Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Siegfried

Poep En Pies. Is Dat Vies?

Recommended Posts

We hebben een jonge hond die regelmatig poep en pies eet en drinkt.

Is dat normaal, waarom doet ie dat?

Zo kende ik een paragnost die als alternatief arts homeopatische verdunde preparaten maakte van poep en pies van zijn patienten.

Is dat normaal?

Na mijn regulier arts zijn was ik een tijdje alternatief arts en experimenteerde bij patienten met urinetherapie in de idee dat dit het verzwakte afweerapparaat van ons lichaam zou activeren.

Met name allerhande hormonaal gebonden ziekten als depressies, menstruele stoornissen en stress bleken er zeer gunstig op te reageren.

Daarnaast was ik cancer-researcher en het bleek dat de basis van 'kan ker' een recycling van intern afval was dat het systeem als geheel probeerde te recyclen.

Ik was daarnaast op zoek naar de basisoorzaak van ons steeds zieker worden en ontdekte als oorzaak ons steeds verder evoluerende denken en/of beheersen van onze buitenwereld.

Ik maakte gebruik van electro-acupunctuur als diagnose-middel en achter deze methode van onderzoek gaat een leer schuil over het functioneren van de organen in een 24-uurs ritme!

Al vroeg had ik in dit medisch onderzoek naar onze verzieking een vreemd standaardprincipe : "De mens verziekt zichzelf en zo we al willen ingrijpen [beheersen van die verzieking] moeten we dat niet doen met gif van farmaceutische industrie en/of allerhande natuurproducenten, maar met eigen lichaaamssubstraten.

Dit had zeker te maken met de tijdgeest waarin we leven en waar bodemvervuiling en allerhande vreemde ziektes in de natuur steeds duidelijker werden!

Natuurlijk was het een utopie te denken dat ik dit principe kon vasthouden, maar het was wel mijn uitgaanspunt!

 

In de leer van acupunctuur der orgaanwerking was wel al duidelijk dat dit een zeer weloverwogen spelen was met de voorhande zijnde energie die niet voldoende is om "rond te komen".

Op dit momenten worden in de biologische wetenschappen de gekste onderzoeken gedaan om in bijen- of mierencolonies te zoeken naar de meest optimale wijze waarop deze samen werken.

Het is het weten dat de hele evolutie een spel van langzaam verminderde energie is van aarde en de natuur.

Het is onderdeel van een kosmisch spel der energieen alwaar 'dit deel van de kosmos' langzaam opbrandt!

Heel interessant allemaal!

 

In dit energetisch spel der energieen in het lichaam is meer dan duidelijk dat met name in de nacht de reinigingsorganen van ons lichaam [lever, darm en nieren o.a.] actief zijn.

Dit hebben wij -bezige bijen die we zijn - ook al lang nagebootst/nageaapt door 's nachts de fabrieken en bedrijven door shoonmaakploegen te laten cleanen voor de volgende dag!

Maar nu terug naar het onderwerp!

 

Is het niet raar dat landlopers en zwervers over het algemeen niet zo verziekt zijn? Ze wassen zich nooit.

Van mijn vader - die geneesheer directeur van een ziekenhuis was - hoorde ik dat net na de oorlog veel zieke patienten niet gewassen wilde worden, omdat [naar zij zeiden en dat ook bleek] ze daar alleen maar zieker van zouden worden!

Is dit alles niet vreemd in een opvoeding van "plassen plassen handen wassen" en extreme schoonheidsmanies?

Het is natuurlijk zoals alles gaat, dat de waarheid in het midden ligt en waarvan de uitersten een zieke gedachte zijn!

Maar waarom heeft mijn hond aanvallen van poep en pies consumeren!

Hij krijgt genoeg te eten. Daar ligt het niet aan.

Wat komt hij tekort of.... wat krijgt hij teveel?

 

Nu weet ik dat huisdieren met name - maar nu ook progressief de veestapel - ziek wordt van de menselijke beheerszucht.

Zij worden getraint naar ons denkmodel, onze overlevingsdrift, ons denken dat ons verziekt!

Is dat de oorzaak van hun poep-pies consumptie om daarmee hun lichaam te reinigen?

Een hele andere vraag!

