Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RiezZ666

254 gram DROOG per plant?

Recommended Posts

genetica.....daar komen nog wel wat dingen bij kijken dan alleen dat... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

genetica zal toch voor een groot stuk bepalend zijn imo , u klimaat,medium en de juiste water/voedingsgift ook ofcoz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorgroei :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat hier niet over hoeveel euro briefjes er aan een plant in x weken groeien he , eerder hoeveel wiet je semi legaal op 1 plant( in belgie )kan oogsten , los van het aantal weken :lol:

Edited by digi

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zullen er nooit aan groeien.. :D

 

, los van het aantal weken :D

 

:lol: :D

 

België :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaaien op een potje dat minimaal 20 a 30 cm diep is ( light aarde)

Voorgroeien met 1/3 van de lichtintensiteit van het bloeihok.(envirolite is goede oplossing als je geen Metal Halide hokje hebt)

Toppen.Langzaam EC opvoeren.

Vlak voor 12/12 verpotten in een DIKKE VETTE KUIP volbemeste aarde.

 

Zo gruwelijk moeilijk is dat ook niet met een sativa dominante hybride.

Die schieten de grond uit als ze een beetje zijn voorgegroeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een luie kweker en het lukt mij om een sativa domi (70%) plant zonder problemen te laten groeien :D

 

Greenhouse kan je veel over zeggen maar die filmpjes zijn zeer leerzaam. Af en toe de arjans haze #3 gekeken of ik veel verschil had maar behalve de maat ging het precies zoals de pheno van het filmpje. Als je leuke bomen van dik 3meter wil zien dan moet je jorge cervantes maar eens op yt opzoeken.

Wil je grote plant dan moet je hem laten groeien, gokken dat ie in de bloei nog een tiet end de lucht in schiet heeft niet zoveel zin, dat gebeurd niet :lol: (Neville's haze niet mee gerekend.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk een leke vraag. Probeer het lekker zelf. Wietplanten kunnen zo groot worden en zoveel als je oplevert. Ik had van 3 amnesia planten in 60 liter kuipen buiten met verduisteren iets minder als 800 gram. En dat was zonder boosters etc.

 

Maatje van mij had 1,8 kilo met 5 planten onder 3 x 600w. Met 5 weken voorgroei. Beetje knakken en buigen doet wonderen!

 

Ga gewoon na voor jezelf wat je wilt. wil je zoveel mogelijk uit 1 plant trekken dan heb je een grote pot nodig en wat langer voorgroeien. Of je zet in diezelfde ruimte meer planten neer en laat ze minder lang voorgroeien.

 

Ikzelf doe max 3 dagen voorgroei met amnesia en zit dan op ongeveer 450 a 500 gr m². Welliswaar op steenwol dan.

 

sprak laatst met iemand die 16 planten op de m² had staan en 45gr per plant pakte. 720gr per m² komt dat op neer en dat was met 1 week op 18/12.

 

dusja het ligt gewoon helemaal aan jezelf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp dat voorgroeien en de ruimte die de plant krijgt een grote invloed heeft op het uiteindelijke resultaat. Wat me opvalt in het filmpje is dat ze enkele malen de plant spoelen met water en daarna een paar dagen laten "uitdrogen". Als de plant dan "droog" is, geven ze weer water met voeding, zodat de plant dan een "boost" krijgt. Werkt dat uitdrogen echt en wie heeft er ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en ik kweek 2 kilo van 2 planten :lol:

Dat uitdroogen ja of dat werkt?? ik weet dat de wortedruk erg belangrijk is in je pot en als je hem laten uitdrogen dan is de worteldruk kut!! en kan de plant niet goed opnemen,dus ik zeg neej is nie goed.

Maar er zijn meer wegen naar rome

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik begrijp dat voorgroeien en de ruimte die de plant krijgt een grote invloed heeft op het uiteindelijke resultaat. Wat me opvalt in het filmpje is dat ze enkele malen de plant spoelen met water en daarna een paar dagen laten "uitdrogen". Als de plant dan "droog" is, geven ze weer water met voeding, zodat de plant dan een "boost" krijgt. Werkt dat uitdrogen echt en wie heeft er ervaring mee?

 

Precies wat ik me dus ook afvroeg, heb ditmaal Jack Herer van GHS in mijn kast staan en heb dit principe toegepast.. of het echt werkt en of ik echt verschil zie kan ik niet beoordelen, heb 1 kastje, zaadplanten, verschillende pheno's en het is de 1e x dat ik het toepas..

 

Wat wel logisch is aan hun verhaal is iig dat zodra je grond flink is doorgespoeld en 4-5dagen drooggetrokken wordt, komt er hoe dan ook veel meer zuurstof bij je wortels..

 

Door dit 3x te doen in de bloeifase, zou je de bloemontwikkeling ontzettend stimuleren..

 

Ik zeg ; Testen, Testen, Testen!!

Edited by Miss Mary Jane

Share this post


Link to post
Share on other sites

op 18/6 droogtrekken zodat ze meer wortels gaat aanmaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
op 18/6 droogtrekken zodat ze meer wortels gaat aanmaken.

 

Ja ok, dat werkt ook, van een jonge plant constant nat zetten wordt ze lui, wat dan goed helpt is ook om van onder water te geven.. dan moeten de wortels goed zoeken :lol:

 

Geen id of het GHS principe ook werkt om de vruchtaanmaak te stimuleren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...