Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokie

een jointje rollen voor de first time blowers

Recommended Posts

Als je een joint wil draaien en het is je eerste keer dan kan dat nog wel eens een probleempje worden. Maar daar is ook een methode voor! De "koker schep" methode. Ik zal hem ff laten zien.

 

probeer om een tip een vloeitje te rollen zodat ie een beetje schuin loopt en dat het een soort toeter wordt, neem hier de tijd voor want dit is het moeilijkste. probeer hem goed strak vanaf het begin van de vloei te rollen.

 

jointdraai1.jpg

 

Als dat gelukt is pak je de shit en verkruimel je het heel fijn of je neemt een grinder.

jointdraai2.jpg

 

jointdraai3.jpg

 

Pak dan de joint en schep hem door het hoopje wiet en laat het er in vallen. Tik hem af en toe even aan op de tafel met de tip naar beneden

 

jointdraai4.jpg

 

ff aanstampen anders gaat ie flodderen

 

jointdraai5.jpg

 

en het resultaat!!!!! THX TO WIETKONING!!!!!!!

 

jointdraai6.jpg

 

jointdraai7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als het nog steeds niet lukt, hier heb ik een origami workshop.....en nee, het wordt geen kraanvogel ofzo..... :lol: :lol: :P

 

origami.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

he smokie, waarom staan jou plaatjes er nou altijd wel en die van mij niet altijd... :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k denk dat het niet op zo'n gratis site is, maar op z'n eigen webspace van z'n provider :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In step 4 zie je een soort van papieren bootje....hierin doe je je wiet en rollen maar...je krijgt dan van die jointjes met aan beide zijden zon puntje eraan, en je hebt een paar lagen vloei eromheen.....

( De plakrand zit bovenaan het tekeningetje van step 4, niet getekend )

 

ik zit bij freeservers.com, volgens mij op jouw advies Big Bud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer dan ook maar niet verder, als je het goed doet krijg je een jointje met in het midden 3-4 lagen vloei.... :?

 

Trouwens, heb me al eens afgevraagd waarom er van die stomme spijkertjes in die wietdoosjes zaten...werkt wel goed zo te zien :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach leer toch dan gewoon draaien of doe het op de eerste manier. of neem de rollmate. als je echt heel slecht bent in draaien kan je cones kopen en een aanklop doosje. groot en onhandig. bovendien zijn vaak die cones ook nog eens duur. dit is een sleutelhanger. je rolt eerst je vloei aan de buitenkant strak vast. dan stop je m erin. tip erbij sjek en wiet erbij. en voila een strakke joint. http://www.rollmate.com/index.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

valt niks over te zeggen alleen een ding

 

 

BETER

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze noemen het een piratendraaier en je kunt er hele strakke jointjes mee rollen.

Hoe het werkt geen id :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel shaggies mee gedraait, kameraad had er een en kon er inderdaad heel goed mee draaien, dik, dun, hard, zacht...is even een handigheidje

 

en trouwens, ik denk dat je sneller op een normale manier een joint leert draaien, dan weet ik voel hoelang zitten te prutsen met een pen om zon tube vol te krijgen

 

ps

leek in eerste oogopslag meer op een mars......... :lol: :lol:

en hoe die werkt...in die staaf zitten 2 rolletjes met een lappie stof/plastic daartussen. Je doet die beide rolletjes uit elkeer, zie gleufjes zijkant, je legt je vloei erin, filter en wiet erbij. Vervolgens druk je die 2 staafjes weer bijelkaar en wordt die stof eromheen gevouwen. Vervolgens kun je die staafjes en de tussenliggende shag rollen, de kunst is dan alleen nog even om je plakrandje er goed bovenuit te krijgen en klaar is ie...wat een verhaal voor zon dingetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

dat 1e idee heb ik ook gebruikt.

kon niet rollen op dat moment. (was 12 a 13j)

het heeft mijn leven gered.

had wel zo een rollerke ma da was veel te klein.

rollende beginners die daar boven is een aanrader.

:lol: :lol: :P :evil: :evil: :evil: :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eerst echt lang geoefend met sjekkies (ik wilde het snel leren want ik ben begonnen met blowen en daarna met roken. en toen ik het sjekkie goed en mooi kon draaien kon ik bijna meteen een joint draaien ik heb er maar een paar verpest echt wel beter he je eigen gemaakte

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjekkies :?: sigaretten :?:

 

ik pas nog altijd men eigen vouw techniek toe (is de vouw rol techniek) maar men motto is als het maar trekt (<= lekker binnen hijst op zen nederlands :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja als hij de vloei bij de tip pakt komt je joint vanzelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kzou zeggen oefening baart kunst hé en niet te rap content zijn zo leer je pas echt goed rollen

de groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...