Weet U waar dromen vandaan komen!

Onze hersenen zijn dag en nacht actief.

Het mag dan 's nachts vaak wat chaotisch zijn, maar ons denken lijkt nooit stil te staan.

Dat is bij dieren wel effe anders.

Als die slapen lijken ze echt diep weg te zijn en onderwijl toch allert voor naderend onheil.

Die slaapfasen zijn wel de fasen dat het lichaam gereinigd wordt!

Ik schrijf dit verhaal op het item "suicide" alwaar ik eerst iets wilde vertellen over urine drinken als mogelijke therapie tegen depressies. Ik zag daar van af, maar het bleef hangen!

Tezelfdertijd had ik ook iets van "we leven in een totaal dolgedraaide wereld en kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die daar meer dan zat van hebben"!

Tezelfdertijd ging door mij heen hoe onze vorige hond - een trouwe herder, die opgegroeid was in deze wereld van voortrazend verkeer - opeens en vrijsnel achter elkaar door een auto werd gepakt.

Vreemd vonden wij dit en nog vreemder was dat bij haar een maand later een zeer snel groeiende tumor zichtbaar werd! Vervuiling dus!

Was dit haar manier om aan het leven een eind te maken?

Wilde ze suicide plegen, maar durfde net niet?

Van dieren is bekend dat zij intuitief aanvoelen als het einde daar is en vaak een rustplekje zoeken om te sterven!

Maar onze hond was wel een "weldenkende hond" geworden!

 

Voor mij is het antwoord JA en wij gingen naar de dierenarts om haar uit het lijden te verlossen!

Euthenasie dus!

Een hulp bij suicide!

Voor mij zijn geestelijk en lichamelijk lijden één, want lichaam en geest zijn één!

Voor mij is het vreemd dat dit voor dokters heel anders ligt, maar daar kan ik niets aan doen!

Ik wil zeker geen therapeutje spelen en/of met het vingertje wijzen van dat moet je doen.

Maar!

Een depressie couperen met eigen urine is als men dat wil proberen wel een optie.

De wereld zal er niet anders van worden, maar je zicht op die gekte wel.

Het beste is de geconcentreerde ochtendurine zo'n 5-10 cc op een glas koud water. Dagelijks!

De eerste dagen is het vies en daarna wordt de urine schoon en proef je er nagenoeg niets van!

Mag ik deze naar bleek oeroude wijsheid onthouden als U wilt!

Lees er Gandhi op na, die niet voor niets iedere dag zijn ochtendurine dronk.

 

Siegfried

Edited by Siegfried

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onsamenhangend verhaal als je het mij vraagt en verre van constructief of wetenschappelijk onderbouwd, zeker voor een voormalig "regulier arts" ik zou er eigenlijk niet op moeten ingaan maar dergelijke teksten zorgen voor fabeltjes en die hebben we al genoeg.

 

Maar goed wat betreft het opzettelijk "ziek maken" van van het lichaam door regelmatig afvalstoffen in het lichaam in te brengen wordt je immuun systeem actiever dan gewoonlijk waardoor het bij eventuele toekomstige ziektes sneller antistoffen zal gaan maken.

 

Dit heeft echter als individu op de korte termijn (1 generatie) nauwelijks zin, het belast andere organen des te meer waardoor je uiteindelijk een korter leven zal leiden. De huidige hygiene standaard en medische kennis heeft de gemidelde levensverwachting al bijna doen verdubbelen in verglijking tot slechts 100 jaar geleden.

 

De term "gif" plakken op medicijnen die dit voor elkaar hebben gekregen vind ik overgens bizar en al helemaal uit de mond van een voormalig "regulier arts" bedoel je hiermee trouwens kwakzalver aka homeopaat of iets dergelijks of heb je echt gestudeerd ?

