Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Domi

Shop Maxcy's In Maastricht!

Recommended Posts

Beste WF-ers,

 

Dit topic is niet om reclame te maken ofzo voor de bepaalde shop maar louter een poging tot een objectief oordeel van de shop. Ik ben van mening dat we het niet alleen over de minder goeie shops moeten hebben, maar ook af en toe enkele kleintjes, die nog vasthouden aan oude waarden. - Domi

 

 

SHOP NAAM : MAXCY's

 

SHOP LOCATIE : Maastricht, in de buurt van het station. Tegen over smartshop Sirius.

 

KAART van het moment :

 

PURPLE (power) ((buiten)) >> € 5-

SUPER SKUNK >> € 7-

SANTA MARIA >> € 8,5-

DURBON HAZE >> € 11-

SUPER JACK >> € 12,5-

 

KAART INFO :

De kaart wisselt hier bijna iedere week. Af en toe hebben ze een buitenwietje er op staan. De 'vaste klanten' op de kaart zijn de SUPERSKUNK en SANTA MARIA. Meestal hebben ze ook een antal witte soortjes (NLX, northern lights, white widow ,...). Vast op het menu staat ook altijd minimaal 1 haze. Welke dat het is hangt van week tot week af. Je merkt hier duidelijk dat er met kleine huiskwekertjes samengewerkt wordt. Dit vind je terug in zowel de prijs als kwaliteit! De prijs is voor maastricht echt goedkoop! En zeker in vergelijking met de kwaliteit! Al hun wiet is KURKDROOG! En heerlijke compacte toppen! Als er natte wiet bij zit, of er is een nieuw ,c.q. nat , wietje, dan zeggen ze dat er bij. Ze willen hier niemand in t zak zetten.

 

GETESTE PRODUCTEN :

PURPLE (power) : Uitzicht: Volledig paarse topjes, tot tegen het zwart toe! :D Kei en kei hard! het leken wel kiezelsteentjes! Volledig droog ook!

Smaak: Heerlijke purple geur en smaak! Zacht in de keel, heerlijk gewoon!

Effect : Cerebral buzz (high)

 

SUPERSKUNK : Uitzicht : Compacte groene toppen, veel THC

Smaak : Goeie oude getrouwe coffeeshop skunk! Brings back memories!

Effect : Lekker high en klein beetje stoned (puur gerookt)

 

SANTA MARIA : Uitzicht : Weeral dikke harde compacte , droge toppen vol met THC!

Smaak : Heerlijk zachte, haast fluwele geur en smaak! Zacht in de keel weer!

Effect : High met een diepe stoned achteraf! Zeker eentje voor 's avonds in de zetel!

 

INDRUK EN INTERIEUR :

Sober interieur... Oud geel met wit ,en bruine meubels. Wel is er een soort plastic-glazen kabine waarbinnen je ook gewoon sigaretten mag roken... 1 grote rookruimte zalk maar zeggen. Er staan ook veel spelletjes ter beschikking, zoals dammen, schaken, mastermind,etc. Old Skool dus :rolleyes: :smoke .

 

KLANTVRIENDELIJKHEID :

Zeer klantvriendelijk. Ze antwoorden op haast al je vragen, met een glimlach! Vraag je iets, dan is de kans groot dat je een heel gesprek aanknoopt! En uit mijn gesprek met de man achter de wietbalie, kan ik zeker afleiden dat het een shop is waardat kwaliteit, en niet kwantiteit ( want ze hebben geen HASJ of voorgerolde joints!!) voorop staat! Zo mogen er van mij wel meer komen en zijn!

 

 

*Ok, ik wilde dit jullie eventjes mededelen omdat ik er echt versteld van stond wat je soms nog vindt van shops als je maar een beetje zoekt! Zeker een aanrader voor iedereen die perse in Maastricht wilt kopen. Prijs laag (voor Maastricht in ieder geval ;) ) en kwalitatief hoog! *

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah de maxcy's, ging ek vroeger ook altijd lang, wel voor al het glas, ik weet nog dat ze vanachter altijd met een groep magic the gathering ofzow aan het spelen waren ;)

 

Is idd goeie wiet, ben blij te zien dat de prijzen niet zo sterk naar omhoog zijn gegaan, ik ging meestal voor de santa maria :rolleyes:

 

Goeie shop indeed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maxy's ja :rolleyes:

 

Daar kom ik ook wel eens...

Niet heel vaak, 3 a 4 keer per jaar.

Vooral als ik even mee moet met iemand die met de auto gaat.

Parkeren is namelijk niet altijd even makkelijk daar!!

 

Maar van veel vrienden hoor ik inderdaad dat het echt een goeie is in Maastricht!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasj hebben ze normaal ook staat gewoon op de achterkant van het kleine papiertje. Toen ik nog ging in ieder geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt als een goede shop, want als er één ding absurd is, dan is dat onaardig en niet behulpzaam personeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er vandaag na een lange tijd nog eens geweest, waren ze net de hele shop aan het schilderen, ben er dus niet blijve zitten, was wel spijtig.

Aangezien men budget momenteel vrij laag ligt heb ik voor de purple gekozen, de buds zijn zeer hard maar malen goed in de grinder, ben er nu een jointje van aan het roken, goed genoeg voor 5€ dat is zeker, wel een chemisch toetsje in de smaak moet ik zegge...

 

En idd hash was er wel, er lagergens in een hoekje met een papiertje met daarop geschreven HASH min 1gr max 5gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik al gezegd had ellaw, die kaart kan immens verschillen van week op week :rolleyes: soms hebben ze hasj, maar dan moet je geluk hebben! En cool om te horen dat er geschilderd wordt! :likken: binnekort nog eens teruggaan :wacko: .

 

Boks

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

psst jongens ,

 

Ben vandaag weer naar Maxcy's geweest en ze hebben er nu ook buitenwiet vanuit columbia. Heet ook zo trouwens. Van die goeie, samengeperste, keiharde oldskool -gevuld-met-zaden- wietje. Ruikt lekker naar hasj! en voor 3,5€/g de goedkoopste wiet in Maastricht :P lol :). Anyway, dan weten jullie het ook e :verrygood.

 

Chillze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, ik herinner me dat ik een jaar of 2 geleden ookes in de marxcy's wiet heb gekocht voor 3,5euro, was niet voor mij bedoeld maar had er wel ff een jointje van gerold, yecchhh, gore smaak en zo goed as geen stoned. Dat was dan noges in de tijd dat ik niet veel smoorde en normaal gezien wel snel stoned was.

Maar et was wel geen colombia, hebt ge er al een j'ke van gerookt? Uw beschrijving klinkt tochni zo slecht :verrygood en wiet met een paar zaadjes erin vindik ookwel positief, als ze rijp zijn toch ^^

mss volgende vant weekend nog eens langsgaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ze hebben een vrijgrote kaart van wiet en hasj nu. Ik kan je vertellen dat de SuperJack echt wel een soortje is voor de ervaren roker :P. De hasjplant haze is ook heeel lekker. De NLX is goed wit. De santa maria is gewoon goed, en de columbian is een heel licht wietje, ruikt naar hasj. topjes zijn goed geperst. al bij al een heel mild wietje. Smaak is ook ok :)

 

Boks :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...