Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Groenbaard

Aangenaam, Groenbaard

Recommended Posts

Aangenaam, Groenbaard. Kapitein Groenbaard eigenlijk, maar die naam werd te lang bevonden. Vijfentwintig jaar geleden rookte ik mijn eerste wietje. Niet veel later stond mijn eerste kweek te groeien en te bloeien bij pa en ma in de tuin. Het kweken heb ik nooit fanatiek doorgezet, maar het blowen zeker wel. Inmiddels ben ik begin veertig en blow al enkele jaren niet meer. Ondanks dat ben ik me zeker betrokken blijven voelen bij het groene netwerk. Sinds vorig voorjaar kriebelt het behoorlijk; ik wil mijn eigen plantjes kweken. Vrouwlief denkt dat het een bijzondere variant op een midlifecrisis is, maar verkiest deze boven de meer gebruikelijke affaire met de secretaresse. Eerst heb ik me serieus verdiept in het guerrillagebeuren. Die manier van kweken lijkt me echt jongensboekachtig spannend! Uiteindelijk deed het gebrek aan mogelijkheden in de omgeving en het feit dat ik mij als volwassen kerel toch niet stiekem met een schepje in het bos zag lopen mij daarvan af zien. Maar - dat wil ik toch even melden - respect voor de guerillakwekers hier. Ik lees jullie topics altijd met veel plezier én wat jaloezie. Nu heb ik mijn zinnen gezet op een bescheiden binnenkweek. Een paar plantjes, meer niet, om relatie-technische redenen waarschijnlijk afgewisseld met een tomaat en een krop sla. Van de opbrengst ben ik van plan olie te maken. Maar ja, Groenbaard dus. Aangenaam...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom :D

 

Geniet van je verblijf hier.

Vragen staat vrij, maar vergeet ook de search knop niet te gebruiken.

 

Hoop dat je een mooi verslag gaat bijhouden?

 

En foto's via de forum galerij uploaden. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Alkaline!

 

De searchknop heb ik inmiddels al lam gedrukt. Als het zo ver is zal ik zeker een verslag gaan bijhouden. Voorlopig ben ik nog bezig met het uitwerken en aanpassen en weer aanpassen en weer aanpassen van de plannen van mijn binnenkweekhokje. Een bezigheid waar ik overigens ook veel plezier in heb.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Groenbaart,

 

Leuk jou hier ook te zien. Ik ben ook net begonnen met me kweek. Veel succes voor jou en je dames!

 

-Cassani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...