 

De wetenschappelijke theorie waarvan je de betekenis hier te ver(en hoogst waarschijnlijk onjuist, tenzij je wat bewijzen kan laten zien uit je studie) door hebt geinterpeteerd, deze theorie heeft enkel bewezen dat door onze huidige hygiene standaard het immuun systeem tov honderd jaar geleden (of tov mensen die al meerdere generaties in erbarmelijke toestanden leven zoals bepaalde gebieden in afrika) verzwakt is, in de zin dat deze minder snel voldoende antistoffen weet aan te maken of zich minder snel weet aan te passen aan onbekende "ziekmakers"

 

Zelfs de oorzaak van deze verzwakking hoeft niet per se enkel bij de verbeterde hygiene standaard te liggen, de mens heeft namelijk de natuurlijke selectie van eigen soort compleet overboord gegooid waadoor ongunstige genetische factoren blijven bestaan waar het vroeger waarschijnlijker was dat deze niet werden doorgegeven aan toekomstige generaties omdat mensen met deze ongunstige factoren een veel kleinere kans hadden op overleving en voorplanting. Het is dus erg moeilijk zo niet onmogelijk om zo maar even één oorzaak aan te wijzen

 

Om een lang verhaal kort te maken, men is niet bereid om opzettelijk het lichaam extra te belasten met alle gevolgen van dien, ten bate van toekomstige generaties. Daarom werkt men niet met dergelijke substraten (daar hebben we bovendien de genetica voor van eerder genoemde afrikanen en dergelijke mochten we ooit bijna uitsterven door een te zwak immuunsysteem)

Verder doe je een aantal uitspraken die je niet beargumenteerd of ook maar enig bewijs voor levert.

 

Een depressie "couperen" met eigen urine ? Waar haal je het vandaan, kan je dit ook enigzins wetenschappelijk ondersteunen ? Het lijkt me erg onwaarschijnlijk gezien de oorzaken van een depressie nog niet eens onomstotelijk bewezen zijn, hoe kan je dan bewijzen wat je hier schrijft ?

 

Een hond die "zelfmoord" pleegt ? Erg discutabel punt, het feit dat dieren een afgezonderde lokatie op zoeken om natuurlijk te sterven heeft hier geen direct verband mee dus waarom dit aanvoeren ?

Verder spelen zo veel factoren een rol dat het onmogelijk te zeggen valt waardoor die hond onder de auto kwam, een tumor kan een toevalligheid zijn, er lopen per slot van rekening wel meer honden onder een auto.

Ook uit dit verhaaltje kan je wetenschappelijk dus geen enkele conclusie trekken.

 

Na dit te hebben geschreven vraag ik me eigenlijk af wat je nu met je post wilde bereiken, ik bedoel niet bot over te komen hoor maar als je dergelijke teksten aanvoert mag je daar best enige bewijs voering bij aanleveren, dit heeft namelijk een wetenschappelijke waarde van 0,0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartelijk dank voor deze wetenschappelijke weerspraak,

Ik meende dat ik hier beslist niet in wetenschappelijke kringen verkeerde, maar ben wel verrast hier een genie te zijn tegen gekomen.

Met andere woorden: Indien U van mening bent hier te maken te hebben met een charlatan raad ik U aan de moderatoren in te lichten.

Ik heb de suicide-site van jongeren zeer aandachtig gelezen en kan U zeggen dat hoe zij de medische stand afschilderen de waarheid dicht benadert.

Ik kan U hier slechts zeggen dat Uw visie het geniale benadert en raad U aan de keerzijde van Uw medaille eens te lezen op de website.

Voor de rest wens ik U veel vertrouwen in Uw eigen wijze van zien.

Nogmaals hartelijk dank!

Siegfried;

Share this post


Link to post
Share on other sites
De huidige hygiene standaard en medische kennis heeft de gemidelde levensverwachting al bijna doen verdubbelen in verglijking tot slechts 100 jaar geleden.

De aanleg van waterleiding en riolering vanaf het begin van de twintigste eeuw heeft onze huidige levensverwachting met zo'n 75 % doen toenemen.... de bijdrage van de medische kennis was verantwoordelijk voor een toename van ongeveer 4%.... (wetenschappelijk onderzoek jaren '80, publicatie Volkskrant)

 

Samen is dat bijna een verdubbeling inderdaad.... maar meer dan 90% van die verdubbeling had weinig met medisch ingrijpen en medicijnen te maken...

 

Overigens..... als je de vroegere levensverwachting corrigeert voor kindersterfte, zal zij de huidige redelijk benaderen....

 

Jouw hoge levensverwachting is dus voornamelijk te danken aan de geringe kindersterfte van vandaag aan de dag.....

