Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Quilombo

sativa vs indica

Recommended Posts

Ik heb eens gehoord dat er twee soorten wietplanten bestaan, namelijk cannabis sativa en indica, respectievelijk plant met dunne en dikke bladeren geloof ik (klopt dat?)

 

en ik heb ook gehoord da ge van den ene suf en moe wordt (dat ge het liefst in de zetel wilt gaan liggen en niks doen, couchlock ;)) en van den andere juist opgewekt en blij

 

kortom van de ene wordt je echt stoned, van de andere high

 

vraag is: van welke wordt je stoned, en van welke high?? geef ook voorbeelden van indica's en sativa's, dus vanwelke je stoned/high wordt

 

GrtZ

 

//q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de Sativa wordt men high, de bladeren van deze plant heeft dunne (smalle) vingers. Van de Indica wordt men over het algemeen stoned, de bladeren hebben brede vingers. Er bestaan ook kruisingen tussen indica's en sativa's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoned? HigH?

 

Dit heeft te maken met de hoeveelheid tabak die men gebruikt.

 

Over het algemeen kun je zeggen: rook je joint puur dan voel je je higH, mix de goodies met tabak dan word je stoned.

 

Wil je meer weten, lees dan het boek: Uit je Bol geschreven door Hans Plomp en Gerben Vellinga (oid). ;)

 

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thedrugsindex.org is dat boek, daar staat wat in

 

 

maar wat bedoel je met vingers?

 

geef eens wat voorbeelden van sativa's pls :')

Share this post


Link to post
Share on other sites

vingers zijn de blaadjes

 

en sativa's kan je bv makkelijk vinne op nirvana gwn ff na de soorten kijken en dan zien welke soort ze zijn en of ze indica of sativa zijn of een mix van de 2 en dan ken je ook de soorten een beetje beter :D

 

enkele leuke sativa's vind ik :

- Durban Poison

- Hawaii x ...(verschillende hybrids goed vr sativa)

(de beste is denkek Hawaii x skunk omdat deze veel thc eeft :15-20%)

-Mixed sativa

 

sativa's zijn meestal wel buiten planten omdat ze meestal groter worre dan hun indica vriendjes. MAAR net omdat ze buiten worden gekweekt zit er meestal minder ThC in :blink: :D : spijtig maja daom net dat Hawaii x skunk en zeer goede Hybrid is !! :smoke ;) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

haze das een erg mooie sativa ik zelf vind sativa's veel lekkerder en hebben een hardere uitwerking.. Jack H is ook een mooie sativa ook 1 van mn favo's

Share this post


Link to post
Share on other sites
haze das een erg mooie sativa ik zelf vind sativa's veel lekkerder en hebben een hardere uitwerking.. Jack H is ook een mooie sativa ook 1 van mn favo's

ja is ook wel een goeie

 

maar Jock Horror is de max !!

JOCK is een 3 weg kruising tussen NORTHERN LIGHT, SKUNK en HAZE.

een zeer ThC gevuld plantje (duurt wel lang om te kweke ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...