Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wunterslaush

14x-haze-en-10xbig-bud

Recommended Posts

Zoooo dames und heren..

de wekelijkse update ist hier;

De big bud gaat lekker, de eerste bloei is zichtbaar( HEEEEEL goed kijken)

zit op een ec van 1.3 met rhizotonic en terraflores en ph van 5.8

LV is 50% en de temperatuur heb ik van de 29 naar de 27 gekregen door mn uitgeblazen lucht onder de vloer te dumpen :(

 

De haze dames gaan meer als lekker naar mijn idee. Ze staan nu precies 1 maand onder 12/12 vanaf dat ik ze heb binnengekregen en de zichtbare bloei is op 27/3 begonnen dus ze staan nu 15 dagen in zichtbare bloei.

Ze krijgen nu een ec van 2.0 met 15 ml pk1314 op 10 liter water met de rest aangevuld met terra flores.

en uiteraard dezelfde LV en temp als de big bud..

OH JA!!! ik heb de haze ookj met GA spray van No mercy verwent :wacko: ben benieuwd.. moet zeggen dat ze erg hard gaan ineens ;)

De foto's :rofl .....

 

gallery_36523_15469_3360307.jpg overzicht "haze hoekje"

 

gallery_36523_15469_1568345.jpg

 

gallery_36523_15469_600648.jpg

 

gallery_36523_15469_1224868.jpg en de big bud zaailing van onder.. mooi om te zien dat de opbouw van de plant COMPLEET anders is ;) ik weet wel dat er geen klonen meer in mn tentje komen :wacko: elk blad of internode staat PRECIES haaks op de volgende... GEIL :verrygood :rofl

 

Dat was m weer voor deze week en thnx voor het lezen/kijken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooo dames und heren..

de wekelijkse update ist hier;

De big bud gaat lekker, de eerste bloei is zichtbaar( HEEEEEL goed kijken)

zit op een ec van 1.3 met rhizotonic en terraflores en ph van 5.8

LV is 50% en de temperatuur heb ik van de 29 naar de 27 gekregen door mn uitgeblazen lucht onder de vloer te dumpen :(

 

De haze dames gaan meer als lekker naar mijn idee. Ze staan nu precies 1 maand onder 12/12 vanaf dat ik ze heb binnengekregen en de zichtbare bloei is op 27/3 begonnen dus ze staan nu 15 dagen in zichtbare bloei.

Ze krijgen nu een ec van 2.0 met 15 ml pk1314 op 10 liter water met de rest aangevuld met terra flores.

en uiteraard dezelfde LV en temp als de big bud..

OH JA!!! ik heb de haze ookj met GA spray van No mercy verwent :wacko: ben benieuwd.. moet zeggen dat ze erg hard gaan ineens ;)

De foto's :rofl .....

 

gallery_36523_15469_3360307.jpg overzicht "haze hoekje"

 

gallery_36523_15469_1568345.jpg

 

gallery_36523_15469_600648.jpg

 

gallery_36523_15469_1224868.jpg en de big bud zaailing van onder.. mooi om te zien dat de opbouw van de plant COMPLEET anders is ;) ik weet wel dat er geen klonen meer in mn tentje komen :wacko: elk blad of internode staat PRECIES haaks op de volgende... GEIL :verrygood :rofl

 

Dat was m weer voor deze week en thnx voor het lezen/kijken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Wunterslaush,

 

Zou je je svp aan een topic willen houden.

 

Dank je wel.

 

Dit is al de tweede keer dat we je topics moeten samenvoegen en de mensen weten dan niet waar je het over hebt, als je ineens met een losse update komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor dat ik het "forum" nog niet helemaal doorheb! en als je zo bijdehand bent dan zoek je ff door! of nog beter de volgende forumpost in indoorkweekverslagen daar staat mn verbetering van mn fuckup! (krijg je he.. na 15+ jaar blowen :verrygood ;) )

 

"PLEASE don't KILL me.."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh, we zitten hier allemaal om iets te leren van elkaar en elkaar te helpen waar kan.

Het is niet de intentie iemand de grond in te boren. Maar soms kan advies wel fijn zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...