Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HazeGasy

't Kunsje Nijmegen... Hasj van Ketama (Bottendaal, Nijmegen)

Recommended Posts

Vandaag was ik bij 't Kunsje, Nijmegen Centrum en kocht (denk ik; ben vergeten wat er verder gebeurde) de hasj genaamd casa. 't rare was: ik kreeg toen ik 5 gram vroeg een zakje met een stickertje erop. Hierop stond: 'casa'. Niet echt wereldschokkend zou je zeggen, ware het niet dat ik die stickertjes alleen maar ooit bij coffeeshop ketama in bottendaal heb gezien, en guess what; die marokkaan die er stond in 't Kunsje, stond er ook een keer toen ik bij Ketama dope kocht. Ik moet hierbij vermelden dat deze heer mij een hele mooie bijna kurkdroge top verkocht, voor 10 euro/1,1 gram, en dat deze 5 gram hasj ook gewoon 5 gram is, en de prijs OK is.

 

Afgezien van de hasj geloof ik dat de kwaliteit van de wiet bij t Kunsje een stuk hoger ligt dan bij Ketama, anno 2012. Ik raad dan ook niemand aan te shoppen bij t Kunsje voor je wiet en hasj, en als je meer wiet wil, ga dan effe naar Jamaica in de van welderenstraat. Die hebben veel wiet. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er stappen 12 man in de bus, even verderop stappen er 4 uit, en 4 in, wat is de kleur van de bus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap het ook niet echt.. Ik kom al jaren bij Ketama en haal daar ook altijd Casa.. Voor mij de beste/lekkerste Hasj van Nijmegen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
er stappen 12 man in de bus, even verderop stappen er 4 uit, en 4 in, wat is de kleur van de bus?

 

 

groen of bruin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke volgende, je kent James Bond / 007 wel he?! Waar staan die nullen voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn IQ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar goed, die shop is goed voor iedereen: goeie wiet en hasj en veel plaats om te zitten.

 

Kunsje heeft EN goeie dope EN goeie plaatsen om te zitten.

 

Ik kocht: 5 gram casa voor 35. MIN 2,50 = 32.50 voor hasj die OK is. Bij 5 gram krijg je altijd korting.

 

Ik weet alleen niet 100% zeker of de hasj bij t Kunsje dezelfde is als altijd, maar, whatever.

 

Groetjes,

 

De Damek, hasj en wietsmoker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als je meer wilt dan moet je bij Jamaica zijn? je bedoeld meer dan wettelijke 5 gram die je mag kopen? of meer soortjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor altijd dat Nijmegen Goede hasj heeft, weet verder niet waar of welke shop gewoon Nijmegen in het algemeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo cannbusinesss volgens mij heeft shop de kruidentuin de beste hasj van nijmegen groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga eens naar de jetset/dreadlock en vraag eens naar de ak47 of de jack (die zijn meestal beetje fatsoenlijk droog)

De duurdere soortjes zijn vaak nog nat :P stelletje geldwolven

 

Jamaica was ik ook goed over te spreken

 

Het kunstje is echt een baggershop. ze verkopen daar precies dezelfde soorten wiet onder verschillende namen ......

en de kwaliteit.. om te huilen gewoon

oja en als je dit tegen ze zegt dan begint de marrokaan een boos gezicht te trekken (stond een hele rij achter me)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoor altijd dat Nijmegen Goede hasj heeft, weet verder niet waar of welke shop gewoon Nijmegen in het algemeen.

Dat heb ik ook ondervonden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe heet die coffeeshop die in hetzelfde straatje zit als de Smartshops?

daar heb je goede hasj.. voor fatsoenlijke prijzen

 

sorry kan echt niet op de naam komen.... :huh: zit langs smartshop happy holland..

 

 

edit: Coffeeshop 't Wonder heet die :P

is tot 1 uur snachts open

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Splifff,

 

die shop naast Happy Holland die jij bedoeld heet het Wonder.

 

maar de hasj daar is niet echt goeie hoor,

voor de beste Hasj in Nijmegen moet je zijn bij of Headshop (Twisla) of Kruidentuin, Ketama (Casa) of Dakota (Neusje v.d. Zalm)

 

voor de beste Wiet in Nijmegen moet je zijn bij of JetSet, Dreadlock (AK47, Bubblegum) of 't Kunsje (Witte de Wit) of Jamaica (White Widow) of Kruidentuin (Shiva)

 

Greetings.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...