Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jonkie bonkie

Home made

Recommended Posts

Zou het werken??? Genoeg licht zou te zien. Ik wil hieronder gaan ontkiemen. Tot een week of 3. Staan volledig donker. En warme voetje. Zullen de meisjes lekker vinden. Geen aarde in de bak maar losse potjes. Kan alle kanten op qua hoogte. Ook wel prettig en mobiel.

 

gallery_36314_15287_90938.jpg

 

gallery_36314_15287_70239.jpg

 

Gr jb

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi om te onkiemen , maar waar ga je ze laten als ze in de bloei gaan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello elmo. Buitenseizoen komt er aan. En dan gewoon naar behoefte waar ik kan growen. Dit lijkt mij ook wel ideaal om stekjes te maken. Kan ik daarmee gaan oefenen. Nu eens zien wat het verschil zal zijn met tneon voorgroei. Anders kan ik dat nog altijd switchen voor de t8 groei en begin bloei. Combineren zou eventueel ook nog kunnen. De keuze zal reuze zijn. Ook niet erg.

 

Gr jb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleur warmwit?

dat die TL bakkies flink warm worden geeft met die bloeilicht combi meer mannetjes kans bij reguliere zaadjes naast dat ze mogelijk flink gaan sprieten.

 

andere tl balkjes in coolwhite (865) of 6500K proberen te krijgen, online kan maar vaak per zoveel bestellen :vape:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Correct my if i am wrong maar er zit 840 cool white in. Dit is vaker hier op het forum omschreven dat het voldoende zal zijn om voor te groeien. Voor stekken maybe toch 864 bestellen. Dit nog niet eerder gedaan.

 

 

Gr jb

Share this post


Link to post
Share on other sites

840.. welke fabrikant TL?

kleurcode zegt namelijk niet altijd alles..

Ik keek naar schijnsel rond de fitting en dit leunt voor mij naar meer rode/paarse kant toe.

 

Heb zelf PLL lampen met kleurcodes 830 en 840 van verschillende makelij en de 840 die coolwhite zou moeten zijn is naast een 830 van Philips paars achtig, geen bloeilamp maar wel anders, op deze foto zie je het ook goed bij de fitting, buis rechts is 830 en links is 840.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zal ongetwijfeld verschil in zitten met de fabrikanten. Kheb in de tneon goed vergelijkingsmatriaal met hetgeen lostchild probeert aan te geven. Rood en wit licht. Deze is echt wit. No worry's mate. Komt een bak licht op de zaadjes. Ennde verwarmde propagator is een must waar deze komt te staan. Net ff iets te koel en met warme voetjes goed op te vangen. Thanks for pay attention.

 

Gr jb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niets. Voor het buitenseizoen critical en dutch haze. Hieronder ontkiemen voor een week of 3 en dan naar buiten en verduisteren. Tevens wil ik dan stekken proberen te maken van de dutch haze . Dat wil ik ook hieronder gaan proberen te laten aanslaan voor in het tentje binnen. Ben benieuwd of dit setje net zo goed is , als voorgroeien onder tneon. Time will tell.

 

Gr jb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...