Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
acap

Plastic zak over stekken

Recommended Posts

ik heb een paar stekken die er niet zo best uit zien nu heb ik plastic zakken (doorzichtug uiteraard) over de slechtste heen gespannen zodat ie ze eigen microklimaatje heeft dit is een tip die ik hier ook wel is voorbij heb zien komen zodat ze goed aanslaan

lv is voorderest goed maar ik doe het vooral omdat sommige der wel heeeel zwak uitzien en ik bang ben dat het licht ze anders teveel word (of de kou snachts bv)

is dit verstandig en hoe lang kan ik dat plastic erop houden (is toch niet schadelijk ofzo zuurstofgebrek of iets dergelijks??)

 

hoor het van jullie thankzz

 

Edit:

Ik heb de titel aangepast,graag duidelijke titels :verrygood

 

grt,Art

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een foto? Vaak kunnen we dan beter helpen.

 

Maar plastic zakjes over je planten kan inderdaad. Er weer afhalen als de stek is aangeslagen. Overigens moet je ze niet in de volle zon (of lamp) houden.

 

Maar een foto kunnen we meer mee, misschien is er meer aan de hand.

Edited by HansWorst

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Petra

Hey hey ik heb dit dus ook gedaan en de stek is aangeslagen, wanneer haal ik de zak eraf en welke stap doe ik nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een topic van 2013! Beide personen zijn al jaren niet meer actief hier.

Als de stek is aangeslagen dan kan je de zak eraf halen, als die wortels heeft dan kan de plant via daar zijn water en voeding krijgen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...