Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonBone

Dubbel muurtje

Recommended Posts

Ogenschijnlijk lege loods zit vol drugs

Het leek een lege loods, maar na het doorbreken van een muur en met behulp van speciale detectieapparatuur van het ministerie van Defensie, wist de politie in Schiedam een flinke hoeveelheid drugs te vinden.

m1mxwcdaeaqd_sqr256.jpg

Foto: NU.nl/Gino Press

 

Het gaat om ruim 4000 hennepplanten en 200 stekjes.

 

Verder werd nog 40 kilo gedroogde henneptoppen, geld en munitie gevonden. Dat is allemaal in beslag genomen, net als auto's, vorkheftrucks, motoren en boten.

 

De politie heeft twee mannen aangehouden; een 52-jarige man uit Hellevoetsluis en een 27-jarige Rotterdammer.

 

 

 

 

Tip

De politie ging dinsdag na een tip de loods binnen. Binnen leek niets aan de hand, tot het de agenten opviel dat de loods van binnen veel kleiner was dan die van buiten leek.

 

Een muur werd weggebroken en daarachter werd de kwekerij zichtbaar. Vervolgens werd met detectieapparatuur het hele pand doorzocht op mogelijk nog meer geheime ruimtes, maar die werden niet gevonden.

 

bron : http://www.nu.nl/binnenland/3382330/ogensc...-zit-drugs.html

Edited by DonBone

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een sensatie bericht weer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe houden die gasten dat hok bij??? :P Ik vind het al onhandig, als ik een hoekje in mijn hok heb waar ik niet bij kan. Laat staan als je je hele hok inmetselt. Wel stoer en tevens het toppunt van zelfvertouwen.

 

Plantjes neerzetten, muur ervoor metsellen, 11 weken wachten, muurtje slopen en knippen maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propaganda !

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat een ingang die die stumperts zo snel niet konden vinden, niet een toevalstreffer maar lulwerk uiteraard.

 

Schiedam - In een bedrijfspand aan de Ringersstraat in Schiedam is dinsdagmiddag een hennepkwekerij gevonden. De 4278 planten en 200 stekjes bevonden zich in een verborgen ruimte die door een tunnel kon worden benaderd.

 

Na een tip over een mogelijke hennepkwekerij stelden agenten dinsdagmorgen een onderzoek in in het betreffende bedrijfspand. De loods leek nagenoeg leeg maar de politiemensen kregen het idee dat de binnenkant van de loods kleiner was dan de buitenkant. Na het wegbreken van een muur werd de hennepkwekerij aangetroffen. De exploitanten van de kwekerij kregen toegang via een tunnel, waarvan het luik vakkundig was weggewerkt. Omdat het vermoeden bestond dat er meer verborgen ruimten in het pand aanwezig waren, werd de hulp van het ministerie van Defensie ingeroepen. Daar is speciale detectieapparatuur waarmee loze ruimtes kunnen worden opgespoord. Met die apparatuur werd het pand verder onderzocht.

 

Vondsten

 

Naast de planten zijn ook 40 kilo gedroogde henneptoppen, contant geld en munitie gevonden. De drugs, het geld, de munitie zijn in beslag genomen. Daarnaast zijn ook auto's, vorkheftrucks, motoren en boten in beslag genomen.

Er zijn inmiddels twee aanhoudingen verricht. Het gaat om een man van 52 jaar uit Hellevoetsluis en een man van 27 jaar uit Rotterdam. De politie en het OM doen verder onderzoek naar de eigenaren van het pand en de kwekerij, alsmede naar het daarmee verworven criminele vermogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe houden die gasten dat hok bij??? :P Ik vind het al onhandig, als ik een hoekje in mijn hok heb waar ik niet bij kan. Laat staan als je je hele hok inmetselt. Wel stoer en tevens het toppunt van zelfvertouwen.

 

Plantjes neerzetten, muur ervoor metsellen, 11 weken wachten, muurtje slopen en knippen maar.

 

 

Hahahaha not sure if...

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij ook haha, was een super deluxe ingerichte ruimte waar alles vanzelf ging

 

4000 planten achter de muur en kijken of het na 10 weken goed is gegaan, wtf haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn tip.. hou de rules van fightclub aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn de mooie ja . wat ik niet snap is waarom ligt alles altijd op 1 plek opgeborgen beetje jammer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja je verwacht niet dat ze binnen komen vallen he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer door een tip.

 

Krijg onderhand het gevoel dat de woute niks kunnen oprollen zonder hun heilige landveraaiers...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...