Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

@pekop

ff voorstellen

Recommended Posts

Ik zal me even voorstellen( was het vergeten ) dus bij deze.

Ik ben @pekop 37 jaar blow niet meer sinds mijn 28ste. Ik heb in het verleden wel wat plantjes op mijn balkon gehad (purple).

 

Ben nu begonnen met een secret jardin tentje met een 400watt lamp,canfan,afzuig controller+thermostaat,clipfan,kapotte relais, 5 skunk#1 planten in 10 liter pot aarde met een potje bio grow erdoor.

 

Ik heb de planten voor laten groeien onder 3 tl lampen van 150 lang 2 koud 1 warm wit.

 

m.v.g @pekop :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi @pekop, welkom en veel succes.

Alleen vanaf je 28ste gebruik je geen Cannabis meer?

Vanwaar Uw nieuwe hobby.

Ik vis ook niet omdat ik geen vis lust.

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit....

 

 

Kweken is een mooie hobby wou het in het verleden doen maar is er nooit van gekomen ik zal als de oogst klaar is wel een rokertje opsteken maar dat dagelijkse blowen hoeft van mij niet meer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom, Apekop,

 

Veel forumplezier.

 

En fijne paasdagen.

 

Kweek ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk nu, een verre neef!

 

Welkom.

Ik hoop dat je het spreekwoordelijke een korreltje zout hebt meegeneomen want dat heb je hier soms wel nodig :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Ja bedankt,we stammen allemaal af van de apen komt wel goed denk ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben @pekop 37 jaar blow niet meer sinds mijn 28ste. Ik heb in het verleden wel wat plantjes op mijn balkon gehad (purple).

Als je purple kweekt stop je vanzelf met blowen. Brrr wat een rommel. Ik heb hetzelfde als jij. Ik blow ook weinig meer (en voel me veel beter), maar blijf kweken voor de lol. Welkom en succes met je kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar die purple deed het wel goed op het balkon alleen die zeep smaak was niet te doen (maar ik hoefde een week niet naar de shop).

:) Dat dagelijks blowen werd te gewoon werd helemaal niet meer stoned mijn huisdealer stopte ermee en toen moest ik dagelijks naar de shop koste klauwen met geld.

Als ik nu een jointje opsteek wat zo af en toe wel eens gebeurd ben ik echt weer high. :lol: Maar ja elk zijn ding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...