Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pretpakket

Batmix te veel voeding....

Recommended Posts

Beste kwekers

 

ik heb een probleem ik heb 2 weken geleden overgepot naar 11L potten ik heb ligtmix en batmix gebruikt maar ik heb denk ik teveel batmix gebruikt mijn bladeren worden geel en beginnen te verbranden... wat moet ik doen?

 

Bedankt jongens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Batmix en lichtmix,..en je hebt verders niet bijgevoed......!!

Staan ze niet te nat.

 

Foto en meer info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja shit ik heb foto's maar ben al een dag naar het kabeltje zoeken van mijn telefoon. Kan hem helaas niet vinden maar ik weet wel bijna zeker dat het met overvoeding heeft te maken.

 

Ik heb trouwens ook een probleem met de groei van mijn plant ik heb hem nu al 2 weken in de groei staan in 11L potten maar ze worden maar niet groter alle 10. Ze staan allemaal in 11L potten en ze blijven hartstikke klein sinds dat ik ze heb getopt. Ik merk ook niet echt dat ze door blijven groeien en als dit wel is gaat het heel langzaam ik heb vaker blue mystic gekweekt en toen werden ze echt lekker snel lang en vol met bladeren en takken. ( wel heb ik op andere grond gekweekt lightmix of growmix dacht ik ). Waarschijnlijk kan ik ongeveer over een uurtje alsnog de foto's erop zetten want heb een vriend gevraagt voor een kabeltje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_24781_15102_199457.jpg

 

gallery_24781_15102_1085273.jpg

 

gallery_24781_15102_918492.jpg

 

gallery_24781_15102_1875031.jpg

 

Ze staan vanaf 2 januari in 11L potten en een week daarvoor had ik ze in kleine potjes dus ongeveer net na kerst ben ik ermee begonnen.

Tempratuur schommelt tussen 24-28 graden. Lv tussen 40-60. Op begin hadden ze wel wat teveel water bij het overpotten maar daarna heb ik er rekening mee gehouden door minder water te geven en wachten tot alles was verbruikt. uhm ik zie aan de onderkant van de pot al wel wortels uit steken. Ik werk niet met een ec of ph meter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dit een gevalletje plotse overvoeding is.

van light mix dus een wat arme aarde, naar overgepot naar groter pot met zwaarbemeste aarde?

 

ander moet je inderdaad gaan voeden

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

kvind ook dat je grond op die fotos best wel nat staat voor zo kleine plantjes daar kan het ook aan liggen hoor ... hoeveel water geef jij per plantje ?

 

Groetjes

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Menen jullie dit nu echt??

Bijvoeden in verse aarde?????

 

Is gewoon de shock, komt wel goed.

 

verse aarde van 2 weken oud, in batmix zit voeding voor 3 weken dus als hij daar al 2 weken inzit tja,

 

ik denk ook nogsteeds dat het door het ompotten komt maar kweet niet ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het op de foto's niet heel goed zien, maar lijkt veel te nat.

 

Meet je ph of ec?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...