Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
shelby

Stekker Tussen Evsa En Lamp

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik heb de 600 watt set van Lumii gekocht.

De evsa koppel je dmv een 3 polige stekker aan de lampvoet.

Nu meen ik dat ik tijdens een van mijn speurtochten over het forum ergens iets gelezen heb dat ik de stekkers er tussenuit zou moeten halen en de kabel rechtstreeks op de lampvoet moet aansluiten. Is dat wel te doen bij dit systeem, of moet ik de kabels aan elkaar solderen?

 

Hieronder wat foto's van de aansluitingen van de componenten.

 

20140929_203605.jpg

 

20140929_203558.jpg

 

20140929_203740.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shelby.

 

Die set is bedoeld om plug and play te zijn. Knoeien met de draden raad ik je af. wat je wel wil doen als je een andere kap wil gebruiken is een losse C14 stekker kopen, en daar je snoer aan zetten. Zoiets :http://www.allekabels.nl/apparaatsnoer/1245/1064824/apparaat-c14-stekker.html

 

 

Mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze is idd plug and play.

Wil he een gewone spiegelkap gebruiken ofzo idd gewoon stekker afknippen en op de draden op de fitting zetten met kabelhoesjes uiteraard

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties!

 

Dan laten we de stekkertjes er voorlopig gewoon netjes tussen zitten :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze is idd plug and play.

Wil he een gewone spiegelkap gebruiken ofzo idd gewoon stekker afknippen en op de draden op de fitting zetten met kabelhoesjes uiteraard

 

Suc6

 

Die kabel is 20 cm lang dus dat wil niet.....

 

Ik had er een stekker bij, zo 1 in Green2day zijn link. Waardeloos ding, de aansluitingen waarmee je de draden op de pennetjes moet zetten is gewoon een schroefje. Dus geen gaatje en schroefje waar je je kabel met huls in kan doen en vastzetten maar het is de bedoeling dat je los draad hier om heen wikkelt volgens mij. En dat is natuurlijk totaal niet veilig.

 

Ik heb de stekker er afgeknipt, adereind hulzen er aan en doorverbonden met een wago klem. Uiteraard waterdicht verwerkt in een lasdoos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die stekkers ook maar ik heb het schroefje eruit gedraaid

draadje door het schroefgat. 2 kanten gesoldeerd. Daarna krimpkous erover gezet en dicht gemaakt,

Heb dr 10 cm snoer uit laten komen en daaraan met adereindhulzen een kroonsteen dr aan gezet

 

Lumii heeft trouwens een verlengkabel c 13 c14 van 5 meter, en heeft ook hamerslag lampkappen met daaran 5 meter snoer en een c14 stekker en de andere kant een perliet e40 fitting

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...