Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

doompie

Opzoek Na Iemand Uit Almelo

Recommended Posts

Is er iemand die uit almelo of uit de buurt van almelo komt die mij van alles kan leren ik ben een newbie en wil graag wat leren van een meer ervaren kweker

 

Laat wat van je horen en messchien spreken we wel af...

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

:withstupid: hier kan je alles leren ... maar of het nu zo verstandig is om in contact te komen op deze manier.....ik zou het niet doen iig of jouw naam moet K vanger zijn in dat geval zijn er genoeg die je graag willen helpen al is het maar naar de donder

 

suc6 iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kunnen we één letter (de 'o') uit z'n naam halen? :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf zo on ervare als wat maar tog 2 tips

 

#LEZEN

#NIEMAND VERTROUWEN

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd 2300+ post zegt namelijk nog niets :whistle:ook daar lopen flapdrollen bij en kunnen zomaar wijsneuzen zijn die alleen maar het slechtste met je voor hebben.

 

gewoon veel lezen gaande weg komt het vast goed. niet eerder beginnen dan dat je alle benodigde info heb om een kweek fatsoenlijk uit te zitten. te vroeg beginnen kan 100den grammen schelen per 600 watt !!! dat zou zonde zijn.

 

1 tip:koop niet zon starterstentje voor 400 euri alleen maar problemen een beetje 600 watt set up gaat wel naar 1000 euro :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...