moeten gaan bepalen.

denk dat ze zondag in 6.5 liters komen testaan onder de hps groei bulbs tot de bloei er mooi inzit

 

maargoed even een foto van gister avond zit nu echt wel gang in die planten :)

gallery_34588_15690_1750961.jpg

gister ook aan de hand van de bladeren geprobeerd het aantal white widdows en criticals vast te stellen, geloof dat er 6 whitewiddows zijn en 10 critical

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een fototje afgelopen dagen ging het lekker hard

gallery_34588_15690_208412.jpg

 

ik vind het voorlopig nog wel lekker gaan met die gold label voedings lijn, ik heb het schema aan gehouden, tot nog toe zie ik geen problemen :) kben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik de voedings waardes omhoog ga brengen

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het zo goed is..... moet je het zo houden

waarom dan meer geven ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmo zie schema eerste post :) een plant die wat groter word kan wat meer voeding gebruiken, is tog vrij normaal, daarnaast zitten er geen buffer tabs in de aarde of andere opwaarderingen behalve de extreme en momenteel geef ik gewoon voeding aan de hand van week 3 en zoals je kan zien gaan in week 4 de waardes iets omhoog als ik overzou schakelen naar 12/12 teminste, daar twijfel ik nog een klein beetje over, mischien laat ik ze een weekje rustig wennen aan de hpi/mh op 18/6 en daarna op 12/12

 

gister 7 liter water over de 16 potten verdeeld trouwens kwamen maar een paar druppels uit

vanavond denk ik nog maar een keer want ik tikte de 29 graden binnenshuis toen ik thuis kwam dus de airco draaid volle toeren ff die inlaat temp terug naar 23 brengen :)

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

gister alles verpot in 10 6,5 litter potten en 6 in 11 liter potten

gallery_34588_15690_1087093.jpg

en lekker onder de 500 watt,

gallery_34588_15690_2264006.jpg

 

alles is ook getopt, en staat momenteel op 17/7 en morgen op 16/8 tot ik op 12/12 zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

die staan er lekker bij :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ze gaan goed:)

 

Nog een kennisgeving van een aankomende upgrade/vervanging

Draai nu al ruim een jaar met een lumatec 250watt evsa en een vsa van 250 watt , die laatste gaat eruit en vervangen worden voor een lumatec evsa

Heb ik nog moeite voor moeten doen ook want gavita heeft lumatec van de Nederlandse markt gestoten ik krijg nu het laatste exemplaar die de importeur geïmporteerd heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

dr net maar heel even snel een foto genomen nadat ik de lamp weer een uur later liet aangaan ik zit op 14/10 nog 4 dagen zit ik op 12/12

gallery_34588_15690_375227.jpg

 

er zitten 2 mongolen tussen denk dat het critical zijn maar zeker weten doe ik het niet, kan het bij die 2 niet met zekerheid zeggen

 

 

en ik denk eraan om maandag te starten met de voeding van week 4

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...