Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

arandomuser

Growpalace betrouwbaar?

Recommended Posts

is al voorbij 7 dagen, maar niet geantwoord op mails en nemen hun telefoon ook niet op op eender welk moment dus ja... Gelukkig gaat het om een mini bedrag. Maar je moet maar eens een complete kweektent bestellen daar en er dan een maand op moeten wachten -.-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom deze keer ook niet daar besteld?

 

Betalen pay-pal is anoniemer.

 

Gr. Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhh eerst spullen dan geld? online bestellen kun je zoiezo beter niet doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk de eerste keer sinds ... ooit dat ik er problemen mee heb gehad. Bij eender welke online winkel voor eender welk bedrag. Toch al zo'n goh 100 tal bestellingen gedaan denk ik, zowel belgie als nederland, soms duitsland. Dus ja... daarom gewoon betaald :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

online kweekspullen bestellen bedoel ik he, niet neckermann ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb naar growpalace al enkele mails verstuurd ivm bepaalde producten en nooit geen reactie op gekregen,dus vertrouw ik die boel daar niet

 

desjop tot hiertoe alleen maar positieve reactie's

Share this post


Link to post
Share on other sites

desjop zeer goed kan ik men aanraden top zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker weten al een paar keer geweest ook en al besteld ook

en qua prijs nog redelijk en alleen maar tevreden over

als je mailtje stuurt krijg je ook altijd antwoord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt matig dat je nog steeds je spullen niet hebt gehad. ze weten natuurlijk dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen. kleine bedragen en dan koop je ook nog iets waarvan je liever wilt dat andere het niet weten. het is ook niet echt om de hoek misschien anders kon je gewoon ff langsgaan en verhaal halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja, ik beschouw het als verloren. Het is ongeveer 3 uur heen en terug rijden en je moet op afspraak gaan. Al helemaal geen zin om als een ander persoon een afspraak te regelen om dan iets te eisen.

 

Misschien over enkele maanden nog... of helemaal niet.

 

Ik snap het echter nog steeds niet. De andere twee growshops ben ik al ongeveer 1000 € met plezier aan kwijt, wat hun veel meer winst oplevert lijkt me dan niet leveren of er erg lang mee wachten.

 

Enige waar ik me aan optrek is dat ik de items niet echt nodig heb, en het een klein bedrag was en dat m'n planten super goed bloeien :rofl

 

Verder nu dus de duidelijke waarschuwing voor iedereen die nog bij growpalace wil bestellen: DOE HET NIET.

 

 

greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer voor je dat je u bestelling niet krijgt

 

laat het een les zijn :rofl hou je aan je oude vertrouwde GS en als ze iets niet hebben gaan ze dit zeker voor je willen bestellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorheen bestelde ik graag bij de growdiscounter maar hun site is al meer dan een jaar uit de lucht geweest. Nog steeds maar nu hebben ze de banner op de pagina staan maar nog steeds weinig vooruitgang.

 

Verder vind ik leplantage.nl en growcenter-noord.nl fijne webwinkels. Verder ook Azarius voor de assecoires.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi heb 30 januari 2013 ook een bestelling geplaatst en betaald mister cash en ben er nog op aan t wachten geen antwoord mails en altijd antwoord apparaat als ik bel , voorheen nooit geen probs meegehad miss zijn ze opgerold met andere dingen , de bestelling waren 2 zakken growmix

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach daar hoef je je niet druk om te maken, en zakken grond worden niet verstuurd voor zover ik weet. Of je betaald je scheel aan de verzendkosten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@randomuser

Mazzel dat je als test hebt.

Ik zou gewoon ergens anders bestellen en deze afzeggen.

Dan moeten zij je geld volgens mij volledig terug geven.

Je gaat toch geen 3 weken wachten of ze misschien wat sturen.

 

Verder vind ik leplantage.nl en growcenter-noord.nl fijne webwinkels. Verder ook Azarius voor de assecoires.

 

leplantage.nl ken ik niet, zal ik zo even kijken.

 

Voor mij is het puur desjop.nl die zijn tot nu toe lekker snel, discreet verpakt en goede service. Netjes mailtje als het 2 dagen later verstuurd gaat worden en waarom, gelijk op de eerste werkdag al mail. Netjes toch?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach daar hoef je je niet druk om te maken, en zakken grond worden niet verstuurd voor zover ik weet. Of je betaald je scheel aan de verzendkosten.

 

 

voorheen nooit probs gehad en ze zonden 2 zakken van 50 liter voor maar 8 euro waar je zelf niet voor kunt omrijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog steeds niets van gehoord, ik beschouw het als verloren ... ze antwoorden niet op mails of telefoons dus ja ... enkel de site draait nog, denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach daar hoef je je niet druk om te maken, en zakken grond worden niet verstuurd voor zover ik weet. Of je betaald je scheel aan de verzendkosten.

 

 

voorheen nooit probs gehad en ze zonden 2 zakken van 50 liter voor maar 8 euro waar je zelf niet voor kunt omrijden

 

Zijn die 8 euro de verzendkosten of in dat het totaal inclusief de zakken???

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach daar hoef je je niet druk om te maken, en zakken grond worden niet verstuurd voor zover ik weet. Of je betaald je scheel aan de verzendkosten.

 

 

voorheen nooit probs gehad en ze zonden 2 zakken van 50 liter voor maar 8 euro waar je zelf niet voor kunt omrijden

 

Zijn die 8 euro de verzendkosten of in dat het totaal inclusief de zakken???

 

 

verzendingskosten alleen uiteraard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff als ik u was, neem ik 2 gr weed mee, een zak vol snoep en drinken en daar rijden wacht aan de magazijne vanaf s morgens vroeg tot je hem ziet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...