Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bulto

Onze cannabis wordt gekaapt door de farma industrie

Recommended Posts

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
verdeel Cannabis op in een stuk of 6 chemovars en die verhouding cannabinoiden patenteer je. punt.

& de terpenengroep????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet nog eerst zien of men weer toelaat zelf wat plantjes te kweken. De dikke nekken

gaan er mee aan de haal, kun je het op dokters recept krijgen en zelf nog steeds strafbaar

gesteld worden. De hele kwestie stinkt wat mij betreft.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmanito: de terpenengroep en flavonoiden heeft er voor de pharma-industrie niks mee te maken. Dat is de kant van homeopathie en zullen ze niet aanraken. Enkel slimme onderzoekers zoals E.Russo enz vinden dat belangrijk. Big P niet.

En bij de cannabisplant gaat het voor Big P enkel om de 'werkzame' stoffen. Natuurlijk weten jij en ik en de meesten hier ook dat het niet enkel de cannabinoiden zijn die het effect bepalen. Er zal hoogstens wat gesleuteld worden aan de balans van 'hulpstoffen' (cq terpenen etc).

 

Daarbij, breek me de mond niet open over Israël en hun Cannabis. Daar weet ik meer over dan me lief is... and I deeply wish it wasn't so... (really, don't even ask!)

 

 

Steve D'Angelo zei me nog dat het belangrijk is dat de mensen zelf kunnen blijven kweken. Daarmee staat of valt alles!

Edited by Chak-Ra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Elmanito: de terpenengroep en flavonoiden heeft er voor de pharma-industrie niks mee te maken. Dat is de kant van homeopathie en zullen ze niet aanraken.

Farmacie maakt zelf ook gebruik van terpenen in bepaalde medicatie, dus dat beschouwen ze echt niet als homeopathie, alleen of er aan te verdienen valt is een 2e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

besta chak-ra, elmanito en anderen. Meen je dan dat het zover gaat komen zonder dat er

weerstand word geboden? Lijkt me wel heel erg ver gaan dan, ondanks dat filmje met varkens.

Als dat zo is draai ik de bak in, want als ze mij mijn beesten of planten komen afnemen om

patent redenen, is het menens en trek ik iemands kop eraf, gegarandeerd

 

 

gr, Zappie

 

Elmanito: de terpenengroep en flavonoiden heeft er voor de pharma-industrie niks mee te maken. Dat is de kant van homeopathie en zullen ze niet aanraken. Enkel slimme onderzoekers zoals E.Russo enz vinden dat belangrijk. Big P niet.

En bij de cannabisplant gaat het voor Big P enkel om de 'werkzame' stoffen. Natuurlijk weten jij en ik en de meesten hier ook dat het niet enkel de cannabinoiden zijn die het effect bepalen. Er zal hoogstens wat gesleuteld worden aan de balans van 'hulpstoffen' (cq terpenen etc).

Daarbij, breek me de mond niet open over Israël en hun Cannabis. Daar weet ik meer over dan me lief is... and I deeply wish it wasn't so... (really, don't even ask!)

 

 

Steve D'Angelo zei me nog dat het belangrijk is dat de mensen zelf kunnen blijven kweken. Daarmee staat of valt alles!

 

bericht #21 Volgens mij kan je een plantje als zodanig niet pattenteren, derhalve zal er wat aan gesleuteld worden

om het wel te kunnen. Maar daar onderscheid zich de natuurlijke plant van de bewerkte variant.

 

Dus toch wat gesleuteld. Hebben we toevallig dezelfde gedachte, of begrijp ik het verkeerd dan?

Edited by zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: B) kut zeg ,is het aandeel weer 3 euro minder waard dan vorige week ,legale wiet valt geen winst te behalen,dach nog wel heb de nieuwe microsoft te pakken :) :lol: :lol: moet nog ff geduld hebben tot ze weer wat gepatenteerd te hebben :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou wat ze ook doen als dit door gaat, ik blijf toch wel ons mooie plantje kweken voor eigen gebruik :rofl

zorgen dat we zaden met thc genetica behouden, en knallen maar op de guarilla

 

onkruid vergaat niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patent of niet, het is een papiertje. Laat ze maar lekker proberen te patenteren. Er komt vanzelf meer ellende ervan.

Iemand gaat zich op een gegeven moment koppig maken en gaat dan gewoon tegen het patent in.

 

Dan reageert de patenthouder met allerlei zaken, waardoor de aangevallen partij zich met geweld laat horen.

Dit zie je op vele vlakken in de maatschappij toenemen. Men wordt in een hoekje gedrukt. Een kat in t nauw maakt gekke sprongen, dit is menselijk.

 

Nu zal dat hier nog niet echt gebeuren, maar in zuid amerika en india (waar monsanto erg vertegenwoordigd is) zie je veel leed, die mensen gaan echt niet altijd passief blijven reageren.

Als je toekomst in het geding komt, maak je impulsieve beslissingen die niet altijd logisch overkomen onder normale omstandigheden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...