Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tratra

floramicro en vleermuizenmest

Recommended Posts

Nog maar eens een vraag, nu een betere sinds het lieveheersbeestjes heb nu ook iets lekkers te roken :whistling

ben dit weekend bij een maat geweest trouwens zalig weekendje met truffeltjes xD heb wat spullen meegekregen onder andere floramicro is voor hard water nu alle tekst erop is in het frans dus kan het nie goed lezen.

dit is voor hard water is dit verstandig om bv een halve dop bij bv 50 liter water te doen, ik weet zelf nie of mijn water hard is maar ik heb zilver in mijn tent liggen en als ik er water op mors ziet het helemaal wit dus veel kalk...

ik geef nu gewoon leidingwater wil eerst afwachten,

 

Heb ook vleermuizenmest van plagron meegekregen waar ik heel blij mee ben ik heb nu wormenmest in me grond kan ik bv als de bloei begint nog wat vleermuizenmest boven op me aarde gooien?

heb hier gelezen dan vleermuizenmest en wormen een goeie combo is?

Wijze reacties zijn welkom

,greetz tra tra

Share this post


Link to post
Share on other sites

"General Hydroponics® FloraMicro (5-0-1) is the foundation or "building block" of the Flora Series system. Provides nitrogen and calcium as well as trace minerals, which are essential for a comprehensive hydroponic plant diet. Combine with FloraGro and FloraBloom ....................."

 

Extra kalk voor hard water, want daar krijg je keiharde buds van. Is dat :whistling of :rolleyes: ? Truffels denk ik.

 

Oud topic met een lange lijst plaatsen: De Waterhardheid In Jouw Gemeente

 

(De eerste de beste) website waar je je woonplaatsnaam kunt intypen voor de hardheid: http://www.aquacell-waterontharder.nl/cms/...hard-water.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

hele goei vraag en ook zo weinig verwarrend en gewoon vertederend .

ja vleermuizenmest truffels heersbeestjes en gooi op een vat water wormen halve dop in mn tent jahoor

hard zacht zilver plagron ?

tuurlijk .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met guano kun je hele mooie thee maken, gewoon wat mest in het water laten trekken alsof je thee maakt.

Als je het goed wil doen doe je het in een vatje met een paar van die bubble stenen onderin maar zonder gebubbel lukt het ook wel.

Behoorlijk potente thee, probleem is de dosering dat is in het begin nog een beetje vogelen.

Bovenop de aarde gooien is zonde, er wordt maar een fractie van een seconde contact gemaakt als je van boven water geeft.

En beestjes, die je niet wilt hebben, kunnen mooi hun eitjes leggen in de mest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je wat je mot doen,

 

je hangt een vleermuizenkast op boven de plek waar je planten wilt gaan kweken, binnen of buiten. die beesten vinden overal de weg, als het moet vliegen ze zo door je brievenbus (moet hij wel open staan he) de stront die ze uitpoepen valt uit het kastje, zo bij je planten. kakkelvers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met guano kun je hele mooie thee maken, gewoon wat mest in het water laten trekken alsof je thee maakt.

Als je het goed wil doen doe je het in een vatje met een paar van die bubble stenen onderin maar zonder gebubbel lukt het ook wel.

Behoorlijk potente thee, probleem is de dosering dat is in het begin nog een beetje vogelen.

Bovenop de aarde gooien is zonde, er wordt maar een fractie van een seconde contact gemaakt als je van boven water geeft.

En beestjes, die je niet wilt hebben, kunnen mooi hun eitjes leggen in de mest.

 

Yow ok had al gelezen dat je thee van mest kon maken, zal dat doen dan gewoon 1 keer toedienen dan?

en wa

 

Met guano kun je hele mooie thee maken, gewoon wat mest in het water laten trekken alsof je thee maakt.

Als je het goed wil doen doe je het in een vatje met een paar van die bubble stenen onderin maar zonder gebubbel lukt het ook wel.

Behoorlijk potente thee, probleem is de dosering dat is in het begin nog een beetje vogelen.

Bovenop de aarde gooien is zonde, er wordt maar een fractie van een seconde contact gemaakt als je van boven water geeft.

En beestjes, die je niet wilt hebben, kunnen mooi hun eitjes leggen in de mest.

 

Yow ok had al gelezen dat je thee van mest kon maken, zal dat doen dan gewoon 1 keer toedienen dan, en lukt dat als ik het gewoon met water meng en even laat staan?

en wat denk je 3de week bloei? wil niet te snel gaan zit nu al wat wormenmest in.

bedankt voor de reactie waar ik iets mee ben

men vraag was miss niet duidelijk?

greetz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...