 

inderdaad....statistiek volgt haar eigen logica...

 

De term "gif" plakken op medicijnen die dit voor elkaar hebben gekregen vind ik overgens bizar en al helemaal uit de mond van een voormalig "regulier arts" bedoel je hiermee trouwens kwakzalver aka homeopaat of iets dergelijks of heb je echt gestudeerd ?

Elke beginnend student medicijnen leert: "Alles is Gift, es gibt nur die Dose", de beroemde uitspraak van Paracelcus....

 

Het is dus wetenschappelijk gezien volkomen juist om elk medicijn een gif te noemen....

 

Daarnaast vind ik het van weinig wetenschappelijke waarde, noch van respect getuigen, om beladen woorden zoals kwakzalver respectievelijk homeopaat te gebruiken als een soort van hokjes waar men mensen en hun werk mee kan diskwalificeren...

 

Naar ik meen is er ook nog een recente rechtelijke uitspraak en dus jurisprudentie (let op de schrijfwijze Dokkie) over het misplaatst gebruiken van het woord kwakzalver...

 

 

@Siegfried

mijn waardering voor je repliek... :smoke

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Ritger,

Weet U waarom electro-acupunctuur diagnostiek NOOIT een geaccepteerde methode van diagnostiek kan worden?

In een oogopslag kan men dan zien hoe godvergeme slecht alle farmaceutica zijn. De onbalanzen zijn dan zo extreem dat men zou kunnen spreken van carcinogeen.

Anderszijds worden alle medicamenten die niet patenteerbaar zijn acuut verboden.

Iedere boerelul weet toch dat antibiotica en vaccinaties de weerstand verzwakken.

Het eerste gewin blijkt nu duidelijk kattegespin.

Wat ik een tijdsbestek van zo'n 10 jaar regulier dokteren niet aan waanzinnigheden vond, is onbeschrijfelijk.

Ik werd heus niet voor niets "gek verklaard met bonus", want de lijst van malpaxis was voor een proces levensgevaarlijk.

Heb later nog geprobeerd een proefproces tegen dit "geestelijk verkan kerde systeem" te starten met Moscovitz, maar dit bleek hem te link.

Ach! Dit zijn nog slechts medicamenten, maar hoe psycheknijpers mensen nog zieker maken dan ze zijn is nog een heel apart onderwerp.

Dat jongeren in deze tijd van pure systeemdictatuur, "leugen die regeert" , het puur individualisme en een zeer zwarte toekomst depressief tot suicidaal worden is hierin mijns inziens zeer begrijpelijk!

Ik heb behoorlijke ervaring met "urine-therapie" opgedaan.

Het kwam primair voort uit mijn wetenschappelijk werk t.a.v. celfysiologie, biologie en gedragsleer van cellen. Toen ik later hoorde en las dat dit al oeroud was, was het slechts een bevestiging.

Als we het hebben over kwakzalverij en dergelijke kan men in mijn ogen beter richting regulier kijken.

Op mijn website [ www.wetenschap-eindtijd.com ] prijkt een verhaaltje over de medisch maffia.

Maar mag ik U vragen?

Weet U nog wat goed of slecht is in deze dolgedraaide wereld?

Siegfried.

Share this post


Link to post
Share on other sites

QUOTE

Maar mag ik U vragen?

Weet U nog wat goed of slecht is in deze dolgedraaide wereld?

 

Mag ik mij in mijn eerste antwoord aan u beperken tot het gebied van de medicamenten, dan weet ik zeker dat ik on-topic ben....

 

 

Goed en kwaad in medicamentenland

 

Het beste medicijn is geen medicijn, het beste medicijn is liefde - voor de ander, zowel als voor jezelf - in de vorm van warmte, aandacht, begrip, koestering en verzorging.

 

De betere medicijnen zijn geen medicijnen, de betere medicijnen zijn lachen, dansen en liefde bedrijven.

 

Het goede medicijn is geen medicijn, goede medicijnen zijn schone lucht, natuurlijke dranken, vers voedsel, vuur om te koken en je te verwarmen, en beweging in de buitenlucht.

