Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groen=wiet

is dit mogelijk?

Recommended Posts

Hallo

 

Ik wil na me kweekje een nieuwe kast maken

Nu is mijn vraag

Ik ga een kast maken wat precies in me kledingkast past

En wil dus een zo stil mogelijk afzuiger omdat die op me slaapkamer staat.

Mijn vraag als ik een buisafzuiger neem kan ik die buiten het hok plaatsen? En hoe moet ik dat doen dan met koolstoffilter enzo?

Want wil er waarschijnlijk een laag steenwol overheen draaien voor geluid kan dat of is een kist opheen beter?

Want liefst so min mogelijk opvallen en geluid

 

Hoor graag van jullie

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja een softbox wil ik wel nemen maar is dat helemaal geluidstil? Want ik wil nog wel kunnen slapen.

En een softbox kan ik niet ophangen(in hok) ivm ruimte en als hem gewoon neerzet ben bang dat dat weer trillingen geeft.

Wat al zei moet zo min mogelijk opvallen. En zo min mogelijk geluid maken vandaar de.vraag

 

En wat kun je aan geluid doen eventueel? Want het is nu niet de afzuiger die ik hoor maar de lucht die door de slangen gaat toch?

 

En wat is dan het beste als bijv buisafzuiger neem om hem in me hok te doen of buiten me hok?

En buiten me hok hoe dan aan te sluiten ivm koolstoffilter?

 

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

softbox+variac+sonoconnect=stil

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zon box kan ik dir gewoon op me kast zetten of geeft dat trillingen kan niet ophangen vanwege ruimte

 

 

En kan ik geen buisafzuiger met zon variac? want zon box vind ik weer opvallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buisafzuiger met variac maakt ook lawaai, kzou echt een softbox nemen. Ik heb mijn kast ook op mijn kamer staan en heb een mdfbox en dat valt ook reuze goed mee. Het is zelfs men een sms smartcontroller van 80 euro. Heb er niet echt last van.. Ik zou toch kijken of je de box dan op rubbers kunt zetten. Trillen doet het zoizo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou tog voor de slak in rubbers gaan, ik heb pasgeleden me setje verwisseld een 330 buis van gtools (ruck dus)

tegen een softbox + temp gestuurde variac, van s-vent werkt super ik hoorde aleen de luchtstroom nog maar, die is ondertussen ge slilencerd, dus hoor nu echt helemaal niks meer, merk aleen nog dat bijvoorbeeld de rook van een sigaret van me bed zo 3 meter horizontaal word weggetrokken om inde kast te verdwijnen

 

kan het je echt aanraden niet te gaan lopen kutten met een buisfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je slapen. Dan neem je een softbox.

Als je 'm op je kast zet.. Kussen er onder.

Geen trillingen.

 

Mvg,

Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...