Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FLY

Plantjes blijven klein :s

Recommended Posts

Hallo , ik ben weer eens gestart :verrygood.

 

Maar deze kweek is betoverd :s

 

Ik leg ff uit , 10 zaden choc rain (Sannie's Seeds) in spongepot , 8 ervan uitgekomen , 3 meisjes overgehouden.

 

Door het aanhoudende koude weer heb ik ze langer in voorgroei gezet +- 4 weken onder tl , temp 25 enz... zoals ik altijd doe,

 

Daarna in tent geplaatst 600 w cooltube erop zoals altijd ..... voeding plagron zoals altijd.....

 

Maar nu blijven die platen klein , ze staan nu al 4 weken 12/12 normaal stopt de groei nu maar ze zijn +- 20 cm gegroeid :verrygood wtf...

 

Zie foto

gallery_27551_15356_77249.jpg

 

De bladeren zien er gezond uit :

gallery_27551_15356_1989389.jpg

 

Heeft iemand enig idee wat dit betekend, zodat ik dit NOOIT meer ervaar.

 

 

 

 

Greetz FLY

Share this post


Link to post
Share on other sites

te nat gestaan? gele bladeren te zien.

te koude nacht?

 

meet je pf en ec?

 

op de eerste foto is spint te zien in de onderste balderen ?!?

 

succes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ph ec word idd gemeten , spint hmm dat ga ik dan beter onderzoeken , koude nacht kan zeer zeker met deze koude winter ik verwarm ook bij ,wie weet heeft mijn toetel het enkele dagen opgegeven het kan ,

ik denk dat ik deze kleine kweek ga onderbreken en opnieuw starten ,

 

tent kuisen met detol volstaat om alle spint sporen weg te vegen ?

Kan ik spint meegekregen hebben in de aarde? Ik gebruik plagron light mix.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ph ec word idd gemeten , spint hmm dat ga ik dan beter onderzoeken , koude nacht kan zeer zeker met deze koude winter ik verwarm ook bij ,wie weet heeft mijn toetel het enkele dagen opgegeven het kan ,

ik denk dat ik deze kleine kweek ga onderbreken en opnieuw starten ,

 

tent kuisen met detol volstaat om alle spint sporen weg te vegen ?

Kan ik spint meegekregen hebben in de aarde? Ik gebruik plagron light mix.

 

Greetz

die spint heb je mee gekregen met je stekken ga daar maar van uit :verrygood en ja de oorzaak meestal als ze te klein blijven is te lage temp of een te hoge ec of te nat.

maar te nat is hier volgens mij niet de oorzaak dan had je wat meer geel blad gehad.

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1ste post --->

Ik leg ff uit , 10 zaden choc rain (Sannie's Seeds) in spongepot

Share this post


Link to post
Share on other sites

1ste post --->

Ik leg ff uit , 10 zaden choc rain (Sannie's Seeds) in spongepot

[/quote

ow sorry,heb je ze in een kelder staan? daar komen ze ook veel voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ze staan in tentje met extra verwarming , de potten hebben continue 22 graden met licht en zonder licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee ze staan in tentje met extra verwarming , de potten hebben continue 22 graden met licht en zonder licht.

22 graden met licht aan? :verrygood heb je ze allemaal zo? de volgende keer echt langer voorgroeien

dat je een beetje een volle plant hebt en dan pas omzetten naar 12/12 :verrygood

niet alleen naar het schema kijken!!

welke voeding heb je de eerste 3 weken gebuikt en hoeveel? ik heb het in het verleden ook 1 keer gehad daarna nooit meer,bij mij was het te hoge ec in het begin en te korte voorgroei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij leest Jack White niet goed.

Potten rond de 22grdn is prima, vind het alleen jammer dat je maar 3 vrouwen hebt overgehouden.

Spint houdt niet van een hogere LV en je kelder zal vochtiger zijn dan elders in huis maar in je tent vinden ze het geweldig natuurlijk.

Kleine planten kan aan vanalles liggen, zijn ze alle 3 zo klein ?

Langer voorgroeien onder HPS ipv TL en als de bladeren elkaar raken de klok omzetten, op die manier komt hier alles wel vol.

 

Vreemd dat je normaal geen probleem hebt met de hoogte van je planten, wat precies gebruik je van Plagron, of misschien toch te nat, te droog, te koud ?

En misschien wel het belangrijkste, wat voor aarde heb je gebruikt en hoe vaak, gebruik je buffertabs ?

 

Groet Sensi*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...