Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greenf1ngers

Wat gaat hier mis?

Recommended Posts

Hoi mensen,

 

Vriend van me draait met 4 x 600 Amnesia. We hebben de stekken op t zelfde moment gezet. Bij mij gaan ze prima bij hem staan ze stil met paarse stengels en geel.

Hebben jullie enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn adhv foto's? Ze hebben op een paar na bijna niks gedaan.

 

Ze hebben alleen water + rhizo gehad op ph 6. De aarde is hergebruikt. (1 rondje mee gedraaid). Mss wat teveel water en de lv was niet hoog genoeg.

 

 

FOTOS dag 12 18/6

 

gallery_2973_13181_1344094.jpg

gallery_2973_13181_541000.jpg

gallery_2973_13181_657583.jpg

gallery_2973_13181_95549.jpg

 

 

Grt en bedankt

Edited by greenf1ngers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mss wat teveel water en de lv was niet hoog genoeg.

Een goede luchtvochtigheid is vanzelfsprekend essentieel bij stekken. Misschien heb je zelf de vraag beantwoord? Maar ik ben niet de ervaring hem zelf :lol:

Edited by Vermicelli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien nog een te hoge rest ec in de hergebruikte aarde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn mening is er teveel water gegeven,Gezien de gele stekken allemaal hangend blad vertonen

 

Trek de aarde is droog bij de gele stekken,en neem indien een monster van je aarde (met gedemineraliseerd water)

 

Tevens is je ec niet te hoog,Want dat zal je ook kunnen zien in je goed aangeslagen stekken(btw 12 dagen nu al niet een beetje veel en nog niet aangeslagen?)

 

Op nieuw beginnen is geen optie?

 

 

 

En een oude lullen tip stop is een sate prikker in je medium voor een dag,dan kun je zien aan de verkleuring van je prikker hoeveel water er in het medium zit(heb altijd geleert om een idioot zeker te maken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is waarschijnlijk idd teveel water gegeven. Als de stekken goed aangeslagen waren was de watergift okee. Maar ik denk dat de wortels "verwend zijn"

Ik heb m t advies gegeven. LV zo hoog mogelijk en laat de tensio maar oplopen tot 240 mag best in de groei. Hij staat nu op 70. Dat is te nat.

 

Wat denken jullie slaan ze nog goed aan of gaat er een eeuwigheid overheen? Ik zelf denk dat met een dag of 4/5 wel goed verschil zichtbaar moet zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En een oude lullen tip stop is een sate prikker in je medium voor een dag,dan kun je zien aan de verkleuring van je prikker hoeveel water er in het medium zit(heb altijd geleert om een idioot zeker te maken)

 

wat voor een kleur zien we dan??? :tu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

te koud :tu leg je sensor eens tussen pot en grond en check je grond temp eens.

Edited by digi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...