 

Door deze medicijnen dagelijks tot je te nemen, houd je jouw zelfgenezend vermogen in goede conditie en blijf je gezond. Want het best werkende medicijn is geen medicijn, maar is jouw zelfgenezend vermogen.

 

Als jouw gezondheid echter te wensen over laat en je baat wilt zoeken bij geneesmiddelen:

 

Kruidenmedicijnen zijn goede medicijnen, met de meest optimaal werkzame energieën.

 

Chemische medicijnen zijn slechtere medicijnen, hun energieën zijn gedegradeerd in kwaliteit.

 

Synthetische medicijnen zijn de slechtste medicijnen met weinig bruikbare energieën en veel te veel entropie in hun moleculen.

 

met als voetnoten:

 

Lachen ontstrest en verzacht pijn, het vermindert angst en zenuwachtigheid, het verhoogt het zelfvertrouwen en het verbetert de werking van het afweersysteem.

 

dansen

Dans rechtop en nooit op je hakken, beweeg al je ledematen en doe het op de manier die jij het prettigst vindt, klassiek, reggae, hiphop, house, rock en roll, het maakt niet uit, als je maar beweegt. Dans minstens driemaal per week, een half uurtje is voldoende, maar doe het liever elke dag. Door te dansen train je jouw lichaam, verhoog je de activiteiten van al je systemen, raakt jouw lichaam beter doorbloed en worden giftige afvalstoffen, vooral door zweten, afgevoerd.

Dansen doet je helemaal, letterlijk beter in je vel zitten.

 

liefde bedrijven

Een lekkere vrijpartij heeft het volgende effect:

Bij mannen zowel als bij vrouwen bevordert vrijen de bloedsomloop en versterkt het door testosterontoename de spieren, de botten en de werking van het afweersysteem. Daarnaast gaat het veroudering tegen, vermindert het stress en is het goed voor het hart en voor de prostaat. Bovendien verbetert vrijen het reukvermogen door verhoogde afgifte van prolactine, wat samengaat met de afgifte van meer geurstoffen (feromonen) aan de omgeving.

 

Bij vrouwen komt ook nog oxytocine vrij. Deze neurotransmitter heeft een pijnstillende werking - vooral hoofdpijn! - een positieve invloed op het humeur, helpt tegen stress en bevordert de empathie met de omgeving (het sociale leven). Daarnaast komt er oestrogeen vrij met een positief effect op de conditie van de huid en het haar.

 

Vrijen heeft, vooral door het zweten, een sterk huidreinigend effect.

 

Prostaat bij vrouwen:

Ook vrouwen hebben een aantal prostaatklieren die in functie en opbouw gelijk zijn aan die van de man en in het urethrale zwellichaam zijn ingebed. Deze para-urethrale klieren zijn onlangs ‘herontdekt’. De klieren zijn door middel van een groot aantal buisjes (waardoor de klierstoffen – die het belangrijkste deel van de vrouwelijke ejaculatie uitmaken – worden geleid) met de urinebuis verbonden en vormen waarschijnlijk het eigenlijke erotogene drukpunt dat als het G-punt bekend is geworden.

 

Hoop dat ik niet te lang van stof ben geweest... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke het woord kwakzalver was mischien niet zo goed gekozen en de toon van de post mischien wat aggresief excuses daarvoor maar ik heb een sceptische houding tegenover alternatieve geneeskunde omdat er met enige regelmaat claims worden gedaan die niet of nauwelijks wetenschappelijk ondersteunt kunnen worden, ook zijn er in het verleden enkele onderzoeken gedaan naar middelen uit deze sectoren, de effecten bleken zeer gering op enkele middelen na. Ook het feit dat men enkele jaren geleden zeer makkelijk in bepaalde sectoren van de alternatieve geneeskunde zonder enige eisen (lees opleiding) aan het werk konden maakt mij niet al te enthousiast over deze branche.

 

Dit wil overgens niet zeggen dat ik er niet voor open sta en alles uit deze branche richting de vuilbak verwijs, de waarheid zal zoals wel vaker het geval is in het midden liggen maar zolang er zo weinig concrete bewijzen op tafel liggen blijf ik sceptisch.

