Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leon911

week 3 bloei...ziet het er een beetje ok uit?

Recommended Posts

Heren,

 

Ik zit alweer in week 3 van de bloeifase en ze gaan lekker, geen beesjes te bekennen en een hele hoop topjes al.

Ik geen canna topbooster, supervit en canna bloeivoeding.

Graag hoor ik of jullie iets zien of opvalt.

Ik vind het trouwens vreemd dat in het midden van me veldje de planten lager zijn terwijl de lampen goed en gelijk verdeeld zijn.

iemand daar een verklaring voor?? :lol:

 

gallery_36235_15093_2032903.jpg

 

gallery_36235_15093_2143148.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

 

Ik zit in 2de wk bloei en ook alles prima , knock on wood , maar 1 plantje ook kleiner , al bloeid ze mooi mee . Misschien heb je meer of minder lucht doorstroming op die plek .. In ieder geval als ze mooi mee bloemen is het niet erg hé.. beter dan rot , beesten of een Mayakalender die uitkomt :lol:

Edited by djbroertje
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

stralingswarmte recht onder de lamp , in combinatie met net iets minde spreiding betekent dat de planten aan de rand ietsje strekken.

Je kan de lampen dichter naast elkaar hangen ( en dus nog een lamp erbij) , en de lampen ietsje hoger= alle planten net zo compact als wat je nu in het midden hebt. de lichtspreiding is ook beter als je ze ietsje hoger hangst= uniform bladerdek.

 

Als je niet de afzuigcapaciteit hebt bij te hangen : lichtspreader onder de bulb.. ( als je echt alles vlak wilt)

 

in theorie is een "concaaf-vormig" ( = komvormig) bladerdek super efficient.

Ikzelf zou er niet mee zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.. geen probleem dus, thanks voor jullie inbreng !

kool groeit als dikke stront door een trechter vergeleken met de snelheid waarmee deze dames groeien dus ik hoop binnenkort foto's van dikke knuppels te posten. ik heb er 6x600 boven hangen,qua afzuiging zou het wel kunnen (2500m3) maar meer ruimte voor een extra lamp is er haast niet...(boven de plantjes dan) zou het nut hebben om er aan de zijkant verticaal er wat Led lampen bij te hangen heb der nog 8 ongebruikt nieuw in doos liggen.... :lol: (heb der 1 in de wc gehangen, duurste wc lamp ooit :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je feedback op een foto wil maak dan op zn minst goede hps loze pics

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, komt goed... zal er vanavond 1 zonder HPS maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...