Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jonkoman

Plagron Bat-mix Of Royalty-mix????

Recommended Posts

Welke van deze kan ik beter kiezen en waarom??Heb de info op de plagron site gelezen en kom er niet uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door BBB: leer quoten, aub, gebruik de t_reply.gif knop onderaan ;)

 

 

Ik zou royaltymix gebruiken deze is goed van kwaliteit.

eerste 4 weken geen voeding, zit genoeg in daarna alleen bloeivoeding.

water aanzuren ph 5.8 dan blijft het medium mooi stabiel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik heel erg graag de bat-mix van plagron en erg leuke ervaring al mee gehad. En dit is zeker 1 van de zaken die ik na deze run terug verander in men nieuw bloeihokje, ook al kost ie een centje meer, heel men aardebak word er terug mee gevuld. Na deze dame te zien opgroeien in bat-mix, ben ik behoorlijk diehard fan geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook van plan me volgende kweek Batmix te gaan gebruiken

heb er veel resultaten mee gezien man

 

 

:P WEED010

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dr.LivingStoned

 

vul je je aardebak helemaal met Batmix, geen toevoegingen verder? Ik wil de volgende ronde ook naar een aardebak i.p.v potten en ben op zoek naar een mooi start medium. Dit met biologische voeding en schimmels en bacterieën om een optimaal bodemleven te creëren. Suggesties zijn welkom :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha denk dat daar wel iets meer bij komt kijen dan alleen batmix Dr. Livingstoned maar thx voor de pic altijd leuk om zo iets te zien dit effe terzijde.

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Homer, dat had ik met die dame op de foto idd gedaan. Schimmels van B.A.C. mogen ook altijd meespelen hier. Maar die dame was het gevolg van heel erg veel geluk, aangevuld met dosis chance. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

He dokter!

Waar haal jij die zakken?

Ik had er een gevonden in den haag maar die is weg.

En online kopen is niks,veel te duur

Share this post


Link to post
Share on other sites

HI PowerP, ik had ze besteld bij TGS. Ze lagen naar me te lachen, dagje of 2 later al denk ik.

 

Ervoor had ik altijd deze bij 't Hoofd, maar blijkbaar hebben ze daar nu andere leverancier want heel plagron was uit hun gamma :tu en bijgevolg zien ze medaar ook niet meer terug voorlopig. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...