Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vlrs

Truffel Tripreport

Recommended Posts

Dit is een tripreport van een jaar geleden ofzo, ik heb hem ook op een ander forum gepost.

 

Hallo,

 

Dit is mijn tripverslag over de allereerste x trippen op truffels.

We waren met 3 mensen ik noem mezelf gewoon vloris, 1 vriend noem ik J en de ander L.

Het was de eerste x in m'n leven dat ik ze in het echt zag omdat ik ze eigenlijk via internet kendde.

Dus vriend J had bij de smartshop 2 porties truffels gehaalt, ik weet niet meer welke maar volgensmij een portie atlantis en nog een truffelsoort met allemaal kleine truffels.

 

We gingen naar een parkje toe, het was herfst dus het was er een beetje dood. Er waren een soort vijvers maar dan gemaakt met steen er omheen, het was dus niet heel erg natuurrijk. Maar daar kwam later wel verandering in .

 

Het was middag, rond 3/4 uur denk ik en daar zaten we dan met z'n 3en. Een paar uur geleden had ik met L een blunt gerookt met wiet die waarschijnlijk vervuild was, want van die wiet gingen we ook al trippen. J pakte de bakjes truffels uit z'n zak, we verdeelden de truffels en hielden nog een beetje over. Half trippend van die vreemde wiet begon ik de truffels te eten. J en L die het als eens vaker hadden gedaan zeiden dat het heel vies zou gaan smaken maar ik vond het eigenlijk wel meevallen. De smaak is een beetje te vergelijken met nootjes en gras smaak en achterin je tong wordt het zuur. Maar dat hoort zo, dat is de stof die wordt opgenomen zeiden ze.

Toen iedereen de truffels op had, pakte J zijn laptop uit z'n tas en zette hij een afspeellijst met tripmuziek op, vooral met Pink Floyd. Na zo'n half uur/drie kwartier daar een beetje gechillt te hebben begonnen we 't al een beetje te voelen. Als ik naar het asfalt pad keek dat naar beneden liep, leek het alsof het als lava naar beneden liep en als ik naar m'n broek keek zag ik er een beetje patroontjes inkomen. Na daar even gezeten te hebben was m'n tijdbesef helemaal weg en ik voelde me helemaal geweldig. Toen liepen we naar een ander bankje toe, bij zo'n vijvertje. J rolde een joint en stak 'm op. Hij vroeg of wij ook wouden maar wij hoefden niet. Na 5 minuten kreeg ik toch wel zin in wat wiet en ik besloot de 1/4 van de blunt die we nog hadden op te steken. Dit was niet heel erg slim... Nadat ik de blunt bijna op had begon ik me een beetje misselijk te voelen en ik kreeg hoofdpijn. Ik wou niet mee trippen. Ik vroeg of iemand even een stukje mee wou lopen, J en L gingen met me mee en na zo'n 30 meter lopen viel ik ineens op de grond. Boem op m'n rug, ik voelde gelukkig niks maar anders zou dat wel pijn hebben gedaan. Ik weet nog dat ik zei: 'Ik wil niet meer, help, ik wil niet meer, stop!'. Toen ik daar lag, voelde het alsof ik van de wereld afviel, ik viel in een zwart gat en de wereld was steeds verder weg. Toen viel ik op een soort plein neer, in het midden stond een hele grote pillaar van zo'n 20 meter breed. Alles was er groen en jungleachtig, maar toen tilde J mij op en hielp hij mij naar een bankje. Dit was een hele goeie set van hem, ik voelde me gelijk alweer wat beter. Na even gepraat te hebben voelde ik me na een kwartiertje alweer helemaal goed. Ik tripte weer fijn door en had volgens mij daar zonet m'n piek gehad. Ik keek naar een rij bomen, gewoon bomen zoals ze er in de winter uitzien, geen bladeren bijna niks aan te zien. Maar toen ik er naar keek leek het alsof ik in Zelda zat, het leken net bomen uit een videospel, hele mooie magische bomen met allemaal gras eromheen en het leek ineens supermooi weer als ik naar die bomen keek. Ook zag ik om alles waar ik naar keek zeg maar dubbel met alle kleuren van de regenboog. Ik zag dus gewoon een voorwerp en dan 5cm van het voorwerp naar links zag ik het voorwerk weer maar dan in een andere kleur en 5 cm naar rechts van het voorwerp weer in een andere kleur enz.. Dit was heel erg vet en volgens mij hebben we daar nog drie kwartier gezeten ofzo en toen besloten we naar de winkel te gaan. We tripten niet meer heel hard dus dat kon wel. We hadden croissantjes en energy drink gehaald. Oh god wat was die energy drink lekker maar hij was ook mierzoet! En toen ik op het croissantjes kauwde voelde het alsof het croissantje van zand was. Het voelde alsof ik gewoon zand met croissantjes smaak in m'n mond had dit was heel grappig maar ook heel raar. Toen we alles op hadden besloten we maar naar huis te gaan. Toen we naar L z'n fiets liepen namen we afscheid van J en toen voelden m'n handen opeens van zand. Als ik m'n hand met m'n andere hand aanraakte voelde het alsof m'n hand afbrokkelde. Dit klinkt misschien eng maar het was echt heel vet. Toen we terug naar huis fietsten zat ik bij L achterop en had ik nog een tweet de wereld ingestuurd. Het was iets van ' tripn op liz ze fieya' ofzoiets. Er moest staan trippen op L z'n fiets, geen idee waarom ik het tweette maar ik dacht serieus dat ik het gewoon goed had getypt. Toen we thuis waren voelde het echt fijn, een lekker veilig gevoel om binnen te zijn. Ik ging naar de badkamer en keek in de spiegel. Hahaha wat zag ik er grappig uit, maar mijn pupillen waren echt MEGA! Ze vulden m'n hele ogen in je zag amper het groene van m'n oog nog. Daarna hebben we nog wat uitgetript en zijn we die avond maar niet al te laat gaan slapen. Die nacht hebben we nog geprobeerd salvia extract te gebruiken maar omdat we geen pijpje/bong hadden probeerden we het onder onze tong te leggen zoals op de verpakking stond, maar dit werkte niet echt. Daarna zijn we gaan slapen.

