Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest WietZakje

Nadelen Cones

Recommended Posts

Guest WietZakje

Ik kan nog niet zo goed draaien daarom heb ik vanmiddag cones gekocht het gaat erg goed en gemakkelijk zie info over de cones op (www.mountainhigh.nl)

 

maar mijn vraag is nu eigelijk, zijn er ook nadelen aan deze cones??

 

alvast bedankt,

Wietzakje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je kunt je ook gewoon een futurola roller kopen.

 

Een vriend van mij heeft dat en het werkt heel goed en skills heb je er totaal niet voor nodig.

 

Het kost misschien wel geld maar als je altijd zo van die cones gaat kopen kan je beter in één keer zo'n roller kopen en dan moet je er niet altijd bijkopen.

 

Of oefen gewoon op rollen dan zal het normaal wel moeten lukken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd, kijk ik ben dan zo gek die dus al die dingen heeft, kheb een futurola, een rollmate (lijkt op de rollpijl die hierboven staat maar dan van ijzer en die rol pijl geprobeerd. Ook zelf al geprobeerd te rollen, gaat wel maar kost me teveel tijd en ik kan alleen met shag rollen. Een futurola is echt hendig ding, super strakke joints. Hoe veel weinig je er ook indoet. Bij de rollmate is het zo, dan je een nogal grote cone hebt als je er weinig indoet, en dan kan het nogal veel zijn om heel die toeter op te smoke. Als je er minder indoet krijg je zon kleine dikke joint. Om die reden zou ik dus de futurola kopen, en dan gewoon zon roll pijl die je zelf kan maken voor erbij. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga denk ik van hout ofzo zo'n rol ding maken:) ik kan zelf ook niet draaien en het is erg lastig als je steeds mensen moet vragen of ze voor je willen draaien. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat heb ik ook gedaan maar ja als het dan nog steeds niet goed gaat dan zoek je het ook niet meer. Het lukt nu wel beter moet ik zeggen zelf draaien als je ff wat oefent maar het komt bij mij nog steeds bij lange na niet in de buurt van als je de rolpijl/mate of futurola ding gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het kost inderdaad even wat tijd voordat je het draaien door hebt maar wat dan nog... het is toch ook wel iets om trots op te zijn als je een mooie nette joint hebt gedraaid die lekker rookt, integendeel tot die cones of futorola of weet ik t wat allemaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwa eigenlijk kan het mij vrij weinig boeien B) Als ik maar kan roken dat is het belangrijkste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mwa eigenlijk kan het mij vrij weinig boeien B) Als ik maar kan roken dat is het belangrijkste.

Jah het is dat maar gewoon het is altijd wel handig als je kan rollen he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat bij mij werkte :

 

koop van die vloei met cognaq smaak, deze is van wat dikker/ruwer/stijver papier, en het draaien gaat daarmee erg relaxt (rookt ook nog eens lekker).

 

weet niet of er nog gewoon 'dik' rijstevloei te koop is, maar met deze bruine cognaq vloeitjes draai ik een jointje zo dicht,

met dun rijstevloei wil het nog wel eens mislukken...

 

nadeel van cones vind ik het vullen, ging bij mij nooit echt goed (wiet niet goed verdeelt krijgen),

dus had ik vaak een paar hijsen shag, en dan een paar hijsen pure wiet enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet er gewoon een keer goed voor gaan zitten en het telkens opnieuw proberen... dan gaat het best lukken hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hebt nu toch longvloei van rizzla, zelfde als normale vloe alleen groter. dus dikkere vloe dan rijstevloe. vind ik persoonlijk lekkerder en draait makkelijk in omdat het beter vormt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net pak shag gehaald en ben nu aan het oefenen... :blink: Mijn eerste neppe jonko is klaar, ff pic gemaakt, lol! Niet lache ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eej die site doet vaag man hij vraagt om username en password

Share this post


Link to post
Share on other sites

verdomme aars ding :blink: eerste keer dat ik ff wat probeer te up-loaden.. lukt het niet, probeer straks nog wel ff, niet dat ie zo goedis ofzo maar kwil het ook ff testen ... iemand enig id hoe ik kan zorgen dat ie niet meer om pass en user name vraagt. Kheb op die webspace twee mapjes, public en prive, hij staat nu in public maar vraagt nog telkens om pass ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...