Ritger komt wat dat betreft al met aardige voorbeelden een indeling als kruiden, chemisch en synthetisch voor alle mogelijke geneeskrachtige stoffen met als enige argument de zogenaamde energiën, het maakt niet uit in het lichaam worden deze stoffen toch weer afgebroken tot opneembare stoffen en afval producten ongeacht hoe de beginstof tot stand is gekomen en wat je bedoeld met de zogenaamde soorten energiën begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal waar je nu op doelt.

 

Ik ben overgens ook verre van enthousiast over de reguliere geneeskunde, verre van zelfs, maar het zijn de grote farma bedrijven die uiteindelijk bepalen wat er op de markt komt en onderzoeken afdwingen waarbij inderdaad patenten en winstgevendheid een grotere rol spelen dan het welzijn van de patienten, wat dat betreft een van de weinige vrijheden die afgenomen zou moeten worden naar mijn mening.

Ondanks de criminaliteit in deze sector en de negatieve effecten op onderzoeken, hebben de onderzoeken over het algemeen wel een wetenschappelijke waarde, zij het niet optimaal, het is tenminste enigzins controleerbaar.

En dat voorkomen beter dan genezen is, dus geen medicijnen nodig hebben is natuurlijk altijd het beste maar dat is dermate logisch dat ik er verder niet op in ga.

 

Verder heb ik enkele (tot nu toe, het is veel info) artikelen op u website gelezen waaronder enkele indrukwekende wetenschappelijke artikelen, ik had ook niet verwacht iemand als u op een forum als dit aan te treffen vandaar enkele achteraf ongepaste elementen in mijn eerste post. Ik hoop u niet ontmoedigd te hebben om meer te posten want dat zou zonde zijn. Ik zou het interesant vinden als u meer post over u experimenten en bevindingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha,

Vraagt U nu of ik hier voor U circusaap wil gaan spelen?

Ik weet dat het vrij onbeschoft is om een vraag met een wedervraag te beantwoorden, maar als we de rollen nu eens omkeren "Heer Wetenschap"?

Ik heb een zei het vrij besloten forum waar ik klaar sta voor iedere dialoog of keiharde discussie.

Maar circusapen en andere nickers zijn daar alleen welkom op de tribune.

Het is mijn weten dat in de geboortenaam de levensloop ligt vervat en dat men die naam zelf kiest.

Verandert men die naam dan zal U in het leven meer problemen tegenkomen dan nodig.

Bovendien doet U zich dan anders voor dan U bent.

En dat is voor een open discussie waanzin en/of boter aan de galg gesmeerd.

Dat is energetica of zo U wilt cybernetica.

U hebt die onzin nooit gehoord en dus ben ik nu -neem ik aan - voor U afgeschreven.

Dan behoeft U ook niet meer te zoeken hoe U ook weer heette.

Tenslotte...

Mag ik U vragen of U weet waarom wiet zowel pijnstillend als preventief tegen ziekte werkt?

Is dat de reden dat U hier de weldenkende aap speelt.

Gegroet en misschien tot elders.

Siegfried.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ritger komt wat dat betreft al met aardige voorbeelden een indeling als kruiden, chemisch en synthetisch voor alle mogelijke geneeskrachtige stoffen met als enige argument de zogenaamde energiën, het maakt niet uit in het lichaam worden deze stoffen toch weer afgebroken tot opneembare stoffen en afval producten ongeacht hoe de beginstof tot stand is gekomen en wat je bedoeld met de zogenaamde soorten energiën begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal waar je nu op doelt.

Het maakt wel uit hoe de begintoestand tot stand is gekomen...

Het waarom daarvan vind je in de tweede wet van de Natuurkundige energieleer...

Die wet gaat over energie-kwaliteiten, de eerste wet gaat over energiekwantiteiten...

 

Bruikbare energie en entropie zijn de meer bekende woorden voor de officiele natuurkundige termen voor de twee energiekwaliteiten, te weten: Exergie en Anergie....

 

Optimaal en gedegradeerd zijn woorden die een kwaliteit uitdrukken

Maximaal en lager zijn de hiermee vergelijkbare kwantiteitswoorden

 

Ergo, jouw zogenaamde energie-en zijn de energie-en van de Wetenschap... :smoke

 

Meer uitleg hierover vind je op mijn website [www.weedabc.nl] item: gezondheid en ziekte - de balans/Mensen, voedsel, medicijnen en drugs.