 

Dit was mijn eerste ervaring met psychedelica, en ik vond het zeker geslaagd.

Het was een mooie trip, en het 'out' gaan vond ik zelf eigenlijk een hele vette ervaring. Later heb ik nog een x geblowed terwijl ik tripte en kreeg ik weer zo iets, dit was alleen minder plezant. Dus blowen en truffels is geen goeie combi voor mij.

 

Ik hoop dat jullie het een leuk tripverslag vonden.

 

- vlrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk verslag :)

Heb zelf paar jaar geleden ook een keer truffels gegeten, was een leuke ervaring.

Had ze bij een coffeeshop gehaald, kreeg er ook een boekje bij wat ik net weer is heb doorgenomen :rofl

Ik had truffels van Sclerotia en het soortje was Cosmic Connectors

Share this post


Link to post
Share on other sites

truffels rulezzz. ik raad iedereen truffels aan om te nemen zelfs bad gaan is goed. je leert altijd zoveel van truffels.

 

altlantis is een erg visuel soortje, als je echt filosofisch wil worden en op wilt gaan in het totale geheel moet je gaan voor tempanensis ik raad je wel aan om dit te doen binnenshuis. tempanensis vind ik zelf een verradelijk soortje omdat je er zooooo ver weg op kan trippen. is met geen enkel andere truffel te vergelijken.

 

om zo'n trip te krijgen als ik bedoel dien je wel je ogen te sluiten. je kunt dan echt tijd en ruimte reizen, moeilijk het te beschrijven.

 

de laatste jaren ben ik tog meer van het visuele en ik de heer ook voor zijn redelijk nieuwe soort de atlantis truffel. een hele mooie over het algemeen eerlijk en mooie trip. vol kleurrijk en ook nog is leuk voor de beginner ( ook al zeggen ze vaak voor de gevorderden )

 

ik ben van mening dat een mexicaanse truffels tog net wat telleurstellend is visueel is deze gewoon VEEL minder sterk je hebt alleen enorme lachkicks iets wat je van de atlantis beduidend minder hebt ( die komen met dat soortje in vlagen zeg maar )

 

ik eet vanaf april vaak truffels en dan tot de herfst inslaat, lekker met heerlijk weer in de bossen dan voel je je zo 1 met alles en iedereen.

 

wil je echt goed visueel hard gaan kan ik je de dragons truffel aan raden. je bent nu tog trip-ontmaagd en hebt een kleine voorstelling hoe en wat.

 

DIT IS ABSOLUUT DE STERKSTE TRUFFEL. het komt eigenlijk op een hele milde paddo neer. soms is niks meer normaal, is het leven 1 grote vraagteken en ken je zelfs de mensen met wie je tript niet meer. de laatste keer had ik bijv een issue met een boom!!!! :lol: :)

 

deze was continu om aandacht te scheeuwen naar mij maar als ik naar die boom keek was die visueel zo aan het veranderen dat ik weg moest kijken omdat ik er gewoon niks meer van snapte.

 

ik eet nu 10 jaar truffels waarvan afgelopen jaar zeg maar maandelijks in de lente,zomer en begin herfst. ik hou er ook nooit meer mee op ook !!!!

 

 

zijn er mensen btw hier die ook zo ontzettend belachelijk afvallen naar de trip??? ik draag een broekmaat 32/32 deze zit mij precies goed. na 5 uur trippen kan ik de broek van me reet trekken :rofl heel weird klinkt het maar tis echt sow ik heb er ook geen verklaring voor...

 

 

je wilde ook nog salvia proberen las ik in je tripverslag. ik wil je er wel op wijzen dat dat een van de sterkste trip middelen is die er zijn. het duur maar 10 minuten maar voor de gebruiker kan het worden ervaren als dagen!!!! truffels zijn echt werkelijk niks bij salvia. als ik sow je verslag is lees denk ik dat je voorlopig maar blij mag zijn dat die salvia niet heeft gewerkt.

 

je lijkt me een aardig jong gozert die erg nieuwsgierig is naar. probeer geen drugs door elkaar te gebruiken dit veranderd effect ontzettend met mogelijke conseqenties

 

 

have fun

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

truffels zijn niet slecht maar de trip van paddo's vind ik toch beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het al eerder gepost, maar wie hard trippen aangenaam vind, probeer de Hollandia truffel eens.

visueel zeer sterk, sterker dan de dragon dynamite trouwens ;-) en zelfs sterker dan de meeste bekende paddosoorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...