Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DutchGreen

DutchGreen’s First time guerilla

Recommended Posts

Hallo, na een paar jaar in de tuin hebben te gekweekt wil ik toch is wat meer doen met deze hobby!

daarom leek het mij leuk om een guerilla te gaan doen, ik werd voor geïnspireerd door alle verslagen die ik hier zag en zie!

Ik heb al een aantal spots die ik kan gebruiken, afgelegen liggen en volop in de zon!

De foto’s ga ik morgen maken van de spots, even kijken of ik ze dan meteen hier kan uploaden :verrygood

De soortjes die ik wil neerzetten zijn:

 

Ak47 autoflower (REG - 3-5 stuks)

Royal dane (REG - 8-10 stuks)

Royal dane x speed devil (REG - 5-7 stuks)

White widdow (REG - 8-15 stuks)

 

Voor de rest heb ik om de grond op te waarderen:

 

cocos bricks

Npk korrels de exacte waarde van de npk zal ik later nog wel even bijzetten

 

En mischien nog wat halen bij het lokale tuincentrum B)

 

Als iemand nog tips & tricks heb, alles word opgenomen in het verslag!

Foto’s volgen! :verrygood

 

Gr, Dutchgreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guerilla is het ultieme kweken! :verrygood

 

Pas wel op met deze hobby, na 1x ben je hooked en kom je er de rest van je leven niet meer vanaf! B)

 

Vanwaar dat je met regulier zaad wil gaan werken? Zou gewoon lekker fem. pakken man, zolang je degelijke zadenbanken gebruikt krijg je ook geen problemen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloa:)

 

Dat zijn mooie soorten die je hebt hoor, doen het goed in het nederlandse klimaat.

Ik zou alleen de Npk korrels vervangen voor kippenmest korrels, verder weinig op aan te merken haha...

Ben benieuwd naar je spots!

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Miss Mary Jane

Ja, ik zal er zeker wel verslaafd aan worden,

En ik werk met regulier zaad omdat ik er wat van heb liggen hier, en ik niet teveel geld wil uitgeven op een kans van oogsten :verrygood!

 

@KeepSmokingGreen

aloa :verrygood

Zijn inderdaad mooie soorten!, maar die whitewidow begon pas vorig jaar bij mij te bloeien rond half oktober?

maar dat zien we wel weer!

er komen zo snel mogelijk foto’s op van me spot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje kalkkorrels (met magnesium) toevoegen nog, kan geen kwaad

 

In tegen stelling tot eerdere reactie juich ik het reguliere zaad alleen maar toe. Kan je misschien nog een zadenkweekje doen met planten die het buiten goed doen (en fem is rotzooi natuurlijk, maar dat is vooral mijn persoonlijke afkeer tegen fem zaad)

 

succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor ma als je gefeminiseerd zaad hebt van een betrouwbare zaadbank is het echt geen rotzooi, kweek al bijna 10jaar met fem zaad outdoor en indoor en heb pas 1x een herma gehad.. dat was 1e ronde sinds ik weer op t forum zit..

 

Natuurlijk fucked up, ma ook bij regulier zaad kun je dit tegegekomen, het ligt gewoon aan de breeders en aan jezelf, waar je je planten neer zet en hoe je ze behandeld..

 

Ben benieuwd na je spots DutchGreen, zolang er ma genoeg zon is.. dat is echt van levensbelang wil je er echt wat moois vanaf halen!

Natuurlijk speelt veel meer een rol.. ma dat leer je tzt wel ;)

 

Autoflowers zijn een verstandige keuze voor in het Nederlandse klimaat, hiermee kun je zelfs 2x in 1 seizoen oogsten..

Voor je gewone strains zou ik vroeg bloeiers pakken, vergelijk zadenbanken, kijk naar soortjes die echt binnen 7weken normaal klaar zijn, aangegeven begin September, hoe sneller klaar hoe beter, ivm. rot door de hoge luchtvochtigheid in het najaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zelf nijg ook steeds meer in de richting van regulier zaad.

Ik zie ook weinig goede guerilla soortjes in fem zaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@opperhoofd,

ik zal zeker nog opwaarderen! :P

 

@miss mary jane

geloof me er is een spot met genoeg zon haha,

nadeel, uurtje rijden, maar its hard to be an guerilla warrior ;)

 

@cbd ganja

Ja, we gaan gewoon regulier!

 

Gr, Dutchgreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

regulier omdat de soortjes geschikt voor guerilla nagenoeg niet feminized te krijgen zijn.

 

Met late soortjes kun je zeker guerilla kweken maar de hoogste slaagkans haal je toch met hit'n'run soortjes zoals Royal Dane en dat soort spul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht zelf om ook aan een guerilla kweekje te beginnen, maar is het nu niet te koud voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgensterhaze nu is het idd nog te koud maar in deze tijd treffen wij alle voorbereiding voor op de guerilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent te laat met je voorbereidingen ;)

 

Nee, het kan nog. Zoek je spot(s) en tref de voorbereidingen met verwijderen met hinderlijke vegetatie dus vrij maken van je spot. Plantgaten voorbereiden met eventuele goede grond en/of mest en wellicht een stukje gaas tegen konijnen en reetjes. En natuurlijk de keuze maken qua soortjes wat je wilt planten.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door medische omstandigheden kan ik vandaag niet naar de spots toe om foto’s te maken,

ik upload ze van de week ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beterschap.

 

Succes met je eerste guerilla.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo...

de guarilla kwekers stijgen de grond uit zo te zien :tu

toch fijn dat het weer op gang is :verrygood

die white widow zou ik maar in je tuin laten en verduisteren in een schuur of iets wat daar op lijkt :)

heb ze elk jaar geprobeerd in de tuin gingen steeds veel te laat in bloei (september). dan zouden ze dus nog moeten bloeien terwijl het ondertussen bijna herfst is, dat werkt niet. Dus als je ww wilt, verduister 'm dan juli/juli zou ik zeggen :wacko:

veel succes met je kweekje ik ga deze volgen.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste nieuwelingen denken dat ze de soort moeten nemen die bovenaan het menu staat in de shop maar zo werkt het niet natuurlijk. Geen van de soorten op de menulijst is buiten gekweekt (in de meeste shops).

 

Kijkt eens naar een paar topics in het outdoor topic, je zult geheid soortjes vinden die beter zijn om buiten neer te zetten.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...