NB: Je moet op de plusjes klikken om de mappen op de site te openen.

 

Jouw schrijven over regulier versus alternatief beschouw ik als off-topic en ook niet interessant.

 

 

@Siegfried

"Mag ik U vragen of U weet waarom wiet zowel pijnstillend als preventief tegen ziekte werkt?"

 

Ik weet niet of deze vraag ook aan mij gericht is, maar mijn antwoord is Ja...

 

Mijn antwoord en deelverklaring van de werking kan ik fysiologisch onderbouwen met Ayurveda en praktisch door mijn ervaringen gedurende de afgelopen twaalf jaar met de toepassing van oraal en dermaal te appliceren geneeskruidenmiddelen uit marihuana samen met kalmoes, geextraheert in olijfolie, en met bijenwas erbij voor dermaal gebruik.

 

Ben benieuwd hoe uw antwoord op de vraag luidt... :wOOt maar vooral naar welke visie u hebt op pijnproblematiek in samenhang met marihuanagebruik... :wave:

 

wat betreft goed of kwaad.... mijn tweede antwoord...

 

De Natuur kent geen goed of kwaad noch schuld en boete.... de Natuur kent slecht... de gevolgen van handelen...

 

Mensen spreken van goed en/of kwaad... zoals in het Boek der Boeken... De boom van de kennis van het goed en het kwaad... de Nederlandse versie... De Zweedse versie: De boom van kennis ten goede en ten kwade...

 

Goed en kwaad dus... maar nergens goed of kwaad...

 

Persoonlijk ben ik van mening dat er geen scheiding tussen goed en kwaad kan bestaan en beschouw elke gebeurtenis als een wonder en als een ramp... een goed/kwaad situatie ergo...

 

Daarom houd ik mij ook verre van politiek en van moraal...

 

hoe erg mijn handen soms ook jeuken om er enige pennestreken aan te wijden...

 

Mijn slaapkamer roept... adieu... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste Ritger,

Wiet werkt -zonder dat ik weet hoe het precies op cerebraal niveau werkt - remmend op de denkhersenen.

Daar bevindt zich enerzijds het pijnbeleven en anderszijds is denken onze ziekmakende factor.

Ik deed geen directe experimenten op mensen met wiet, maar experimenteerde ruimelijk met magneetbanden om het hoofd om de linksdraaiende energie [ koud en kil zoals U weet] om te buigen naar rechtdraaiend.

U moet dit voor de grap eens proberen met een getrokken koperdraad die men voor electiciteit gebruikt.

Je kan natuurlijk ook gewoon magnetiseren, maar dan krijg je direct het label "paranormaal' en slechter opgeplakt.

Resultaten zijn verbluffend en p.s. let ook op pupil-reacties.

Over Uw visie van goed/kwaad valt niets in te brengen , maar in de mensenwereld is zo'n stellingname natuurlijk utopia.

Ook zal ik mij verre houden om hier een discussie aan te gaan over "Is dokteren goed of kwaad".

Voor mij was het erger dan water naar de zee dragen en ben blij dat ik gestopt ben.

Siegfried.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hartelijk dank voor deze wetenschappelijke weerspraak,

Ik meende dat ik hier beslist niet in wetenschappelijke kringen verkeerde, maar ben wel verrast hier een genie te zijn tegen gekomen.

Nogmaals hartelijk dank!

Siegfried;

 

 

Nou dank je de koekoek, dus jij verwacht in je smalle brein niet eens dat onder het THC volk geen genie zou zitten, van welke planeet kom jij vliegen?

Maareuh het getuigd in ieder geval van je arogantie ... BTW ik heb die owzow saaie tekst van je niet eens gelezen...Ik hoop dat je nog op andere plekken antwoord hebt gekregen op je brandende vraag, ''Poep en pies is dat vies? ...want ik kom niet verder dan het antwoord, ''smaken verschillen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, dok, dat krijg je er toch niet uit bij de massa.

Je blowt dus bent vaag en kraamt onzin uit. Cashen doen ze nadat je de pijp uit bent, zo leert de geschiedenis.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...